משלוח חינם בכל קניה מעל 199 ש“ח

הזמנות ומשלוחים

מה יש לעשות במקרה וקיבלתי הזמנה שגויה?

 בכל טעות או בעיה הקשורה להזמנה ומשלוח המוצרים, יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7701800 או במייל contactus@sabon.co.il

 

משלוח עד הבית הינו בין 3-5 ימי עסקים

אזורי רמת הגולן, ישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - זמן המסירה עד 7 ימי עסקים

עלויות משלוח עד הבית :

  • עד 99 ש"ח- 23 ש"ח למשלוח רגיל או 30 ש"ח למשלוח אקספרס  
  • מ-100 ש"ח ועד 199 ש"ח- 9 ש"ח למשלוח רגיל או 15 ש"ח למשלוח אקספרס  
  • מעל 200 ש"ח- חינם למשלוח רגיל או 10 ש"ח למשלוח אקפרס  

(דמי המשלוח יתווספו לסכום ההזמנה הסופי לאחר כל הניכויים שינתנו להזמנה כגון נקודות מועדון, זיכויים, שוברים או כל דבר אחר)

 

 

 

יש להקליק על כפתור ההרשמה מעלה. לאחר הקלקה עליו ייפתח טופס הרשמה המיועד להרשמה קלה שניתן להשלים ב-2-3 דקות.

אם יש לך חשבון משתמש אך שכחת את שם המשתמש או הסיסמא, יש להקליק על כפתור ההרשמה מעלה ולאחר מכן לבחור באפשרות של ’שכחתי סיסמא’. המערכת תבקש להקליד כתובת מייל ותשלח את שם המשתמש והסיסמא החדשה למייל שהוקלד.

בכל בעיה שקשורה במוצר או בשירות, אנו נשמח לשמוע מכם בטלפון או במייל. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7701800 או במייל contactus@sabon.co.il

בכל בעיה הקשורה לתהליך התשלום, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו. אנחנו נבדוק את הנושא ונעשה כמיטב יכולתנו על מנת להשלים את תהליך ההזמנה בהקדם האפשרי.

בסיום ההזמנה יש למלא טופס של פרטי קשר ומשלוח. בחלק זה תופיע גם האפשרות לקבלת חשבונית עם שם החברה, כאשר החשבונית תשלח יחד עם קבלת התשלום.

נגישות