דילוג לתוכן
נגישות
יובש בכפות הרגליים עור יבש ברגליים מסכה ביתית לרגליים יבשות טיפול - SABON

מה עושים עם קילופים בכפות הרגליים?

24 יול 2022, 12:25

אז מה עושים עם קילופים בכפות הרגליים?
בחלק נכבד מהמקרים יש לגירוד בכפות הרגליים טיפול יעיל, זמין ופשוט למדי. לא אחת ניתן למצוא לבעיה של עור יבש ברגליים פתרון מונע שיבלום את הגרד וההתקלפות של העור, שמקורם במקרים רבים ביובש. הצעד הראשון למניעת יובש בכפות הרגליים, בדגש על הקרסוליים, הוא להימנע מרחיצת הרגליים במים בטמפרטורות גבוהות מאוד. בנוסף, ישנה גם משמעות לבחירה בסבון נוזלי ממרכיבים טבעיים, היות וסבונים מרכיבים מלאכותיים נוטים לגרום ליובש חמור בכפות הרגליים, ולא אחת זהו הבסיס להתפתחות בעיות עור שונות בכף הרגל.

 

גירודים ברגליים תרופות סבתא ששווה לנסות
ברחבי האינטרנט ניתן למצוא עבור הסובלים מגירוד בכף הרגל תרופות סבתא לא מעטות שחלקן מתבררות לא אחת כפתרון לא רע בכלל, למי שמוכנים להשקיע את הזמן ברקיחת התכשירים המתאימים. ניתן למצוא אונליין גם עבור יובש בכפות הרגליים תרופות סבתא מסוגים שונים כמו גם טיפולים טבעיים לשימוש ביתי שבהחלט יכולים לעזור בחלק מן המקרים.

אחד מהפתרונות החביבים שנתקלנו בהם לאחרונה כאשר חיפשנו עבור כפות רגליים יבשות תרופות סבתא הוא הרעיון של אמבטיית שיבולת שועל. כן כן, קראתם נכון. מסתבר שאם מערבבים מים פושרים עם שיבולת שועל, מקבלים תרחיץ מרגיע מאוד שניתן להשרות בו את כפות הרגליים. אם אתם סובלים מעור מתקלף ומגרד בכף הרגל, תוכלו לרקוח לעצמכם תערובת כזו ולהשרות בתוכה את הרגליים למשך כעשרים דקות. לאחר מכן, נגבו את כפות הרגליים היטב ומרחו עליהן שמן זית, שמן קוקוס או חמאת קקאו, הידועים כשמנים טובים הנספגים היטב בעור ומסייעים בהשבת הלחות והחיוניות שאבדה לו.


גם קרם הלחות הקלאסי שלנו לרגליים, הוא פתרון טבעי מעולה להקלה על הגרד וההתקלפות של עור כפות הרגליים שלכם, והוא איננו מכיל פרבנים או שמנים מינרליים, אלא רכיבים טבעיים איכותיים כחמאת שיאה, קמפור ומנטול המתאימים לכל סוגי העור, מצננים את כף הרגל ומרגיעים אותה. זאת בנוסף לתרומתם לריכוך העור, עידונו ומניעת היווצרותם של ריחות בלתי רצויים.

 

לאחר מריחת השמן או הקרם, כדאי מאוד לכסות את הרגליים בגרבי שמירת לחות, המסייעות בהחדרה של הלחות לתוך העור בכף הרגל באופן יעיל במיוחד. הקפידו על שגרת הטיפוח הזו לכפות הרגליים שלכם למשך מספר שבועות, ותוכלו לראות תוך זמן קצר שיפור משמעותי במראה העור בכף הרגל, מרקמו והתחושה שלו.

 

מה עוד ניתן לעשות כדי להקל על גירודים או קילופים בכף הרגל?
מטבע הדברים, לא כל מקרה של גירוד בכפות הרגליים או קילופים, ייפתר בהכרח באמצעות טיפול עצמי בתרופות סבתא. במקרים מסוימים, אין מנוס אלא לפנות לרופא עור על מנת לאבחן את מקור הבעיה, שכן ייתכן כי מקורה בפטריית עור או בעיה רפואית אחרת המצריכה טיפול תרופתי קונבנציונלי.

 

יחד עם זאת, פילינג טוב לרגליים הוא פתרון זמין שניתן לנסות כדי להקל על אי הנוחות, במקביל ואף לפני שפונים לטיפול רפואי בבעיה. הפילינג שלנו, מלבד היותו ארומטי ומפנק, עוזר להסיר תאי עור מתים מכפות הרגליים ומסייע בהחדרת לחות לתוך העור. כבר לאחר השימוש בפילינג, תוכלו להרגיש שיפור מסוים במרקם העור ברגליים שלכם. לטובת מיקסום התוצאה, יש לייבש את כפות הרגליים ולמרוח עליהן את קרם הרגליים החמאתי  שלנו הכולל חמאת שיאה וחמאת מונוי - רכיבים טבעיים התורמים לריכוך של העור בכף הרגל, הרגעתו והפיכתו רך יותר, אלסטי ונעים למגע.

 

כפות רגליים מטופחות וייצוגיות בהישג ידכם
אם אתם חולמים מזה זמן רב להיפטר מהקילופים בעור כפות הרגליים שלכם ולהשתחרר מהגירוד המעיק והבלתי פוסק, זה הזמן לתת צ’אנס לסדרת מוצרי הטיפוח לרגליים מבית SABON.
הסדרה מכילה קרם חמאתי לכפות הרגליים, קרם רגליים בשפופרת או בצנצנת, פילינג לרגליים, גרביים לשמירת לחות ועוד. העניקו לעור הרגליים שלכם את הטיפוח המפנק שהוא זקוק לו ואין לנו ספק שלא יעבור זמן רב עד שתוכלו לחוות שיפור של ממש בתחושה ובמראה כפות רגליכם.

 

להזמנת מוצרי טיפוח לרגליים עד פתח ביתכם  - לחצו כאן.

 

מה עושים עם קילופים בכפות הרגליים?

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663