דילוג לתוכן
נגישות
מארזים יפים לחג - מארז קרמים מתנה לאישה -המלצות - SABON

מארזים יפים לחג - מארזי מתנה מהודרים לנשים

27 יונ 2023, 17:01

 

פעמיים בשנה, לפני ראש השנה ולפני חג הפסח, החיפוש אחר מתנות למשפחה ולאהובים מתחיל. בלא מעט מקרים מדובר בחיפוש מעט מייאש ומאתגר. בדיוק מהסיבה זו, ניתן למצוא בלא מעט חנויות, מבחר מארזי מתנות בטווחי מחירים שונים.

 

מדוע קופסאות מתנה הן בחירה מצוינת?
קופסאות מתנה, מכילות מספר מוצרים שלרוב שילובם יחד יוצר חוויה שלמה. מדובר בדרך מתחשבת, מושקעת, נוחה ובמחיר משתלם, להביע אהבה. נשים אוהבות לקבל קופסאות מתנה מכיוון שהן מציעות מגוון מוצרים שהן יכולות להשתמש בהם ולהנות מהם בו זמנית.

 

מארז מתנה לאישה ב - SABON
SABON, המותג הבינלאומי הידוע במוצרי האמבט והגוף היוקרתיים שלו, מציע מבחר רחב של קופסאות מתנה מפנקות, קבועות ו\או במהדורה מוגבלת, הזמינות לרכישה באתר ובסניפי הרשת.

 

אלו כמה מהבחירות המובילות:

1. יום מושלם Mimosa Tea
המארז כולל את המוצרים המושלמים המהווים את הבסיס לריטואל טיפוח יום יומי מפנק במיוחד בניחוח Mimosa Tea עטוף באור וקרני שמש.

 

2. סט מתנה מפנק עם ניחוחות התה העל זמניים של SABON
חווית המקלחת האולטימטיבית, מתחילה עם מארז מתנה הכולל שלישיית סבוני רחצה נוזליים על בסיס שמנים יוקרתיים- Rose Tea, White Tea ו- Mimosa Tea . גודל המוצרים במארז הוא 100 מל’, כך שהוא מותאם במיוחד לנסיעות וחופשות בארץ ובעולם.

 

3. מארז קרמים לאישה
מארז לאישה עם קיט מושלם לקיץ, הכולל ארבעה מוצרי טיפוח וקרמים בניחוחות פרחים ופירות במהדורה מוגבלת, המרכיבים את הריטואל האידיאלי לטיפוח העור.

 

טיפים להרכבת מארז מתנה מדויק לאישה
מה היא אוהבת?
לכל אישה יש את הניחוחות והמוצרים האהובים עליה ואת טקסי הטיפוח אותם היא נוהגת לעשות באופן קבוע. האם היא אוהבת לפנק את עצמה במוצרי רחצה יוקרתיים או שהיא יותר פרקטית ומעדיפה מוצרים רב תכליתיים שפשוט עושים את העבודה?

איכות
מארז עם מוצרים איכותיים ומיוחדים המגיע בקופסא מהודרת, תמיד יראה מושקע במיוחד.

חיבור אישי
ריחות הם מאוד אישיים ומי שמבין שהענקת המארז זוהי הזדמנות ליצירת רגעים מרגשים עם טאצ’ אישי- ידייק את הבחירה בקלות.

ייחודיות
לא מעט מארזי מתנה מורכבים ממוצרים במהדורה מוגבלת שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, מה שמייחד אותו אפילו יותר.

אסתטיקה
מתן דגש על העיצוב והאסתטיקה של המארז כולל עיצוב הקופסה עצמה, ישדרג אותו בעשרות מונים. כדאי לבחור במארז עם אלמנטים שמשדרים חום, יוקרה ויופי.

 

סיכום,
אין מתנה יותר מפנקת וכיפית ממארז מושקע עם מוצרי טיפוח יוקרתיים, שמגיע בקופסא מעוצבת ומפוארת.

אנו ב-SABON, מחויבים ליצירת מוצרי רחצה וגוף איכותיים במחירים נוחים ונגישים. כדי ליצור את הריחות הייחודיים שלנו, אנו משתמשים ברכיבים טבעיים ואיכותיים כולל שמנים אתריים.

 

אנו מאמינים שלכל אחד מגיע להתפנק ובדיוק בגלל זה, הרכבנו מבחר קופסאות מתנה יפיפיות עם קרמים, סבונים ועוד מוצרים עם הניחוחות הפופולריים ביותר שלנו.

 

להתאמת מארז ולמענה על שאלות, הנכם מוזמנים להגיע לאחד מסניפי הרשת או ליצור עימנו קשר בטלפון 03-3766663.

 

מארזים יפים לחג - מארז קרמים מתנה לאישה -המלצות - SABON

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663