Accessibility

Careers

Be part of an international success!

 

Our Hot Jobs

  • JB-782 23 May 2022, 07:12:00

    דרוש/ה כימאי/ת לפיתוח מוצרים למעבדת הפיתוח של SABON.
    1. פיתוח פורמולציות למוצרים בהתאם לדרישות השיווק.
    2. התאמת הפורמולציות לדרישות הרגולציה.
    3. ביצוע ניסיונות מעבדה.
    4. קשר עם ספקי חומרי גלם רלבנטיים.
    5. עבודה מול חו"ל בכל הקשור לפיתוח פורמולציות ולרגולציה.
    המשרה הנה זמנית לתקופת החלפה לחל"ד. אופציה להמשך.
    העבודה במשרדי החברה באזור.


    לימודי כימיה, לבורנט, סיום לימודי טכנאי/ת/ הנדסאי /ת
    אנגלית ברמה גבוהה
    ניסיון בתחום הקוסמטיקה
    ניסיון בביצוע ניסיונות מעבדה.
    יכולת ניהול וארגון גבוהה, סדר והקפדה על הפרטים הקטנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

     

    Apply for this job
  • JB-781 22 May 2022, 11:31:00


    As the Sabon Eastern Europe Ecommerce Manager, you will Manage and correlate the ecommerce platforms of the region, build our ecommerce capability to deliver our ambition of growing our ecommerce sales.

    you will need to be commercial, highly analytical and have experience of building an ecommerce channel/business from infancy with a cutting-edge digital experience,

    While understanding the complexities and challenges involved in scaling up an ecommerce function and have the confidence and knowledge to navigate these successfully, requiring strong project management and communication skills.

    If you are a self-motivated and hands-on expert, action orientated and energized by the opportunity to work with a growing business, your place is with us!


    Minimum 3+ years experience working within ecommerce business
    Comes from a business at the cutting edge of digital product optimization performance marketing.
    Experience of working for a premium consumer product business
    Experience of managing external agencies and/or partners
    Good control in Google Analytics, Facebook, and Google business platforms
    Fast learning of software and tools

     

    Apply for this job
  • JB-780 22 May 2022, 11:23:00


    - Develop and implement a cohesive Operational marketing plan to increase brand awareness
    - Set current and long-term goals for internal teams
    - Design and review the Operational Marketing department’s budget
    - Design and create content to support the brand platform and its strategic objectives
    - Build relationships with media, Influencers, B2B and partnerships through creative Grassroots, digital and PR marketing activities strategies
    - Design, communicate and lead the brand VM strategy, concepts and rollout
    - Monitor marketing campaigns and improve them when necessary
    - Prioritize marketing projects and allocate resources accordingly
    - Conduct market analysis to identify challenges and opportunities for growth
    - Provide guidance and ideas to organize effective marketing events
    - Forecast hiring needs for the unit
    - Participate in the quarterly and annual planning of the company’s objectives
    - Track competitors activities
    - Train and develop the team to a sense of urgency and best in class executio



    - Proven work experience as a brand activation, VM, Trade Marketing, brand marketing lead of at least 7 years
    - Beauty, retail, consumer goods industry exposure
    - Ability to interpret website traffic and online customer engagement metrics
    - Knowledge of online/offline marketing and marketing channels
    - Attention to detail and ability to multitask
    - Strong leadership skills
    - Excellent communications skills
    - Strong analytical and project management skills
    - Strategic mindset, with ability to make difficult decisions
    degree in Marketing, Communications or relevant field

     

    Apply for this job
  • JB-778 21 Feb 2022, 09:32:00

    מטרה / ייעוד התפקיד תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות המחלקה הגלובלית 
    תחומי אחריות
     1. תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הגלובלית בכלל תוך מיקוד בפעילות קשרי הזכיינים
     2. סיוע בניהול הפעילות מול הזכיינים בחו"ל, כולל איסוף המידע, הנתונים והדוחות 
     3. תיאום שיחות מעקב שבועיות ודו שבועיות מול זכיינים בעולם ומעקב אחר ביצוע
     4. איסוף נתוני מכר והעברתם
     5. מעקב אחר הפניות ומתן מענה, כולל טיפול בשינויים בהזמנות ובפניות שונות
     6. הכנה ואיסוף חומרים והכנת מצגות באנגלית
     7. קבלת אורחים מחו"ל מעת לעת
     8. הכנת חומרים לקראת נסיעות לחו"ל



    כישורים, מיומנות וידע נדרש :
    השכלה על תיכונית – יתרון
     ניסיון בתפקידי תיאום ואדמיניסטרציה בחברות בינ"ל, ניסיון בעבודה שוטפת וקשר עם לקוחות וגורמים בחו"ל 
    אנגלית ברמת שפת אם (שיחה, כתיבה, קריאה) עברית ברמה טובה, שפות נוספות יתרון
     אופיס ברמה טובה – Excel, Word, Power Point, Outlook – חובה


     

    Apply for this job
  • JB-777 16 Feb 2022, 06:34:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף ישפרו מודיעין 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    כישורי מכירה
    יחסי אנוש מעולים 
    חיוך ואנרגיה טובה :) 

     

    Apply for this job
  • JB-776 15 Feb 2022, 07:54:00

    Responsibilities /Ares of focus 
    • Create and define the strategic roadmap for how we will collect, extract and automate data 
    • Harnessing data to simplify, improve, automate, reduce errors and accelerate time-to-value 
    • Generating actionable insights and building data-driven recommendations from data 
    • Predicting and forecasting potential outcomes as well as “Return on Experience.”
    • Identifying new opportunities and business use cases to generate value 
    • Develop and maintain new and existing modelled data pipelines 
    • Develop, implement, maintain databases, data collection systems (from primary or secondary sources), data analytics, dashboards, data visualization solutions and interpretation
    • Automate the production of ongoing reports, as well as work on ad-hoc requests.
    • Track business KPIs at a global level
    • Data cleansing - identifying, assessing and resolving any data quality issues
    • Addressing and supporting the root cause of data inconsistencies and recommending continuous improvement 
    • Support Business teams in the appropriation of Web Analytics tools, for example, Google Analytics
    • Supporting the migration of e-commerce site to a new platform - Shopify
    • Help deploy the relevant automation tools driving efficiency and effectiveness.
    • Defining data structure and support on data governance to ensure data quality 
    Candidate Profile
    Professional experience & know-how:
    • Demonstrated technical expertise with the ability to get clear value out of data
    • Experience using cloud-based Data Warehouses - Google Cloud Platform
    • A deep understanding of the design of experiments principles
    • A minimum of 4+ years professional experience in a similar role 
    • Good knowledge of Data Warehousing concepts and cloud design patterns 
    • Talent to communicate with technical and non-technical audiences alike 
    • Willingness to do some foundational “heavy lifting” in automating reporting and dashboarding to enable business users to self-serve before accelerating value through advanced techniques 
    • Experience scripting and automation of data extraction, data mining, transformation, and modelling outputs
    • Proficiency with data visualization, such as Power BI
    • Consistent track record of independently solving complex business problems with hypothesis establishing, data collection, sophisticated statistical analysis, and scalable process creation
    • Ability to interpret business questions and provide solutions through appropriate analytics models 
    • Bonus if the candidate can show previous experience with the Shopify platform 
    • Knowledge of Saas platform 
    • Have a strong understanding of enterprise architecture, portfolio analysis and roadmap development
    • Proven experience working within Digital and Retail Technology (e.g. Mobile Apps, e-commerce)
    • Proven track record of excellence in analytics, data engineering, data architecture or related field
    • Experience gathering business requirements and designing data system solutions to meet customer needs



    Personal & Interpersonal skills:
    • High level of Drive, Energy and Passion
    • Very well organized
    • A strong influencer
    • Ability to prioritize business needs and focus on the impactful opportunities 
    • Clear potential for future growth in the SABON business and beyond
    • Strong communicator and relationship builder
    • Highly Numerate
    • Excellent communication, interpersonal skills and relationship-building skills
    • Good decision-maker
    • Attention to detail, an analytical approach and the ability to quickly identify the root cause of issues 
    • Experience of working in an ambiguous environment that requires the regular identification, definition and implementation of change.
    • The ability to deliver information clearly and concise, ensuring the organization makes informed decisions.
    Education:
    • A bachelor’s degree or equivalent.


     

    Apply for this job
  • JB-775 19 Jan 2022, 12:18:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף דיזנגוף סנטר
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות




    מכרתיות
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-774 12 Jan 2022, 13:39:00

    Contribution 
    Our Global e-Commerce Merchandiser, will be responsible for building and merchandising digital content, ensuring the content is presented with quality and accuracy, and verifying that the merchandised product aligns with the event theme.

    Responsibilities /Ares of focus 
    • Drive sales and conversion through strategic analysis and effective stock management
    • Planning and trading areas with a focus on delivering maximum sales & profit 
    • Create, plan & execute online promotions, review performance and managing margin expectations
    • Responsible for all onsite pricing and markdown strategy with a view to maximise product sell through
    • To construct, roll out and maintain reports, covering the full trade/across all channels
    • Work closely with Campaign Team to align ecommerce stock buy with key marketing stories
    • Monitor key trading tasks such as stock management, fragmentation, and product returns.
    • Liaise closely with ecom operations teams, and customer service to improve efficiencies
    • Manage new product uploads, category builds, product detail maintenance, and promotional activities.




    Candidate Profile
    • Proven working experience in merchandising on a similar role.
    • Hands-on experience of an e-Commerce platform – Shopify Plus advantageous 
    • Highly Analytical, knowledgeable of analytical tools for performance measurement, determine improvements and innovations. 
    • An understanding of e-Commerce UX, content and development projects, and intuitive knowledge of how users interact and shop in a digital environment.
    • Commercially aware with a focus to help maximise Sales, Conversion and Profit
    • High level of Drive, Energy and Passion
    • Excellent communication, interpersonal skills and relationship-building skills



     

    Apply for this job
  • JB-773 27 Dec 2021, 07:56:00

    Responsibilities
    Training
    • Research and gather materials through relevant stake holders 
    • Acquire knowledge on product and tools and train team accordingly
    • Develop and design training materials and guidelines 
    • Adapt global training material to the local market and deliver training modules to teams across retail partners globally
    • Create and implement training calendar roadmap
    • Follow up on training needs based on performance and sales 
    • Recommend new learning materials and approaches to support the divisions needs 
    • Seek, design and develop new and relevant training tools to enhance the training delivery
    • Maintain contact with all leaners and stake holders 
    • Follow up and evaluate training results and develop new training accordingly
    • Manage the training budget

    Staffing
    • Create relevant guidelines and briefs for BA’s and employees 
    • Work closely as a team on the training implementation of all new concepts and tools
    • Seek, design, and develop new staffing incentive platforms  

    Projects
    • Support with the project planning & implementation of newly created staffing concepts, rolling them into new markets, stores and omni-channel. Working closely with stake holders 
    • Produce status summaries of all projects with a retro plan and deliverables. 
    • Follow up in a timely manner to all stake holders to ensure all projects are delivered on time and ensure regular follow up’s are monitored on all executed projects are reviewed where necessary



    Requirements
    • Certification in an Art or display discipline
    • Proven work experience in retail and training 
    • Track record in designing and executing successful training programs
    • Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
    • Proven work experience in the Beauty industry managing employees and/or stakeholders 
    • Excellent communication and leadership skills
    • Ability to plan, multi-task and manage time effectively
    • Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
    • Good computer and database skills
    • Able to travel globally if needed
    • Previous experience in retail & training roles 
    • Knowledge of the SABON and beauty advantageous 
    • Microsoft proficient, PowerPoint especially
    • Adobe Creative Suite but not necessary
    • English: Excellent English skills required
    • Hebrew: Preferable
    • Other language advantageous 


     

    Apply for this job
  • JB-772 22 Nov 2021, 09:11:00

    התפקיד כולל:
    - הכנת תיקי מוצר לרישום בחו"ל
    - טיפול בתיקי מוצר לשם הערכת בטיחות (Safety Assessment) ורישום המוצר
    - סקירה של פורמולות, מסמכי חומרי גלם ומסמכים נוספים והכנתם לרישום ורגולציה  
    - הכנה ותחזוקה של מסמכים רגולטוריים
    - עבודה מול גורמים בחו"ל וממשקים שונים בחברה
    - סקירה של תויות, טקסטים ובדיקת התאמתם לרגולציה
    - טיפול בתרגום תויות המוצר לשפות שונות
    - עבודה מרובה מול מחשב
    - דיווח למנהלת הרגולציה



    דרישות התפקיד
    - תואר ראשון במדעי החיים, כימיה, ביוטכנולוגיה, הנדסת כימיה, רוקחות, הבטחת איכות וכדומה.
    - אנגלית ברמה גבוהה מאוד: קריאה, התכתבות במיילים וברמת השיח - חובה
    - ניסיון בחברת קוסמטיקה/תרופות וכדומה בתחום הרגולציה - יתרון משמעותי
    - מסודר/ת, מאורגן/ת, יכולת עבודה עצמאית
    - יחסי אנוש טובים
    - יכולות למידה גבוהות
    - יכולת עבודה בריבוי משימות


     

    Apply for this job
  • JB-767 18 Nov 2021, 08:44:00 מרכז

    אנו מחפשים מישהו\מישהי לתפקיד מאתגר ומשמעותי הכולל הוצאה לפועל של תכניות העבודה,
     ניהול פעילויות השיווק, ייזום רעיונות ואחריות על פעילות המותג מקצה לקצה.

    תחומי אחריות: 
    תכנון גאנט חודשי והוצאה לפועל של פעיליות שיווקיות לקידום מכירות ברשת החניות ובאתר הסחר
    הוצאה לפועל והכנת בריפים באופן שוטף למשרדי הפרסום, דיגיטל, יח"צ, סטודיו עיצוב, חברות קד"מ ומעקב אחר ביצוע
    הפקה חודשית על פרסום ושילוט בנקודות מכירה (פנים וחוץ חנות) 
    אחריות על הכנת החומרים השיווקיים של המותג: קטלוגים, תוכן לנכסים דיגיטליים, הודעה לעיתונות, תוכן באתר
    יצירת דוחות וסיכומי חודש על ביצועי שיווק, ניתוח קמפיינים והסקת מסקנות.
    הכנת מצגות חודשיות של הפעילות השיווקית והצגתן פרונטאלית לצוותי המטה ורשת החנויות 
    המלצת תחזית למלאי ותמחור השקות חדשות על בסיס ניתוח נתוני מכר וטרנדים
    המלצה להרכבת מארזים ותמחור 
    אחראיות על יצירה וניהול שיתופי פעולה עם קניונים, חברות כרטיסי אשראי, בנקים ועוד.
    הדרכה ומתן תמיכה וסיוע בשאלות או קשיים לצוות החנויות בנושאים שיווקיים. 

    אנחנו מחפשים אנשים יצירתיים, סקרניים, עם חשיבה מחוץ לקופסא, אוריינטציה שיווקית, יכולת הובלה, ירידה לפרטים וניהול פרויקטים.



    ניסיון של לפחות שנתיים כתקציבאי/ת או מנהל/ת לקוחות במשרד פרסום -חובה
    ניסיון בעבודה התחלתית במחלקת שיווק בארגון -יתרון
     שליטה ותשוקה לרשתות חברתיות 
    שליטה מעולה בישומי אופיס לרבות אקסל (הכנה וניתוח דוחות מכר והסקת מסקנות) power point  
    אנגלית- ברמה גבוה
    תואר ראשון בשיווק/ פרסום/ תקשורת - חובה

     

    Apply for this job
  • JB-770 18 Nov 2021, 12:05:00

    מעצב/ת גרפית חדשה לSABON !
    אנחנו מחפשים את האחד/ת עם חוש טעם מפותח, יכולת ירידה לפרטים, כישרון, יצרתיות וחוש הומור.  
    חיבור לתחום העיצוב ולטרנדים משתנים.
    אצלנו בסטודיו הקסום מעצבים פרינט, אריזות, מוצרים נלווים ועוד.
    יתרון לבעלי עניין והבנה ביכולות חיזוי טרנדים, אופנה, מודעות צבעונית 
    והבנה שיווקית.
    יכולת עבודה בצוות (מבטיחים שכייף איתנו), עבודה עצמאית ואחראיות אישית




    השכלה וניסיון בתחום עיצוב גרפי, ידע והבנה בתהליכי הבאה לדפוס 
    ניסיון עיצובי נוסף - יתרון 
    יכולות איור - יתרון
    שליטה גבוהה ב adobe InDesign , Illustrator, Photoshop – חובה.
    תואר ראשון בעיצוב ממוסד מוכר - חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.

     

    Apply for this job
  • JB-769 18 Nov 2021, 11:46:00

    אדמיניסטרציה שוטפת
    מענה טלפוני ופרונטלי לאורחים ולעובדים של החברה
    תמיכה בטיפול בתחום הרכש
    איוש עמדת הקבלה
    ניהול חדרי הישיבות



    שליטה מלאה ב- MS Office
    אנגלית ברמת שיחה וכתיבה

     

    Apply for this job
  • JB-760 12 Sep 2021, 07:21:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניפי ישפרו מודיעין 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים

     

    Apply for this job
  • JB-759 12 Sep 2021, 07:18:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף איכילוב ת''א
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-761 12 Sep 2021, 07:23:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף גבעתיים 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-755 12 Sep 2021, 07:12:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף נס ציונה 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-754 12 Sep 2021, 07:11:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף רחובות  
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-753 12 Sep 2021, 07:09:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף שבעת הכוכבים בהרצליה 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת או עבודה בשבת ע''י החוק. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job
  • JB-24 20 Nov 2017, 10:47:00

    לרשת סבון הבינלאומית דרוש/ה מנהל/ת סניף - פריסה ארצית 
    בוא/י להצטרף להצלחה מסחררת!
    התפקיד כולל - גיוס, הנעה והכשרת עובדים, טיפול בכספים, מתן מענה ללקוחות הרשת,
    עמידה ביעדים, ניהול מלאי וסחורה. 
    מלא תנאים מפנקים + שכר מתגמל + בונוסים שאין עליהם!
    הכשרות, הדרכות ומגוון מסלולי קידום בחברה.



    ניסיון קודם בניהול חנות - חובה
    יכולת הנעה
    מנהיגות 
    יחסי אנוש מעולים 



     

    Apply for this job
  • JB-732 1 Apr 2021, 08:04:00

    לרשת SABON דרוש/ה מוכר/ת לסניף הדר תלפיות בירושלים 
    5 משמרות בוקר/ערב + שישי/מוצ''ש - 6 שעות למשמרת. 
    שכר שעתי מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדי מכירות - מהמכירה הראשונה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    אפשרויות קידום נרחבות


    מכירותיות 
    יחסי אנוש מעולים 

     

    Apply for this job