דילוג לתוכן
נגישות
שגרת הטיפוח לעונת הקיץ- אילו מוצרים מתאימים לקיץ הישראלי |SABON

שגרת הטיפוח שלך לעונת הקיץ

9 מאי 2018, 15:03

שגרת הטיפוח שלך לעונת הקיץ

לכבוד הקיץ שהגיע, הכנו לך מדריך לשדרוג שגרת הטיפוח שלך בעונה הקסומה של השנה!

 

הקיץ כבר כאן, וזה הזמן לרענן את העור מנזקי החורף ולהקפיד על כמה דגשים חשובים, שיעניקו לעורך מראה בריא וזוהר.

 

מתחילים בחידוש העור

הקיץ קורא לך להתחדש בכל מובן, וכן, גם לחדש את מראה עור הגוף. פילינג גוף בריח מרענן וקייצי הוא בדיוק מה שאת צריכה על מנת להיפרד לשלום ולא להתראות מהתאים המתים שגורמים לעור להיראות עייף ובמראה עמום. הפילינג מסיר אותם בעדינות וחושף את שכבת עור חדשה ,כך העור נראה בריא, חיוני ויפה.

 

ממשיכים בהזנת העור

אחרי הפילינג העור מוכן לספיגה יסודית של כל תכשיר טיפוח שתשימו עליו. הכי מושלם יהיה להזין אותו כעת ג’ל לחות לגוף, ג’ל הגוף החדשני יעניק לעור תחושה מרעננת, חלקה וקלילה, בזכות חומרי לחות איכותיים הנספגים בקלות ומועשרים בשמן אבוקדו ובתמצית אלוורה היוצרת תחושת קרירות מלטפת בניחוח פרחוני ורומנטי. 

 

אם אתם מתכננין יציאה מהבית אפשר למרוח חלב גוף 15 SPF, קרם גוף במרקם משיי וחלק במיוחד המבוסס על שמן שקדים הידוע ברמת לחות גבוהה במיוחד, נספג בקלות, מרגיע ומותיר את עור חלק ומשיי. מכיל חלב שיבולת שועל המעשירה את העור בלחות ומסייעת בהרגעתו;מועשר בויטמין E, מעניק לו מראה מלא חיות ומהווה נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש. 

 

לא שוכחים את הידיים!

לכולנו יש נטייה לשכוח למרוח את קרם ההגנה מפני השמש על כפות הידיים. לעור כפות הידיים יש נטייה לחשוף סימני הזדקנות מוקדם, עקב כך שהוא החלק החשוף ביותר של העור. לכן, קרם לחות לידיים SPF15 הוא פשוט תכשיר גאוני. שימו אותו בתיק, ובכל הזדמנות פשוט מרחו כמות קטנה על העור. כך גם הידיים שלך יהיו במגע הנעים שאתם אוהבים, גם בריח מהמם כמובן וגם יהיו מוגנות תמיד מפני השמש.

 

והכי חשוב: הפנים

אם בחורף ויתרתם על קרם לחות לפנים עם מקדם הגנה, עכשיו אי אפשר להרשות את זה לעצמך. חייבים הגנה לעור הפנים מפני השמש ואפשר בהחלט לעשות את זה במוצר אחד כמו קרם פנים SPF 15. אגב, בקרם הפנים שלך מהחורף אאפשר עדין להשתמש– פשוט להפוך אותו לקרם לילה, מאחר ובלילה אין צורך להעמיס על העור מקדם הגנה.

 

והשפתיים, לא לשכוח את השפתיים סימן ההיכר שלנו, שימו בתיק את הליפ באלם אשר מטפח ומזין בחומרים טבעיים את השפתיים, נוח לשימוש ולנשיאה. 

שיהיה לכולנו קיץ נעים ושטוף שמש!

 

שגרת הטיפוח שלך לעונת הקיץ

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663