דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
שלוש פעולות פשוטות לחיים טובים יותר- צפו במוצרים |SABON

ritual

8 אפר 2021, 10:44

שלוש פעולות פשוטות לחיים טובים יותר

ריטואל טיפוח הגוף של SABON :

ניקוי: התחילו במקלחת עם ניקוי העור ב-SHOWER OIL  שלנו, סבון על בסיס שמנים, עשיר בוויטמינים, נוגדי חמצון ותמציות שמני זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. מנקה את העור מזין אותו בלחות ומרכך אותו.

חידוש והחלקת העור: המשיכו בקרצוף העור, ניקוי רעלים והסרת תאים מתים עם ה- BODY SCRUB, פילינג הגוף הגוף שלנו הוא השילוב המושלם של מלחי ים המלח על סגולותיו המרפאות ו-4 שמנים יוקרתיים.

אנו ב- SABON מאמינים, שפילינג הוא סוד היופי האולטימטיבי ואחד הדברים הטובים ביותר שאנו יכולים לעשות עבור עורנו.

במשך הזמן, תאי עור מתים מצטברים על העור ועלולים לסתום נקבוביות, מה שיכול להוביל למראה עור עייף. פילינג הוא הדרך להיפטר מהתאים הללו ולהעניק לעור ניקיון, זוהר וברק.

פילינג עוזר לעור לחדש את עצמו ע"י ניקוי השכבות העליונות של העור וחשיפת שכבות חדשות עם תאי עור מחודשים הפתוחים לקבל הזנה ולחות שיחדרו טוב יותר אל תוך העור.

הזנה: לאחר המקלחת, בחרו את מוצר הלחות האולטימטיבי והמפנק ביותר עבורכם מבין מגוון האפשרויות של SABON:

BEAUTY OIL-Hair & Body  שמן לגוף ולשיער, קל משקל ונספג במהירות, המזין את העור והשיער באופן מיידי, מעניק לו אפקט זוהר והארה.

Repair Body Cream - קרם קליל אך בעל נוסחה עשירה, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה מזינה, מגן על העור ומשקם עור יבש. הנוסחה הייחודית נרקחה עבור עור יבש עד יבש מאד, עם פעולה מיוחדת לשיקום עמוק, חידוש העור ושיפור גמישותו.

Body Lotion - קרם הגוף המושלם לטיפוח יומיומי, המרווה את העור באופן מידי בלחות. נספג בקלות, מתאים לעור רגיל עד יבש, מעניק לעור מראה מואר ותחושה קטיפתית.

Silky Body Milk -חלב גוף קליל לתחושת עור קטיפתית, מעניק עור חלק ומרווה את העור בלחות, הזנה ורכות. פורמולה ייחודית טבעונית. נטולת פראבנים, סיליקון וללא שמן מינרלי, מועשרת בשמן שקדים ובחלב שיבולת שועל. נספג בעור במהירות ומעניק לו פרץ של רכות וגמישות.

Body Gelee - ג’ל לחות לגוף, מעניק לחות, קליל, נספג במהירות ולא מותיר תחושה שומנית. מוצר המבוסס על מים המשלב תועלות לחות של קרם גוף עם טקסטורה של ג’ל, נספג בעור בשניות ספורות.

כעת כל מה שנשאר לכם זה לבחור את הניחוח.. אז מה הכי מתאים לכם?

ריטואל טיפוח הוא שדרוג נפלא לחיים שמעניק טוב גם לגוף וגם לנפש. נסו בעצמכם ותיווכחו.

 

 

כמה דקות ביום לשינוי מופלא.

תהיו תמיד אתם ואל תתפשרו על מה שעושה לכם טוב.

“Don’t compromise yourself - you’re all you have.”

John Grisham, Author.

 

שלוש פעולות פשוטות לחיים טובים יותר

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663