דילוג לתוכן
נגישות

מדיניות החלפות והחזרות

הנחיות להחלפת או החזרת מוצר – אתר SABON

 

רוצים להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם באתר SABON?

ניתן לעשות זאת ללא עלות, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, באחת הדרכים המפורטות להלן.

ניתן לבטל עסקה שנעשתה באתר מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך המפרט את פרטי העסקה, לפי המאוחר.

ככל וההזמנה סופקה, ניתן להחזיר את המוצר באחת מהדרכים הבאות:

החזרה או החלפת מוצר באחד מסניפי SABON

ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנרכש באתר באחד מסניפי SABON בישראל.

החזרת מוצר כנגד קבלת החזר כספי מלא, או קרדיט לרכישה חוזרת באתר, לפי בחירתכם, תיעשה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

מוצרים אשר נרכשו באתר ויוחזרו בחנות, בשווי של 150 ₪ ומעלה, יזוכו באמצעות שיק אשר ישלח בדואר בתוך 7 ימי עסקים.

החלפת מוצר תיעשה בתוך 30 ימים ממועד קבלת המוצר. החלפת המוצר תעשה כזיכוי בגובה מחיר הרכישה באתר, ולא לפי מחיר המוצר בחנות.

לא ניתן לקבל החזר כספי בגין תשלום בתווי קניה, ובמקרה כאמור יתקבל זיכוי לרכישה חוזרת.

החזרה באמצעות דואר ישראל

החזרת מוצר באמצעות הדואר תיעשה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר. במקרה כאמור יינתן החזר כספי מלא, או קרדיט לרכישה חוזרת באתר SABON, לפי בחירתכם. זיכוי כספי יעשה בתוך 7 ימי עסקים.

יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית לכתובת: רחוב המצודה 16 אזור 5800160.

עם קבלת המוצר, שירות הלקוחות שלנו יצרו אתכם קשר טלפוני ויבוצע הזיכוי בהתאם.

ביטול עסקה לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרתם בסעיף 14ג1. (א) לחוק הגנת הצרכן, רשאי לבטל כל עסקה בתוך 4 חודשים ממועד קבלת המשלוח ו/או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, וזאת בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה, אספקת מוצר שגוי או כל תקלה אחרת של SABON, ניתן ליצור איתנו קשר, ואנו נדאג לאיסוף המוצר באמצעות שליח ללא תשלום, ונספק זיכוי כספי מלא.

שירות לקוחות SABON

אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה, או לצורך מתן הודעה על ביטול עסקה, באחת מהדרכים הבאות:

1. בטלפון: 03-3766663.

2. בדואר אלקטרוני: contactus@sabon.co.il.

3. בפקס: 03-5586734.

4. בדואר: המצודה 16 אזור 5800160.

5. בטופס פניה או טופס ביטול באתר.

בהודעת הביטול יש לפרט את פרטי העסקה ואת מספר תעודת הזהות של הקונה ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.

מדיניות ההחלפות וההחזרות המפורטת לעיל כפופה לתנאי השימוש באתר המפורסמים בכתובת:

www.sabon.co.il/he/customer-care/terms

 

להזמנות בטלפון
03-3766663