דילוג לתוכן
נגישות

הזמנות ומשלוחים

מה יש לעשות במקרה וקיבלתי הזמנה שגויה?

 בכל טעות או בעיה הקשורה להזמנה ומשלוח המוצרים, יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3766663 או במייל contactus@sabon.co.il

 

אפשרויות המשלוח הן:
 
עלויות משלוח עד הבית:

 

ברכישה עד 150 ש"ח - עלות המשלוח 25 ש"ח

ברכישה מעל 150 ש"ח - משלוח חינם

*ברכישה עד 150 ש"ח לתשלום לא כולל מימוש נקודות/הטבות

 

משלוח מהיר:

משלוח לכל אחד מהישובים ברשימה יהיה מהיר, ללא תוספת תשלום.

הזמנה שתבוצע עד לשעה 10:30 במהלך יום עסקים תימסר במידת האפשר באותו היום, בין השעות 16:00-21:00. הזמנה שתבוצע לאחר השעה 10:30 תימסר במידת האפשר ביום העסקים שלאחר מועד ביצוע ההזמנה.

שימו לב! לצורך ביצוע משלוח מהיר קיימת חובה לזמינות בטלפון שנמסר במועד ביצוע ההזמנה.

 

משלוח רגיל:

משלוח רגיל לישובים שאינם ברשימת המשלוח המהיר, יבוצע בתוך 3-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.

באזור רמת הגולן, יישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - המשלוח יעשה בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.

בחודש נובמבר המשלוח יעשה בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, ובאזור רמת הגולן, יישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת, בתוך 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.

 

מומלץ!

על מנת לייעל את המשלוח, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה נמצאים ברוב שעות היום - בעבודה, בבית, או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

 

תנאים כלליים למשלוחים:

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד. הזמנות שייקלטו במערכת בימים שישי, שבת או חג, יטופלו רק ביום העסקים הראשון שלאחר מכן.

ימי עסקים – ימים ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג, חול המועד ושבתון.

לא ניתן לשלם את דמי המשלוח באמצעות שוברים, קופונים, נקודות מועדון או מבצעים, ודמי המשלוח יתווספו לסכום ההזמנה הסופי לאחר כל ההפחתות והניכויים.

במקרה של הזמנת מוצר שאינו קיים במלאי, תודיע על כך SABON בהקדם האפשרי, ותאפשר לשנות את ההזמנה או לבטלה. מועד המשלוח ישתנה בהתאם.

באם הלקוח לא יהיה זמין לקבלת המשלוח לאחר 3 ניסיונות של חברת השילוח או לא יגיע לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 2 ימי עסקים מהמועד בו קיבל הלקוח על כך הודעה, סבון תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול ודמי משלוח על סך 250 ₪ בנוסף, במקרה כאמור סבון תהיה רשאית לחסום את הלקוח מלבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר

ביצוע המשלוח כפוף לתנאי נגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במידת הצורך, בהתאם לשיקול דעת SABON, יסופק המשלוח לאיסוף ממקום סמוך אשר יתואם מראש.

 

 

יש להקליק על כפתור ההרשמה מעלה. לאחר הקלקה עליו ייפתח טופס הרשמה המיועד להרשמה קלה שניתן להשלים ב-2-3 דקות.

אם יש לך חשבון משתמש אך שכחת את שם המשתמש או הסיסמא, יש להקליק על כפתור ההרשמה מעלה ולאחר מכן לבחור באפשרות של ’שכחתי סיסמא’. המערכת תבקש להקליד כתובת מייל ותשלח את שם המשתמש והסיסמא החדשה למייל שהוקלד.

בכל בעיה שקשורה במוצר או בשירות, אנו נשמח לשמוע מכם בטלפון או במייל. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3766663 או במייל contactus@sabon.co.il

בכל בעיה הקשורה לתהליך התשלום, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו. אנחנו נבדוק את הנושא ונעשה כמיטב יכולתנו על מנת להשלים את תהליך ההזמנה בהקדם האפשרי.

בסיום ההזמנה יש למלא טופס של פרטי קשר ומשלוח. בחלק זה תופיע גם האפשרות לקבלת חשבונית עם שם החברה, כאשר החשבונית תשלח יחד עם קבלת התשלום.

1. באמצעות כרטיס אשראי  - VISA, Master Card, Isracard, MAX

2. באמצעות Bit

3. באמצעות Paypal 

4. באמצעות תווי קניה: 

* יינות ביתן 

* רעיונית 

* מועדון שלך

* גיפט קארד SABON

* BUYME

* POWER CARD

* נופשונית 

* אקסטרא בונוס,

* POWER GIFT – פאוור גיפט 

להזמנות בטלפון
03-3766663