דילוג לתוכן
נגישות
יום כדור הארץ: להשתמש מחדש, לאהוב מחדש- צפו במוצרים |SABON

יום כדור הארץ: להשתמש מחדש, לאהוב מחדש

11 אפר 2021, 11:26

יום כדור הארץ: להשתמש מחדש, לאהוב מחדש

הפתרון לבעיית הפסולת: שלושת ה-R

שלושת ה-R (באנגלית The Three R’s ) הוא מושג המתאר את שלוש השיטות העדיפות ביותר למניעת הצטברות פסולת: הפחתה (Reduce ), שימוש חוזר (Reuse), ומיחזור (Recycle). שלוש השיטות הללו הן השלבים המרכזיים בפירמידה המתארת שיטות לטיפול ומניעת הצטברות פסולת.

Reduce – שיטת ההפחתה היא גם המטרה וגם האמצעי. המטרה היא להפחית בכמות הפסולת והאמצעי הוא הפחתת הצריכה של מוצרים ואנרגיה. העיקרון הוא להשתמש רק במה שצריך ותמיד לחפש חלופות להפחתת השימוש. איך אנחנו יכולים ליישם זאת בבית? להפחית את השימוש בחשמל ולהשתמש ככל הניתן באנרגיה סולארית. להפחית צריכה של מוצרים שאיננו צריכים, לחשוב היטב לפני כל קניה, האם אנו צריכים את המוצר ועד כמה נשתמש בו.

Reuse – שימוש חוזר. שימוש חוזר הוא שימוש נוסף במוצר לאותה מטרה שלשמה הוא יוצר- אך ניתן לכלול בהגדרה זו גם שימוש דומה ואף שונה במוצר מהייעוד המקורי כל עוד אין הוא עובר תהליך תעשייתי נוסף לשם כך. לכן להבדיל ממיחזור, שימוש חוזר חסכוני יותר באנרגיה.

ישנן שיטות רבות לביצוע שימוש חוזר, ביניהן: רכישת מוצרים ברי קיימא (איכותיים, מחומי גלם עמידים שיחזיקו מעמד לאורך זמן) החלפה, קניה ומכירה בשווקי יד שניה וקח תן (מפחיתה את הצורך בקניית מוצרים חדשים), השאלה או השכרה של מוצרים וכן שינוי ייעוד המוצר – במקום לזרוק מוצר לאחר השימוש, ניתן להשתמש בו לצורך אחר כמו שימוש בצנצנות זכוכית כעציצים.

Recycle – מיחזור: חלק ניכר מהפסולת שאנו זורקים הינה משאב היכול לשמש כחומר גלם למוצרים אחרים. במקום להשתמש בעוד ועוד משאבי טבע ההולכים ומתדלדלים אפשר לחזור ולהשתמש באותם חומרים (עץ, פלסטיק, מתכת) שכבר קיימים.

 

 

אנו ב-SABON , מאמינים בקיימות ומאמינים שאנו יכולים לתרום לעולם ירוק יותר.

בכל דבר שאנו עושים, אנו שמים דגש על רכיבים טבעיים ושימוש חוזר.

בהיותו מורכב מ-98% רכיבים טבעיים. פילינג הגוף שלנו אינו מכיל חלקיקי פלסטיק המזהמים את מקורות המים.

פילינג הגוף שלנו מוגש בצנצנת זכוכית מעוצבת שניתנת לשימוש חוזר ומיחזור.

כל צנצנת שנגמר בה הפילינג, יכולה להיות בסיס לרעיון עיצובי חדש, כמו למשל כלי קיבול לעציצים קטנים שיחד נראים כמו מיצג בוטני מרהיב.

אל תזרקו את הצנצנות יפות שנשארות אחרי השימוש בפילינג הגוף- השתמשו בהן !

היו יצירתיים והשתמשו שוב בצנצנות כעציצים- זה נהדר עבור הסביבה שלכם וגם מקדם את איכות הסביבה.

הפילינג מוגש בתוך צנצנות הזכוכית ללא תוספת קופסאות קרטון כדי לא להעמיס עוד אשפה על הסביבה וגם כף העץ המוצעת לשימוש עם הפילינג עשויה עץ טבעי בלבד.

 

"אהבו את כדור הארץ, כפי שאתם אוהבים את עצמכם"

ג’ון דנוור.

 

יום כדור הארץ: להשתמש מחדש, לאהוב מחדש

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663