דילוג לתוכן
נגישות
טיפול פנים ביתי - מדריך טיפוח עור הפנים בבית - SABON

העור מרגיש “על הפנים“? זה הזמן להחליף סבון פנים

24 יול 2022, 17:06

הפנים שלנו, הן ללא ספק כרטיס הביקור שלנו. כשעור הפנים שלנו חלק, נקי, קורן ומטופח - הנראות הכוללת שלנו משתדרגת פלאים. לעומת זאת, עור פנים יבש, שמנוני או כזה שאינו זוכה לניקוי תדיר ויסודי מספיק, עלול להפוך במהרה למגורה, אדמומי, מתקלף, מחוטט או עייף. הבסיס להשגת פנים יפות, בריאות, רעננות וצעירות למראה הוא הקפדה על שגרת טיפוח יומיומית הכוללת ניקוי יסודי של עור הפנים. לכן במדריך הבא בחרנו לסקור את סדרת סבוני הפנים ותכשירי ניקוי הפנים שלנו, הכוללת בין היתר גם סבון פנים לעור רגיש וסבון פנים עדין שאינם מייבשים את העור ויכולים לשמש גם כסבון פנים לנערות.

 

סבון מקציף לניקוי הפנים - הפתרון הטבעי לעור פנים קורן, רענן ונקי
מחפשים סבון לעור רגיש? מצאתם! סבון הפנים המרענן והמקציף שלפניכם מגיע במרקם קצף קליל ואוורירי להפליא, שהעור שלכם יאהב במיוחד. ייחודו של הסבון הזה, העשוי מ- 99% רכיבים טבעיים וצמחיים, ללא פרבנים, סיליקון, שמנים מינרליים או סולפטים - הוא ביכולתו המופלאה לנקות את עור הפנים באופן יסודי מבלי לייבש אותו. לאחר השימוש בסבון ההקצפה שלנו, העור נותר חלק יותר, מרקמו רך ונעים יותר למגע והוא מרגיש רענן וחיוני כבר עם תום הרחצה.

 

חלק בלתי מבוטל מתכונותיו הייחודיות של הסבון הן תוצר של השימוש בתמציות צמחיות טבעיות ואיכותיות כחלק מהפורמולה שלו, ובהן תמצית מקורית מצמח ורד היריחו, אשר חודרת לעור, מעשירה אותו בלחות ותורמת להתחדשותם של תאי העור. בשילוב עם מי הוורדים שהם מרכיב טבעי נוסף הכלול בנוסחת הסבון הזה, נוצר אפקט מרגיע, מטהר ורענן להפליא לאחר השימוש בו.


מה חשוב לעשות לפני שרוחצים את הפנים?
לפני שניגשים לנקות את הפנים בעזרת סבון פנים איכותי, יש להסיר את האיפור בצורה יסודית מעור הפנים והעיניים. הסרת איפור יסודית מתחילה עם שימוש במגבונים להסרת איפור ושמן ניקוי לפנים. לאחר מכן מומלץ להשתמש בשמן שלנו להסרת איפור, המתאים לניקוי איפור גם מהפנים, גם מהשפתיים וגם מהעיניים, בזכות הרכיבים הטבעיים והעדינים שהוא מכיל, ובהם שמן זית עם מרקם מיוחד שהופך לתחליב כאשר הוא מעורבב עם מים.

 

שמן הסרת האיפור מבית SABON מועשר גם הוא בתמצית ורד היריחו המעניקה כאמור לחות לעור הפנים, העפעפיים והשפתיים (אפילו אם מרחתן שפתון עמיד במיוחד!), בד בבד עם תרומתה להסרה יעילה אך עדינה של האיפור והותרת הנקבוביות נקיות ונטולות תחושה שומנית.


איך מתבצע השימוש בסבון פנים מקציף?
כדי להשתמש בסבון הפנים המקציף שלנו ביעילות, הרטיבו את עור הפנים עם מים חמימים, לחצו על משאבת הסבון פעמיים ועם הקצף שהוזלף, עסו את פניכם בעדינות, בעיניים עצומות. כעת שטפו את הפנים היטב וייבשו אותן במגבת יבשה ונקייה בטפיחות עדינות.

 

יתרונות השימוש בסבון הפנים המקציף של SABON
אחד היתרונות הבולטים ביותר בשימוש בסבון הפנים שלנו, הוא קלות השימוש בו. אף שמדובר בקצף ניקוי עדין וקליל על העור, אין פירושו שהוא אינו מנקה את עור הפנים בצורה יסודית. אם כבר ההיפך הוא הנכון - הודות לקומפלקס הרכיבים הטבעיים האיכותיים שתכשיר זה מכיל, הוא מצליח להסיר גם לכלוך עיקש יחסית מנקבוביות הפנים ומשאיר את העור רענן, נקי מאוד ונעים במיוחד כבר עם תום השטיפה.


יתרונו הנוסף של מוצר זה טמון בהתאמתו למזג האוויר הישראלי. בזכות המרקם האוורירי והקל של סבון הקצף, נוח ונעים להשתמש בו גם בעונה החמה, משום שהוא מעניק תחושה של חיוניות, קרירות ורעננות מיוחדת ומרגיעה לעור.

לבסוף, בזכות יכולתו של סבון עדין זה לנקות את עור הפנים בעדינות ומבלי לייבש אותו, מדובר בתכשיר שמתאים לשימוש קבוע מדי יום, גם בבוקר וגם בערב.

 

בשורה התחתונה
סבון איכותי לפנים הוא מוצר חובה בכל אמבטיה, ובפרט לבעלות ובעלי עור עדין או רגיש. שימוש יומיומי בסבון לניקוי הפנים הוא המפתח לשמירה על עור פנים חלק, בריא, רך וקורן בכל עונה, בכל מזג אוויר ובכל גיל. זה הזמן להתחדש במוצרי ניקוי הפנים האיכותיים מבית SABON ולהכיר את עור הפנים שלכם מחדש

למעבר לקטלוג תכשירי הניקוי לפנים ומוצרי הסרת האיפור שלנו - לחצו כאן.

 

העור מרגיש “על הפנים“? זה הזמן להחליף סבון פנים

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663