דילוג לתוכן
נגישות

לקיץ מרענן במיוחד - Minty Spark

5 יול 2022, 08:51

 

 את החודשים החמים בשנה עם קולקציית Minty Spark  של SABON, בניחוח פרשי, מועשר בתמצית אקווה-מנטה בוטנית, לאינסוף רגעים קרירים בשיאם של ימים מהבילים והכי חשוב? קחו לעצמכם הפסקת רעננות בעולם, שכולו קסם. 

כל מוצרי קולקציית Minty Spark מועשרים בתמצית בוטנית חדשה ומרגשת שמפיחה רעננות וקרירות, מעניקה לעור פרץ של לחות צוננת. תמצית ה-Aqua mint מופקת ישירות מעלי המנטה הקרויה גם Green Balm , כינוי המשקף את סגולותיו המרגיעות והמגנות של הצמח. התרכובת היחודית שלה הופכת אותה למקור אידאלי לרעננות, אנרגיה ולחות המיטיבות עם כל סוגי העור.

הקולקציה:

Cooling Shower Oil- סבון נוזלי מצנן על בסיס שמנים.

להחיות את האיזון הטבעי של עורכם, תוך הזנה והגנה עליו עם ה- Cooling Shower Oil  החדש שלנו, לחוויית ניקיון וטיפוח אשר מעוררת את החושים. מועשר ב-4 שמנים בוטניים- זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה- כמו גם בתמצית Aqua Mint מקררת, מותיר את העור רענן, רך וקטיפתי.

300 מ"ל | 69₪

Cooling Body Scrub – פילינג גוף מצנן

הוסיפו טוויסט מרענן לריטואל הטיפוח שלכם עם גרסה קרירה של פילינג הגוף האייקוני שלנו אשר מועשר בתמצית Aqua Mint הממריצה ומזינה עור יבש. הפילינג מבוסס על מלחי ים המלח עשירים במינרלים ו-4 שמנים בוטניים: חוחובה, אנדירובה, אסאי ושקדים המסייעים להסיר בעדינות תאי עור מתים ומחיים את העור, מותירים אותו קריר למגע ובעל מגע משי.

320 גר’ | מחיר: 105 ₪

Cooling Body Gelee – ג’ל לחות מצנן לגוף

ג’ל הלחות המפורסם של SABON מקבל כעת תוספת אנרגטית עם תמצית ה-Aqua Mint העשירה בלחות, מעניקה לעור תחושה צוננת ומעוררת. ג’ל לחות הנספג בקלות, מרענן, מזין בלחות, המשלב בתוכו את תועלות הטיפוח של קרם גוף עם טקסטורת ג’ל קלילה שמחייה עור יבש ברגע. מועשר בשמן אבוקדו ובתמצית אלו ורה מרגיעה.

200 מ"ל | מחיר: 105 ₪

Cooling Face Mask – מסכת ג’ל מצננת

להירגע בסופו של יום עמוס בשמש ולהשאיר מאחור את החום הלוהט ואת המתחים... מסכת פנים מקררת המרווה את העור בלחות מחודשת. מועשרת בתמצית Aqua Mint בוטנית רעננה וויטמינים A ו-E, מעניקה אפקט קירור ומרעננת את העור בסופו של יום לוהט.

125 מ"ל | מחיר: 139 ₪

Cooling Low Shampoo – שמפו מקרר ללא סולפטים

שמפו מיוחד שאינו מקציף בנוסחה בלעדית. אידאלי לניקוי עדין ולא אגרסיבי של השיער והקרקפת. מגן על השיער ומזין אותו בלחות עם Aqua Mint בוטנית ומנטול המעניק אפקט קירור מיידי לקרקפת ולשיער.

200 מ"ל | מחיר: 69 ₪

Cooling Hand Gelee – ג’ל ידיים מקרר

להזין את כפות הידיים בלחות באופן מיידי עם ג’ל הידיים המקרר המספק אפקט צינון ממכר, המחוזק עם תמצית ה-Aqua mint  הבוטנית ושמן שקדים מתוקים ללחות מזינה ולתועלות הגנה. השדרוג המושלם לטיפוח כפות הידיים בימי קיץ ארוכים וחמים.

30 מ"ל | מחיר: 29 ₪

Cooling Eau DE SABON – בושם רענן עם אפקט קירור

מה דעתך על האפשרות שהבושם שלך יהיה גם המרענן הקבוע שלך? כשממש חם בחוץ, זה כל מה שתרצי להתעטף בו! לחוש אפקט מצנן ברגע אחד, אפוף בניחוח Minty Spark , מנצנץ בתווי ניחוח של מנטה, לימון, תפוח ומאסק. הבושם הקליל והרענן ועם זאת, גם העמיד, מועשר במנטול ובתמצית Aqua Mint בוטנית לתחושה מקררת ומרגיעה

30 מ"ל | מחיר: 65 ₪

הטיפים החמים של SABON לעונה החמה

1. שמרו על החפצים שלכם קרירים! ג’ל הידיים, הטלפון הנייד ועוד חפצים חיוניים- מוטב שיישארו קרירים בתוך תיק הרחצה התרמי החדש של SABON – קיצי ומעוצב, המצויד בשכבה פנימית מבודדת שמגינה על האוצרות האישיים שלכם מפני החום. מושלם לשימוש כשיוצאים לחוף הים או לכל פעילות תחת השמש.

2. רוצים להוסיף אפקט קירור נוסף ומרענן לריטואל הטיפוח שלכם? אחסנו את מוצרי ה-Minty Spark שלכם במקרר! הם יישארו צוננים בדיוק בטמפרטורה שאתם אוהבים ויעניקו לגוף שלכם את תחושת הקרירות הרצויה שהוא זקוק לה בימים החמים.

3. גלו את הקסם בהוספת אפקט קירור מרענן לשגרת טיפוח הפנים שלכם:

התחילו בפילינג עדין וניקוי הפנים עם 2 in 1 Face Polisher המועשר בגבישי מנטה טבעיים, מעורר את העור ומקרר אותו ומיד לאחר מכן הניחו על העור את המסכה המקררת Cooling Face Mask לאפקט אנרגטי, מצנן ומרגיע לגוף ולנפש.

 

לקיץ מרענן במיוחד - Minty Spark

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663