דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
סוד הטיפוח הקיצי |SABON Israel

סוד הטיפוח הקיצי

24 יול 2022, 10:52

איזה כיף שהגיע הקיץ! קרני שמש זוהרות שנושקות את העור, קצף גלים בחוף הים שמדגדג את כפות הרגליים, ריח של מלח וחופש באויר.

באמת שאין כמו הקיץ... אבל חייבים להודות שהקיץ הישראלי קשוח מעט: שרבים לעיתים קרובות, טמפרטורות שוברות שיאים ולחות.. אוי הלחות!

בילויי הקיץ נפלאים אך מזיקים מעט לעור: כולנו יודעים היטב על נזקי השמש לעורנו, על איך ומתי צריך להיזהר ממנה (כל הזמן! ) אבל בנוסף נוכחותה של השמש, הלחות המוגברת שגורמת לנו להזיע, החשיפה למי המלח של הים והכלור בבריכה וכפות הרגלים היחפות באופן תדיר- כל אלו גורמים נזקים לעור, מייבשים אותו ומאיצים את תהליך ההתבגרות שלו.

מה הפתרון? לחות, לחות, לחות – וקירור.

ישנן דרכים רבות להרוות את העור בלחות ולקרר אותו, ואם מרעננים את שגרת הטיפוח בימי הקיץ ומוסיפים לה פעולות חשובות אפשר למזער את הנזקים ולשמור לאורך כל הקיץ על עור בריא, רך, נעים וזוהר. כל החוכמה היא לשמור על ריטואל טיפוח לפנים וגוף לאורך כל השנה אבל גם לדעת לשנות אותו על פי צרכי הגוף בהתאם למזג האויר.

קבלו את ההמלצות של SABON  לריטואל טיפוח מרענן וקריר לקיץ :

ריענון ריטואל טיפוח הפנים:

הניקוי בימי הקיץ המהבילים חשוב ביותר גם לעור וגם לתחושה, אין כמו עור נקי וטהור אחרי יום חם ומיוזע. בימי הקיץ מומלץ לאמץ עבור ניקוי הפנים, סבון קליל ומרענן שמנקה בעדינות את הפנים ולא מייבש אותן. ה-Fresh Foamy Wash  שלנו פשוט מושלם למלאכה: מדובר למעשה בקצף אוורירי אשר בעת שטיפת הפנים ןבמגע עם מים, הופך לקרם ניקוי רך לפנים. הטקסטורה האוורירית והקלילה שלו אידיאלית בעיקר בימים חמים ובעונת הקיץ שכן היא משמשת לא רק לניקוי העור אלא גם מעניקה רעננות מיידית.

להענקת בוסט של לחות, קרירות ואנרגיה לפנים אנו ממליצים לסיים את שגרת הטיפוח עם מסכת הג’ל המוזהבת שלנו Floral Mask Gelee , המכילה שילוב ייחודי של 3 תמציות ורדים ועלי כותרת אמיתיים, המציף את עור הפנים בלחות ומותיר אותו קורן רך וגמיש בזמן שהוא מחדש את מלאי הלחות שבו.  בימי הקיץ מומלץ לשמור את המסכה במקרר ולקבל אפקט קירור מוגבר. מעולה להרגעת העור לאחר החשיפה לשמש!

 

ריענון ריטואל הטיפוח לגוף:

בקיץ, השמש החמה והפעילויות השונות שאנו מבצעים תחת קרניה המשזפות, אומנם טובות לנפש אך נוטות לייבש את העור. במקרים אלו אנו מבקשים להשיב לעור את הלחות שאבדה ועדיין לשמור על תחושת קרירות רעננה. בדיוק בשביל זה קיים ה- Body Gelee שלנו: רענן, מעניק לחות, קליל, נספג במהירות ולא מותיר תחושה שומנית.

תכשיר ג’ל המבוסס על מים, משלב תועלות לחות של קרם גוף עם טקסטורה של ג’ל, נספג בעור בשניות ספורות. מועשר בשמן אבוקדו ותמצית אלו ורה.  כמו לגימה ענקית של מים שמרווה את העור ומותירה אותו רך, חלק, רענן ובתחושה קרירה ומענגת.

את ג’ל הלחות לגוף מומלץ לשלב בקיץ בריטואל הטיפוח היומי לגוף, כלחות לעור לאחר המקלחת עם ה-Shower Oil  ופילינג הגוף.

 

שגרת טיפוח קיצית לכף הרגל

טיפולי פדיקור זה נהדר, אבל כדי לשמור על כפות רגליים מטופחות ורכות לאורך כל הקיץ מומלץ גם לאמץ ריטואל טיפוח במיוחד עבורן: להתחיל עם טבילת באמבט רגליים מרגיע, להמשיך עם פילינג הרגליים שלנו המועשר במנטול, קמפור ואבקת שקדים ולסיום, קרם הרגליים האיקוני של SABON המרכך את כף הרגל ומזין אותה בחמאת שיאה איכותית עם תמצית מנטה מרעננת ומקררת.

 

מאחלים לכם קיץ של הנאות, ריגושים ופינוקים!

 

 

סוד הטיפוח הקיצי

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663