Accessibility

Careers

Be part of an international success!

 

Our Hot Jobs

  • JB-717 31 Dec 2020, 08:27:00

    אחריות להכנה ולדיווח על התוצאות והביצועים הפיננסיים בחטיבת סבון ישראל ומזרח אירופה, זאת כדי לעמוד בדרישות הדיווח הכספי הפנימי והחיצוני, ביצוע בדיקות בשטח והכנת מצגות תקופתיות של התוצאות. סייע למנכ"ל האזורי בהכנת תוכניות פיננסיות, תחזיות, תקציבים וברישומים הכספיים.
    אחריות לביצוע בקרות פיננסיות יעילות. פיקוח על העיבוד הכספי, התאמה והדיווח לחברה ולחברות הבנות שלה במזרח אירופה.
    אחריות ומשימות
    • עבודה צמודה בסיוע למנכ"ל סבון ישראל ומזרח אירופה.
    • ניהול כל פעולות החשבונאות, כולל חיוב, הון, רווח, יועץ, חשבונאות עלויות, חשבונאות מלאי וזיהוי הכנסות – בחטיבה.
    • תיאום והכוונת הכנת התקציב והתחזיות הכספיות ודיווחי דוחות.
    • הכנה של דוחות כספיים חודשיים / רבעוניים / שנתיים ואחרים בזמן.
    • בדיקת סוגיות חשבונאיות טכניות לצורך התאמה.
    • בקרת איכות על עסקאות פיננסיות ודיווח כספי.

    עבודה במשרדי החברה באזור
    דיווח לחשב חברת סבון
    • עבודה על פי דרישות הדיווח והגשת המס של הממשלה המקומית, הממלכתית והפדרלית.
    • לפתח ולתעד תהליכים עסקיים ומדיניות חשבונאית לשמירה ולחיזוק הבקרה הפנימית.
    • תפקידי בקרה נוספים, לפי הצורך.
    • סיוע בהכנת דו"חות חודשיים פנימיים להנהלה.
    • סיוע והדרכה מקצועית של צוות הנהלת חשבונות.
    • בנייה והטעמת תהליכי בקרות פנימיות ושיפור תהליכי החשבונאות



    • תואר ראשון בראיית חשבון, רו"ח מוסמכ/ת.
    • בוגר/ת אחד מארבעת המשרדים הגדולים – יתרון משמעותי
    • היכרות עם ה- IFRS ותקינה ישראלית
    • שליטה במערכות ממוחשבות, היכרות מעמיקה ושליטה מלאה בעבודה עם EXCEL – חובה.
    • אנגלית ברמה גבוהה
    • יכולות אנליטיות גבוהות.
    • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
    • יכולת עמידה בלו"ז ,ניהול עצמי ויכולת קבלת החלטות.

     

    Apply for this job
  • JB-745 15 Jun 2021, 12:26:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף עזריאלי ת''א
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-743 26 May 2021, 12:10:00

    -Contribution 
    The Business analyst is responsible for preparing, analyzing, and sharing reports covering all the business activity of the company at the global level. He/she oversees the global business data mapping of the company and is responsible to improve and automate all business data collection process (in connection with the global IT department). He/she produces both regular and on-demand analysis/insight covering all the activities of the company, such as product performance (sales, margin, mix), store & e-com KPIs and profitability, inventory management, CSR metrics, benchmark between countries or vs. competition (in collaboration with all departments). The Business analyst discloses proactively relevant findings among the company and supports Management decisions. 
    -Responsibilities
    • Develop, implement, maintain databases, data collection systems (from primary or secondary sources), data analytics, dashboards, data visualization solutions and interpretation, in order to simplify and accelerate the data collection process and improve data quality. (systems design, dashboards, information graphics, mapping, Power BI).
    • Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets, analyze results (using statistical techniques where relevant) and share insights and findings accordingly.
    • Work on new and old methodologies to come up with and predictive data models to access business performance 
    • Analyze data and build reports that mix several angles or functions (product mix, channels of distribution, CRM, digital, customer service, supply, operations, CSR).
    • Work with management to prioritize business and information needs.
    • Locate and define new process improvement opportunities.
    • Track business KPIs at a global level 
    • Creating a strategic road map of business needs to help automate 
    • Data cleansing - identifying, assessing and resolving any data quality issues



    -Requirements
    • Bachelor’s degree in Economics, Information Technology, Business Management, or similar from university/college is required.
    • Two years work experience as Sales analyst or Business controller, preferably in Retail, E-com and/or international companies
    • Strong analytical and problem-solving skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy.
    • Strong organizational and task prioritization skills. Need to be creative, adaptable, and able to accurately handle out-of-the-ordinary micro issues with a sense of urgency.
    • Tech sensitive, capable of proposing innovative solutions to facilitate data collection, data analysis and data sharing in the organization.
    • Previous experience with Power BI, Salesforce, Google Cloud Platform, Google Big Query, or Looker software is an advantage.
    • Strong written and verbal communication skills. Ability to work with many different departments and Managers, that all have their own agendas and priorities.
    • Excel prodigy. 
    • Fluency in English is a must

     

    Apply for this job
  • JB-742 24 May 2021, 08:27:00

    The role of the International Business Manager is to ensure that global strategies are applied locally with Countries around the world. This role is also fundamental in supporting two ways communication between the Countries and the Corporate Office. It covers a large scope of activities such as Marketing Plans, Operations, Business Development, Financials. Some strong cultural skills and understanding of international economics are needed to facilitate the communication.

    Country Management
    - Ensure daily communication with Countries
    - Build strong relationships with key stakeholders at all level of hierarchy
    - Drive main KPI’s across business such as retail sales, traffic, conversion, upt, atv
    - Support new Partner/Country onboarding when happening
    Operations
    - Support shipments and logistic operations
    - Work closely with Planning teams
    - Control inventory levels and recommend corresponding action plan
    Business Development
    - Understand physical and digital development in Country
    - Supervise global consistency of developments
    - Understand Due Diligence, Regulatory and Franchisee Contracts
    Financials
    - Understand Country and Store P&L
    - Ensure Country targets in terms of sales and investments are aligned and executed
    - Support price positioning in market and insure price increase
    - Control execution versus Commercial Agreements
    Customer Experience & Marketing 
    - Ensure Countries are applying and adapting global Marketing Plan
    - Work closely with the global team to understand and improve our customer experience (UX)
    - Support Assortment execution in line with Visual Merchandising 



    - 7-10 years’ experience in Country Management or Key Account Management
    - Has experience with Asia-Pacific Region
    - Strong negotiation skills and problem solving skills
    - Excellent retail math skills and KPI understanding
    - Knowledgeable in Microsoft environment, Priority, Power BI, Retail Drive, Anaplan
    - Demonstrate ability to work cross-culturally and cross-functionally in an organization; able to build strong relationships across varying levels 
    - Ability to recognize opportunities and quickly turn them into recommendations
    - Acute sense of Brand and Customer experiences
    - Strong communication, presentation, and influencing skills
    - Ability to travel roughly 25% of the time
    - Fluency in English required. Fluency in other local languages a plus
    - Education: MBA preferred

     

    Apply for this job
  • JB-736 20 Apr 2021, 10:44:00

    לחברת סבון חברת טיפוח מובילה בעולם דרוש/ה קניין/ית רכש.
    העבודה כוללת קשר שותף מול ספקים בעולם
    ניהול משא ומתן מול ספקים וליווי עסקה עד להשלמתה
    העברה ומעקב אחר תשלומים לספקים
    פתיחה וסגירה של מקטים במערכת החברה
    עבודה רציפה מול מחלקת הפיתוח והשיוק.
    העבודה במשרדי החברה באזור, המצודה 16
    משרה מלאה


    אנגלית ברמה גבוהה-חובה
    ניסיון קודם והכרות עם פריוריטי-חובה
    שליטה טובה באקסל

     

    Apply for this job
  • JB-740 3 May 2021, 13:13:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף איילון רמת גן
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-738 3 May 2021, 13:10:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף בילו סנטר
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-24 20 Nov 2017, 10:47:00

    לרשת סבון הבינלאומית דרוש/ה מנהל/ת סניף - פריסה ארצית 
    בוא/י להצטרף להצלחה מסחררת!
    התפקיד כולל - גיוס, הנעה והכשרת עובדים, טיפול בכספים, מתן מענה ללקוחות הרשת,
    עמידה ביעדים, ניהול מלאי וסחורה. 
    מלא תנאים מפנקים + שכר מתגמל + בונוסים שאין עליהם!
    הכשרות, הדרכות ומגוון מסלולי קידום בחברה.



    ניסיון קודם בניהול חנות - חובה
    יכולת הנעה
    מנהיגות 
    יחסי אנוש מעולים 



     

    Apply for this job
  • JB-718 12 Jan 2021, 07:27:00

    לרשת סבון הבינלאומית דרוש/ה מנהל/ת לסניף עזריאלי תל אביב 
    עבודה בימים א'-ו' - 8 שעות עבודה, פעמיים בשבוע ערב. 
    ניהול סניף הכולל ניהול והנעת עובדי הסניף, ניהול קופה והפקדות, 
    שמירה על נראות הסניף וגיוס עובדים/ות לסניף. 
    עמידה ביעדים, שכר מתגמל + בונוסים מפנקים.


    ניסיון קודם בניהול - חובה

     

    Apply for this job
  • JB-719 17 Feb 2021, 06:56:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף עמק רפאים בירושלים
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-734 1 Apr 2021, 08:07:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף G כפר סבא
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-732 1 Apr 2021, 08:04:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף הדר תלפיות בירושלים 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job