תקנון מועדון לקוחות רשת חנויות “סבון גלובל בע“מ“
תקנון מועדון לקוחות רשת חנויות “סבון גלובל בע“מ“
תקנון מועדון לקוחות רשת חנויות סבון גלובל בע"מ, ח"פ 512879115
תאריך עדכון אחרון של התקנון: ספטמבר 2025
תכנית ההטבות של מועדון הלקוחות הינה לתקופה קצובה, אשר תסתיים ביום 31 למאי 2026 (להלן: "מועד סיום התכנית") ולאחר מועד זה לא ניתן יהיה עוד לממש את הנקודות והזכויות שצברתם במסגרת מועדון הלקוחות.
חברי מועדון קיימים וחברי מועדון חדשים מתבקשים לקחת זאת לתשומת ליבם ולממש את הנקודות והזכויות שצברו במסגרת מועדון הלקוחות עד ליום 31 למאי 2026 .
1. הצטרפות
1.1. רשת חנויות SABON בישראל (להלן: "רשת החנויות"), המופעלת על ידי חברת סבון גלובל בע"מ, ח"פ 512879115 סבון(להלן: "סבון" או "החברה"), הקימה מועדון לקוחות (להלן: "המועדון") ומנפיקה לחברי המועדון כרטיסי חבר (להלן: "כרטיס החבר").
1.2. כל לקוח של החברה רשאי לבקש להירשם כחבר במועדון. ההרשמה כרוכה בתשלום חד פעמי שייקבע ע"י החברה מעת לעת (להלן: "דמי החבר").
1.3. החברה רשאית לסרב לאשר את קבלתו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה בלבד.
1.4. חבר שחברותו אושרה בחברה יקבל כרטיס חבר אישי שאינו ניתן למכירה או להעברה, ואשר תוקפו מוגבל כאמור להלן בתקנון זה (להלן: "חבר").
1.5. המועדון ינפיק לחבר המועדון את כרטיס החבר, באמצעותו יוכל לצבור "נקודות" (כהגדרתן להלן) למימוש ברשת החנויות, או בכפוף להסכמים שייחתמו מעת לעת עם גורמים נוספים.
1.6. השימוש בכרטיס יהיה בהתאם לתקנון זה, כפי שיתעדכן מעת לעת על-ידי המועדון ובהתאם להוראות שתופענה על גבי הכרטיס, או בעלון אשר יצורף לו עם שליחתו, וכן בתקשורת שיווקית שתישלח לחברי המועדון.
1.7. עם תשלום דמי החבר למועדון, יהא זכאי החבר לקבל מתנת הצטרפות ו/או הנחת מבצע ברכישת מוצר/ים ממוצרי החברה בהתאם לקביעת החברה, ובכפוף לתנאי המבצע (להלן: "מבצע הצטרפות").
1.8. המועדון יהא רשאי לסרב לאשר הצטרפותו של חבר מועדון לתכנית, על פי שיקול דעתו הבלעדי, ומבלי שיהיה מחויב לנמק סירוב כאמור. בין היתר, תהא רשאית הנהלת המועדון לסרב לאשר הצטרפות של חבר המועדון, וללא חובת הנמקה לסירובה, לרבות הצטרפות של חברי מועדון אשר נתפסו בגניבה, ברמאות, בהונאה וכיו"ב ו/או מי שביצעו רכישות אשר התשלומים בגינן לא נפרעו (לרבות שיקים שלא כובדו), וכן לבטל חברותם במועדון הלקוחות, ולבטל את תוקף הנקודות אשר נצברו לטובת אותו חבר מכל סיבה.
2. תוקף החברות במועדון
2.1. החברות במועדון הינה לתקופה קצובה ועד ליום 31 למאי 2026 (להלן: "התקופה הקצובה") אשר במועד זה תסתיים תוקפה של תכנית ההטבות של מועדון הלקוחות.
2.2. חבר מועדון לקוחות רשאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת, באמצעות הודעה בכתב לחברה.
3. תקשורת שיווקית, פרסומים ופרטיות
3.1. דרכי פרסום: הודעות המועדון, בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות התכנית לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת סבון לבצעם, בתקנון ו/או במפתח הצבירה ו/או בהטבות הנוספות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון ליטול חלק בתכנית ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו על ידי סבון באופן ובדרך כפי שסבון תימצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום על לוח מודעות גלוי לעין ברשת החנויות ו/או באחד מאמצעי התקשורת ו/או באתר האינטרנט של סבון ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או SMS, הכל לפי בחירת סבון, ייחשב כמספק, וחבר מועדון לא יישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נושא הדיווח ו/או הפרסום כאמור.
3.3. מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של החברה, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס’ 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008, וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של החברה.
3.4. למען הסר ספק, סבון פטורה מחובת ההודעה על הטבות ו/או מבצעים ו/או עדכונים ו/או שינויים בתכנית מועדון הלקוחות לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה, ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי סבון באשר לאי קבלת פרסום.
3.5. ברשות החברה אתר אינטרנט וחנות מקוונת (להלן: "אתר האינטרנט") בכתובת www.sabon.co.il, המספקת, בין היתר, משלוחים לבית הלקוח. כחלק מהצטרפות הלקוח כחבר מועדון, תפיץ החברה באמצעות דואר אלקטרוני מבצעים ועדכונים וחומר שיווקי גם בקשר לאתר האינטרנט.
3.6. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח הודעות SMS ו/או דואר אלקטרוני, יפנה לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה ו/או יודיע לחברה על כך באמצעות הודעה חוזרת.
3.7. הוראות מדיניות הפרטיות של החברה המפורסמות בכתובת www.sabon.co.il/he/customer-care/data-security ואשר ניתן לקבל העתק שלהן בפניה לחברה, יחולו לעניין המידע אשר נאסף ומעובד במסגרת פעילות המועדון, מהוות חלק בלתי נפרד מתקנון זה, ומשולבות בו על דרך ההפניה.
4. צבירת נקודות
4.1. ניצול נקודות שנצברו לזכות חבר מועדון יתאפשר אך ורק בהתאם למפורט בתקנון זה ובפרסומים שונים של החברה.
4.2. בכפוף לאמור בסעיף 4.1 לעיל, שווי הנקודות בעבור כל רכישה, יהא בשיעור של 10% מהסכום בשקלים ששולם בפועל בגין עסקת הרכישה. לדוגמה, בגין רכישה בשווי 100 ₪, יצברו לרשות חבר המועדון 10 נקודות מועדון. יובהר, כי ביטול העסקה בגינה ניתנו הנקודות תביא לגריעת הנקודות אשר נצברו בגין אותה עסקה. לא תהיה צבירת נקודות בעסקה בה ישלם הלקוח בתווי קניה למיניהם (דוגמת תו הזהב, תו פלוס, פאואר גיפט וכד’).
4.3. כל נקודה שנצברת במועדון הלקוחות ניתנת לניצול כהנחה בגובה 1 ₪ לקניה עתידית בלבד (קרי, עסקה מאוחרת לעסקה שבה נצברו הנקודות), בכפוף להוראות המפורטות להלן.
4.4. לזכות החבר ייצברו נקודות בעבור כל רכישה אשר תמורתה שולמה במלואה, באחת מחנויות החברה של החברה בישראל בלבד. מובהר, כי שווי הנקודות יחושב על פי הסכום בו חויב בפועל חבר המועדון. בכל מקרה של עסקה בתשלומים או עסקה בתשלום דחוי, יצברו הנקודות לטובת חבר המועדון בתום ביצוע התשלום המלא בגין אותה עסקה.
4.5. צבירת נקודות הינה אישית לכל חבר וחבר. הנקודות אינן ניתנות למכירה או להעברה לאדם אחר או לחבר אחר או לאיחוד בין כמה חברים.
4.6. צבירת הנקודות מותנית בזיהוי החבר ובהצגת כרטיס חבר.
4.7. בנוסף לנקודות כאמור, מפעם לפעם יכול ויינתן לכל חבר בונוס נקודות נוסף:
4.7.1. נקודות בונוס תיצברנה לזכות החבר כמו נקודות שוות ערך כסף לכל דבר, ויחולו עליהן כל התנאים שחלים על נקודות הרגילות כמפורט בתקנון זה.
4.7.2. סבון תחליט לפי שיקולה הבלעדי על אופן ועיתוי צבירת נקודות הבונוס, ותודיע על כך באמצעי הפרסום כפי שמפורט בתקנון זה.
4.8. חבר מועדון יוכל לממש את הנקודות שנצברו לטובתו רק בעסקאות אשר יבוצעו על ידו לאחר העסקה שבגינה נצברו לטובתו הנקודות.
4.9. לא תיתכן צבירה שלילית של נקודות.
4.10. סבון גלובל בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לתקן את מפתח הצבירה ו/או את אופן חישוב הצבירה ו/או את תוקף הנקודות כאמור לעיל. כל שינוי ו/או תיקון ו/או עדכון כאמור יהוו חלק בלתי נפרד מתקנון זה, ויפורסמו באחת מדרכי הפרסום המפורטות בפרק תקשורת שיווקית שבתקנון, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא צורך במתן הודעה מראש. מובהר כי עד ליום 31 למאי 2026 כלא יבוצע צמצום בהטבות או בזכויות הניתנות לצרכן במסגרת תכנית הטבות, בערכן, באפשרות מימושן או במשך התקופה שבה ניתן לממשן בהתאם לסעיף 16א(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
5. מימוש נקודות
5.1. מימוש הנקודות הצבורות יעשה בתנאי שחבר המועדון ביצע רכישה אחת לפחות בחנות סבון והזדהה באמצעות כרטיס החבר, במהלך שנת החברות האחרונה במועדון. לא ביצע חבר המועדון רכישה מידי שנה כאמור לעיל – נקודות המועדון שהיו צבורות עבורו תימחקנה עם תחילת השנה שלאחר מכן. לא ניתן לשחזר נקודות מועדון שנמחקו.
5.2. בכל עת ועד לסיום התקופה הקצובה כהגדרתו לעיל, רשאי החבר לנצל את נקודות שנצברו לזכותו לפי היחס של 1 נקודה = 1 ₪ ולשלם עבור מוצר בנקודות כל זאת לפי שווי נקודות שנצברו לזכותו, ובלבד שתשלום עבור מוצר בנקודות יהיה מותנה בקיום ומימוש נקודות בשווי שאינו פוחת מ- 50% מערך המוצר.
5.3. מובהר, כי רכישת מוצר תמורת נקודות תתאפשר אך ורק בתנאי ולטובת הלקוח נצברו וימומשו נקודות בשווי שאינו פוחת מ- 50% מערך המוצר. לא ניתן יהיה להשלים את הנקודות החסרות למינימום הנדרש בתשלום כספי.
5.4. חברת סבון רשאית על פי שיקולה הבלעדי לשפר את יחס ההמרה של הנקודות לחבר מועדון ספציפי או לקבוצת חברי מועדון ברכישה של מוצר או מוצרים, וזאת מבלי שתידרש ליתן על כך הסבר או דיווח.
5.5. מפעם לפעם תפרסם סבון מבצעים בלעדיים לחברי מועדון. מבצעי המועדון, אופי המבצעים והתנאים המסחריים שלהם ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של סבון. לדוגמא:
5.5.1. הנחות גבוהות יותר ממבצעי הנחות ללקוחות שאינם חברי מועדון.
5.5.2. צבירת כפל נקודות ברכישה של מוצר ספציפי.
5.5.3. העברה של נקודות ללקוח אחר.
5.6. הדוגמאות המצוינות מעלה הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את סבון.
5.7. בכל מקרה, אין אפשרות לקבל ולהשתמש בנקודות במקרה שחלה על אותה רכישה או חלקה, מבצע ו/או הנחה אחרת, בחזקת - "אין כפל מבצעים", אולם החברה תהא רשאית לאפשר שימוש ו/או צבירת נקודות במקרים כאמור, בהתאם לשיקול דעתה בלבד.
5.8. השימוש בנקודות בעמדת המכירה מותנה בהצגת כרטיס המועדון בתוקף וכן בתעודה מזהה של בעל הכרטיס.
6. הטבת יום הולדת
6.1. חבר מועדון יהיה זכאי לקבלת הטבות בחודש הקלנדרי של יום ההולדת (להלן: "הטבת יום ההולדת") בכפוף לכך שיום ההולדת של חבר המועדון מתקיים בין תאריך הצטרפותו כחבר מועדון ועד לסיום התקופה הקצובה כהגדרתה לעיל, כמפורט להלן:
6.1.1. מתנה שאינה מותנית בקניה שתימסר לחבר המועדון באחת מחנויות סבון בישראל (לא כולל חנות האינטרנט). סוג המתנה יהיה בהתאם להחלטת סבון וישתנה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה.
6.1.2. 15% הנחה לרכישה באחת מחנויות סבון בישראל (לא כולל חנות האינטרנט).
6.2. קבלת המתנה ומימוש ההנחה כמפורט לעיל יעשו יחדיו באותה העת בלבד. כלומר, לא ניתן לקבל את ההנחה או את המתנה במועדים שונים.
6.3. הטבות יום ההולדת כאמור לעיל הינן אישיות ואינן ניתנות להעברה.
6.4. מימוש ההטבה ייעשה במהלך החודש הקלנדרי של יום ההולדת בלבד, בכפוף להצגת כרטיס מועדון ותעודת זהות.
7. במקרה של מחלוקת
7.1. הרישום שבידי החברה יהווה ראיה ביחס לצבירת הנקודות בידי כל חבר מועדון, ולעסקאות אשר בוצעו על ידו ברשת החנויות.
7.2. חבר החש עצמו נפגע בכל הקשור לנקודות שצבר או לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה או מהמבצע, רשאי לפנות בכתב למנהל החברה ולהעלות את השגותיו.
7.3. החלטת מנהל החברה תינתן בתוך 14 ימי עבודה, ומרגע שקיבל לידיו החבר את ההשגה, היא תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור כלשהו.
7.4. במקרה של אובדן כרטיס המועדון, על החבר להודיע לחברה בכתב בתוך 21 ימים מרגע היוודע לחבר המועדון על אובדן הכרטיס. בכפוף להודעת חבר המועדון כאמור בסעיף זה, החברה תנפיק לחבר המועדון כרטיס חלופי בו יוטענו הנקודות אשר נצברו לטובת חבר המועדון.
7.5. החברה לא תהיה אחראית על אובדן נקודות עקב זיוף וגניבה, במקרה והחבר לא הודיע בכתב לחברה על אובדן הכרטיס.
7.6. חבר שאיבד את כרטיס המועדון יוכל להנפיק כרטיס חדש, בהתאם לעלות שתקבע על ידי החברה באותו זמן.
7.7. חבר הטוען, כי מספר הנקודות שלרשותו שונה ממספר הנקודות כפי שמצוי במרשם החברה, יוכל להוכיח את מספר נקודותיו ע"י הצגת החשבוניות המעידות על כך.
8. התחייבויות חבר המועדון
8.1. חבר המועדון יהא אחראי לעדכן בכתב את הנהלת המועדון על כל שינוי בפרטי ההתקשרות עימו על מנת לאפשר קשר רצוף ושוטף עימו.
8.2. מובהר, כי כרטיס חבר שאין לגביו ברישומי החברה את פרטי החבר הנדרשים בטופס ההצטרפות, זכאית החברה לבטל את הכרטיס, ובנוסף, לבטל את הנקודות שנצברו בגין אותו כרטיס, ללא אפשרות לממשן.
8.3. חבר מועדון מתחייב להשתמש בכרטיס החבר לצורך רכישה לשימוש אישי או פרטי בלבד, או לכל שימוש אחר שיאושר על ידי סבון. לא תותר רכישה סיטונאית או מסחרית באמצעות שימוש בכרטיס חבר המועדון.
8.4. חבר במועדון מתחייב שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. כל ניצול לרעה יגרום להפסקת החברות במועדון.
8.5. במקרה וחבר מועדון ניצל יותר נקודות מהמגיע לו בשל תקלה או שיבוש במחשב, ישיב הלקוח לחברה את שווי הנקודות אשר נוצל על ידו בשל אותה תקלה בהתאם לערכן.
לדוגמא: חבר שהיו לרשותו 50 נקודות, אבל בשל תקלת מחשב נוצלו על ידו 100 נקודות, ישיב לחברה 50 שקלים.
9. הטבות נוספות
9.1. חברי המועדון יהיו זכאים לקבל הטבות שונות נוספות, מעבר לנקודות הנצברות לזכותם, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של חברת סבון, וכפי שתפרסם החברה מעת לעת, וכן בבתי עסק נוספים שיבחרו לקחת חלק בתכנית בדרכים שונות.
9.2. המידע על ההטבות הנוספות שיתפרסמו על ידי סבון, ביחס לשירותים ו/או מוצרים הניתנים על ידי החברה ו/או בתי העסק הנוספים, יימסר על ידי החברה ו/או בתי העסק הנוספים ועל אחריותם בלבד.
9.3. אין בפרסום המידע האמור כדי להטיל אחריות או חבות כלשהי על סבון ו/או מי מטעמה בכל הקשור למוצרים ושירותים אלו, טיבם, התאמתם לחברי המועדון וצרכיהם או לתיאורם.
9.4. סבון שומרת על זכותה להחליף ו/או לגרוע ו/או לשנות ו/או לעדכן את מגוון ההטבות שהוצגו בפרסומים לפי שיקול דעתה הבלעדי.
10. תנאים כללים
10.1. הוראות תקנון זה והחברות במועדון יהיו תקפים בשטח מדינת ישראל בלבד.
10.2. החברה רשאית בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, וללא הודעה מוקדמת כלשהי לשנות כל עניין הקשור בנוהלי ופרטי המבצע ו/או האמור בתקנון זה. רישומי החברה הינם הקובעים בכל הקשור לתקנון זה, לרבות בכל הקשור לדרך חישוב הנקודות, אופן צבירתם ו/או אופן גריעתן, בקשות חבר המועדון למימוש הנקודות וכדומה.
10.3. גיפטקארד – מימוש של GIFTCARD הינה החלפת צורת תשלום. רכישת מוצרים עם גיפטקארד מזכה את הקונה בנקודות במעמד הקנייה. נקודות לא ייצברו לזכות הלקוח בעת רכישת הכרטיס, כלומר בעת טעינת הכרטיס.
10.4. המפורט בתקנון זה הינו למידע אינפורמטיבי בלבד, ואין בו בכדי לחייב את החברה בצורה כלשהי.
10.5. למען הסר ספק יובהר, כי ההשתתפות בתכניות המועדון כפופה לעמידת חבר המועדון בתנאי תקנון זה, לרבות, אך לא רק, המשך חברותו במועדון הלקוחות של סבון.
10.6. תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות לתכנית, והצטרפות חבר למועדון סבון, משמעה כי חבר המועדון קרא ומסכים להוראות תקנון זה.
10.7. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי סבון גלובל בע"מ או באתר האינטרנט שכתובתו: www.sabon.co.il.
10.8. סבון הינה הסמכות הבלעדית לפרשנות הוראות תקנון זה.
10.9. כל מקום בתקנון זה שנעשה בו שימוש בלשון זכר משמעו גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
10.10. סבון שומרת לעצמה את הזכות להנפיק כרטיסי חבר מסוגים שונים, בתמורה ו/או שלא בתמורה, לכל חברי המועדון או חלקם, הכל כפי שתיקבע הנהלת המועדון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.
10.11. סבון שומרת על זכותה להסדיר את אופן צבירת הנקודות ו/או את מתן או אי מתן נקודות בונוס בגין רכישות בכרטיסי החבר השונים כאמור לעיל, לגבי כל סוג כרטיסי חבר בנפרד.




