דילוג לתוכן
נגישות
עוברים לטיפוח חורף

עוברים לטיפוח חורף

4 דצמ 2019, 10:04

ביי ביי קיץ, היי היי חורף.

הנה כמה דברים שחשוב לדעת ואיך להיערך לעונה הקרה.

מוכנים?

עכשיו כשהקיץ סוף סוף מאחורינו, אפשר להיערך לשגרת טיפוח חדשה, כזאת שמתאימה לימים הקרירים יותר. עכשיו, בואו, אנחנו בישראל, אז ממש קר, כמו באירופה נגיד, לא יהיה כאן, אבל החום הגדול בהחלט חלף ואפשר כבר לנשום לרווחה.

עם הגעת הסתיו והחורף מגיעים אלינו גם אורחים פחות רצויים, תופעות הלוואי של העונה הקרה: העור העייף והדהוי אחרי קיץ לוהט ולצידו היובש בכל חלקי הגוף והפנים שמתגבר כשאנחנו מדליקים את אמצעי החימום השונים ושלפעמים נגמר בעור סדוק או מתקלף.

עם כל התופעות האלה ניתן להתמודד בשני אמצעים מרכזיים: הראשון, להחליף את תכשירי הטיפוח לכאלה שמתאימים יותר עכשיו, מוצרים עשירים יותר בלחות והזנה בעיקר. השני, לשנות מעט את שגרת הטיפוח שלנו כך שתתאים יותר לעונה הקרה ולתכשירים החדשים.

רוצות לדעת איך לעשות את כל זה? המומחים של סבון הכינו לכן מדריך מקיף:

הגיע זמן מקלחת

טיפוח: אם בקיץ אהבתן להתקלח במים קרירים, זה לא אומר שבחורף צריך לעבור בדרמטיות למים רותחים. להפך. מים רותחים לא מתאימים לטיפוח עור בשום עונה, כי הם מייבשים את העור. אז מה כן? מקלחת או אמבטיה במים חמימים תשמור על הלחות הטבעית של העור ולא תייבש אותו כהוגן.

מוצרים: העונה הקרה היא עונת ההזנה, כך שכל מוצר שבוחרים צריך להכיל מרכיבי לחות ושמנים טובים. לכן, המוצר הכי מומלץ לרחצה כעת הוא סבון נוזלי, רצוי על בסיס שמנים. יש אינספור ניחוחות מעולים בסבונים הנוזליים שמכילים שמנים כמו זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. העור יישאר אחרי הרחצה לח ומוזן.

 

אחרי המקלחת

טיפוח: כדי ללכוד את הלחות שהשגנו ברחצה, הכי טוב למרוח על העור מייד לאחר שמתנגבים קלות (הדרך הטובה ביותר להתנגב היא לטפוח עם המגבת על העור ולא לשפשף את העור במגבת) שמן גוף או קרם לחות לגוף. כשהעור שלנו לח, השמן או הקרם ייספגו היטב אל נקבוביות העור וכך תישמר הלחות לאורך זמן. ככל שתתמידו בפרקטיקת הטיפוח הזאת – כך תיהנו מעור לח ומוזן תמיד ותמנעו יובש מציק.

מוצרים: יש לכן משימה – להתלבט ולבחור מתוך שלל המוצרים הנעימים והריחניים: שמן גוף המבוסס על 6 שמנים ממקור צמחי טבעי שמשמשים גם כנוגדי חימצון חזקים וכוללים חומצות שומן חיוניות, קרם לחות לגוף, חלב לחות לגוף, חמאת שיאה ועוד.

כל אחד מהמוצרים הללו, שנספגים במהירות, יקנה לעור את הגמישות הרצויה, ישאיר אותו חלק ולח וכמובן בריח מהמם במיוחד.

 

פנים
טיפוח: בעונה הקרה כדאי מאוד לעבור לתכשירים עשירים שיש בהם יותר אחוזי לחות, יותר שמנים, יותר נוגדי חימצון, יותר חומצות לחידוש העור או בקיצור – יותר מהכל, העיקר שהכל יהיה מלוחח היטב.

מוצרים: קרם הלחות  המלטף מסדרת ים המלח המסייע להעלות את רמת הלחות הטבעית של העור ומועשר בחמאת קקאו ובתערובת שמנים להזנת העור.

זאת ועוד: אם בקיץ התעצלתן או חסכתן זמן וכך ויתרתן על סרום – החורף הוא זמן מצוין להכניס אותו לשגרת הטיפוח וכך לתת עוד "בוסט" של לחות לעור לפנים.


מוצר מומלץ נוסף בחורף לפנים הוא מסכת הלחות שמתאימה לכל סוגי העור. בנוסף להמלצה הקבועה שלנו לשתות הרבה, לפחות 2 ליטר ביום, כדי להימנע מהתייבשות מוגברת של העור, כדאי להוסיף מסכת לחות שמועשרת בשמנים (שקדים, קיק, זיתים), קמומיל ואצות מהים הצפוני שביחד מוסיפים הרבה לחות לעור.

 


שפתיים

טיפוח: השפתיים שלנו חשופות כל הזמן ולכן הן הראשונות לסבול מפגעי מזג האוויר הקר. טעות חמורה היא ללקק אותן כי אז הן עוד יותר מתייבשות וגם שתייה מאסיבית של מים לא תוכל מאוד לסייע כאן. מה בכל זאת יעזור? למרוח אותן מספר פעמים ביום בליפ באלם מתאים.

מוצרים: ליפ באלם אפקטיבי שמכיל שמן איכותי, למשל שמן קוקוס טהור, חמאת שיאה וחמאת קקאו. לבחירתכם טעמים שונים אבל נגלה לכם כאן סוד מקצועי שמור: הטעם לא עקרוני, אלא הפעולה וההתמדה. ככל שתמרחו בעקביות את השפתיים, כך הן יהיו מוגנות והיובש הכרוני עשוי להימנע.

 

רגליים

טיפוח: בחורף כפות הרגליים שלנו נתונות רוב מוחלט של הזמן בגרביים ובנעליים סגורות. הן לא זוכות להתאוורר כמעט באף הזדמנות. לפעמים, תופעת הלוואי של המצב הזה היא שהן הופכות להיות יבשות ומוזנחות.

מוצרים: מייד לאחר הרחצה, מייבשים היטב את כפות הרגליים, במיוחד בין האצבעות, ומורחים קרם רגליים חמאתי (חמאת שיאה ומונוי) שמלחח את העור ומשאיר אותו רך ונעים למגע. הקרם מכיל גם מנטול וקמפור שמרעננים את האיזור ושומרים על בריאותו.

 

עוברים לטיפוח חורף

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663