נגישות

מדיניות החלפות והחזרות

הנחיות להחלפת או החזרת מוצר – אתר SABON

 

רוצים להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם באתר SABON?

ניתן לעשות זאת ללא עלות, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולהנחיות המפורטות להלן. התנאים להחזרת או החלפת מוצר שהתקבל הם שהמוצר לא נפגם ושלא נעשה בו שימוש, וכן הצגת חשבונית.

אם הינך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרתם בסעיף 14ג1. (א) לחוק הגנת הצרכן, הינך רשאי לבטל כל עסקה בתוך 4 חודשים ממועד קבלת המשלוח ו/או  מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, באחת מהדרכים המפורטות בסעיפים 44 ו-46 לעיל, וזאת בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.

החלפה או החזרה באחד מסניפי SABON

ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנרכש באתר באחד מסניפי SABON בישראל, בהתאם לרשימת הסניפים המפורסמת באתר SABON.

החלפת מוצר תיעשה בתוך 30 ימים ממועד קבלת המוצר. החלפת המוצר תעשה כזיכוי בגובה מחיר הרכישה באתר, ולא לפי מחיר המוצר בחנות.

ניתן להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא, או קרדיט לרכישה חוזרת באתר, לפי בחירתכם, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

מוצרים אשר נרכשו באתר ויוחזרו בחנות, בשווי של 150 ₪ ומעלה, יזוכו באמצעות שיק אשר ישלח בדואר בתוך 7 ימי עסקים.

החזרה באמצעות דואר ישראל

ניתן להחזיר את המוצר באמצעות הדואר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, ולקבל החזר כספי מלא, או קרדיט לרכישה חוזרת באתר SABON, לפי בחירתכם. זיכוי כספי יעשה בתוך 7 ימי עסקים.

יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית לכתובת: רחוב המצודה 16 אזור 5800160.

עם קבלת המוצר, שירות הלקוחות שלנו יצרו אתכם קשר טלפוני ויבוצע הזיכוי בהתאם.

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה, אספקת מוצר שגוי או כל תקלה אחרת של SABON, ניתן ליצור איתנו קשר למועד שירות הלקוחות שפרטיו מופיעים מטה, ואנו נדאג לאיסוף המוצר ולמתן זיכוי מלא.

שירות לקוחות SABON

אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה, או לצורך מתן הודעה על ביטול עסקה, באחת מהדרכים הבאות:

1.       בטלפון: 03-3766663.

2.       בדואר אלקטרוני: [email protected]

3.       בפקס: 03-5586734.

4.       בדואר: המצודה 16 אזור 5800160.

5.       בטופס פניה או טופס ביטול באתר.