דילוג לתוכן
נגישות
חמאת גוף, שמן גוף או קרם גוף - מה ההבדלים? - SABON

הכירו את שגרת הטיפוח שלכם לקיץ הקרוב: מצעד תכשירי הלחות המרעננים ביותר לגוף

24 יול 2022, 13:42

כשאנחנו מדברים על צורך בקרם נגד יובש או קרם גוף מומלץ לעור יבש לרוב עולה לנו אסוציאציה של חורף, משום שלעונה הקרה ישנה הנטייה לייבש את העור. אולם למעשה, השימוש במוצרי לחות לגוף אינו מוגבל לעונה כזו או אחרת, אלא נחוץ בכל תקופה בשנה.

 

גם בקיץ הישראלי הבא עלינו לטובה, לצורך העניין, עור גופנו נוטה להתייבש, אם כי מסיבות מעט שונות מאלו שגורמות ליובש בעור במהלך החודשים הקרים יותר. ככל שמזג האוויר בחוץ מתחמם ואנו עוטים על עצמנו פחות שכבות של לבוש, כך הופך העור שלנו נתון לחסדיה של קרינת השמש העזה, האופיינית כל כך לקיץ הישראלי. הדבר מתבטא לעיתים קרובות בתחושה של יובש בעור, אדמומיות לא מחמיאה ותחושה כללית של אובדן האלסטיות, החיות והברק הטבעיים של עור גופנו. נוסיף על כך את ריבוי המקלחות שאנו מאפשרים לעצמנו בימים החמים כדי להתרענן, ונקבל מתכון להתייבשות של עור הגוף.

לכן בדיוק כשם שמומלץ למרוח קרם פנים עם מסנני קרינה בכל יום בשנה, גם קרם גוף איכותי או שמן גוף מומלץ, מהווים מרכיב טיפוח חיוני שיש למרוח מדי יום ביומו, ובמיוחד עכשיו בקיץ! השימוש בתכשירי לחות לגוף בקיץ, יסייע לכם לשמור על עורכם בריא, חיוני, צעיר ונעים למגע.

איזה קרם לחות לגוף מומלץ לקיץ?
בהתחשב ברמת הלחות הגבוהה המאפיינת את העונה החמה, יש מי שמעדיפים (ובצדק), להשתמש במוצרי טיפוח ייעודיים לקיץ הישראלי, שמרגישים קלילים יותר על העור ונספגים מהר יותר. כדי לעזור לכם בבחירת מוצרי הטיפוח המושלמים לעונה זו, בשורות הבאות נסקור ארבעה פרמטרים חשובים שכדאי לשים אליהם לב בעת בחירת מוצרי לחות לטיפוח הגוף בקיץ.

 

1. מרקם

בימים המאופיינים בחום כבד ואחוזי לחות גבוהים במיוחד, הדבר האחרון שאנו רוצים הוא תחליב גוף כבד ועשיר שנספג לאיטו. נהפוך הוא - בבחירת קרם ליובש או קרם לחות לגוף שישמש אותנו בעונה החמה, כדאי דווקא להעדיף מוצרים אווריריים וקלילים יותר שיקנו לעור אפקט מצנן, מרווה ומרענן. קחו לדוגמא את ה- Body Gele’e שלנו - ג’ל לחות מרענן לגוף שפותח במיוחד עבור הקיץ הישראלי, ומצטיין בטקסטורה קלילה, מקררת, מרגיעה אך מעוררת. הודות לכך שפורמולת הג’ל שלנו היא על בסיס מים, המוצר אינו מותיר תחושה שומנית כבדה על העור, אלא נספג במהירות, מזין את העור בלחות באופן מיידי ומאפשר לנקבוביות לנשום. המוצר מגיע במגוון ניחוחות נעימים מרעננים וממריצים, וגם באריזת מיני ג’ל לחות שאין לנו ספק שתרצו לקחת איתכם לכל מקום.

 

2. יכולת ספיגה

גם אם אתם מבלים את מרבית זמנכם בבית או במשרד בשעות היום, הקיץ הוא בהחלט לא הזמן לקמץ בשימוש בקרם הגוף. למעשה, לא רק השמש הקופחת בחוץ אלא גם חשיפה מתמדת למזגן, נוטה לגזול מהעור שלנו את הלחות והחיוניות שלו, ולהשאיר אותו מיובש וחסר חיות. לכן מומלץ בהחלט לשלב כחלק משגרת הטיפוח שלכם בקיץ, גם קרם גוף משקם הנספג במהירות בעור, מעורר אותו באופן מיידי והופך אותו לרך, אלסטי וחלק במיוחד.

3. רכיבים

הדבר הבא שחשוב לשים אליו לב בעת בחירת קרמי לחות לקיץ, הוא המרכיבים. בחרו בפורמולה המכילה רכיבים מרגיעים ומצננים כדי לנצח את החום. שימוש בתחליב לחות עם מרכיבים ידידותיים לעור יסייע לכם לטפל בנזקים הנגרמים מהחשיפה לשמש לאורך היום. חלב גוף קל משקל המועשר ברכיבים מרגיעים ונוגדי חמצון, הוא התכשיר האידיאלי להגנה מהשמש כאשר אתם יוצאים החוצה בגופיות ובגדים ללא שרוולים בקיץ.

 

4. ניחוח

מקלחות יומיות ושימוש בדאודורנט, הם שני הרגלים שרובנו לא מוותרים עליהם בקיץ. אולם הרגל נוסף שכדאי לסגל לעצמכם ויסייע לכם בשמירה על תחושת רעננות לאורך זמן בימים החמים, הוא שימוש בקרם גוף ארומטי בניחוח קיצי ממריץ. למשל, קרם לחות לגוף בניחוח מנגו קיווי פירותי ומענג. קרמי הגוף בסדרה זו נספגים בקלות בעור, ומכילים ויטמינים החיוניים להתחדשותו ומסייעים בשמירה על לחותו וגמישותו הטבעית. שימוש בקרם כזה היא דרך נפלאה להקנות לעור ניחוח טבעי עדין ורענן יותר שישאר עמכם גם כשאתם יוצאים מהבית, למשך שעות רבות.

 

בשורה התחתונה
שימוש בקרם לחות קיצי הוא לא פחות מאשר מאסט בקיץ הישראלי. אם גם אתם רוצים ליהנות מעור חלק, רענן ובריא בעונה החמה, זה הזמן להפוך את המוצרים המופלאים שסקרנו במדריך זה לחלק משגרת הטיפוח הקיצית שלכם. אין לנו ספק שהעור שלכם יודה לכם!

למעבר לקטלוג תכשירי הלחות המלא שלנו - לחצו כאן.

 

הכירו את שגרת הטיפוח שלכם לקיץ הקרוב: מצעד תכשירי הלחות המרעננים ביותר לגוף

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663