דילוג לתוכן
נגישות
אמבטיה מרגיעה - איך לעשות אמבטיה מפנקת? - SABON

מלח ומינרלים - המתכון לאמבטיה מפנקת ומרגיעה

24 יול 2022, 16:20

מה יותר מענג מאמבטיה מרגיעה בסופו של יום ארוך ועתיר התרחשויות? ובעצם - מי אמר שחייבים להמתין לסוף היום? טבילה באמבט ארומטי היא דרך נפלאה לקחת פסק זמן מבורך מהכאוס היומיומי של חיינו ולזמן רגע של שקט ונחת לעצמנו. מה, לא מגיע לנו? במדריך שלפניכם נפרט איך לעשות אמבטיה מרגיעה ומפנקת באמת באמצעות כמה מוצרי מלח ומינרלים שיסייעו לכם להפוך בן רגע את חדר האמבטיה שלכם לספא יוקרתי, ריחני ומפנק במיוחד.

 

מי אמר שבשביל יום כיף בספא חייבים לצאת מהבית?
אמבטיה מפנקת היא בין התענוגות המושלמים והמרגיעים ביותר שישנם. אם פעם כדי ליהנות מחוויית הטבילה במים חמימים ונעימים כשמסביב נרות ארומטיים דולקים וקצף אמבט ריחני עוטף את גופנו, היינו צריכים להזמין מקום בספא או בית מלון, הרי שכיום ניתן ליהנות מכל הטוב הזה גם בנוחות של ביתנו.

 

"זה זמן קסם" - מוצרי אמבט מומלצים להרגעת הגוף והנפש
אם קוסם לכם הרעיון של הפיכת המקלחת היומית לקצת יותר משגרת היגיינה בסיסית (אנחנו לגמרי בעד!), וברצונכם לשדרג את החוויה לכלל זמן איכות מענג עם עצמכם או עם בני הזוג שלכם, ישנם כמה מוצרי טיפוח מופלאים שמומלץ במיוחד להצטייד בהם. למשל, מלחי אמבט, פילינג, סבון נוזלי על בסיס שמנים ארומטיים, קצף אמבטיה וכן הלאה. אל דאגה, את כולם נסקור בשורות הבאות. לכם נותר רק להחליט מתי ועם מי מתחשק לכם לחלוק את החוויה החלומית.

 
אז איך לעשות אמבטיה מפנקת? מוצרי חובה לספא הביתי שלכם
על מנת להתפנק בטבילה מרגיעה באמבט באווירת ספא נינוחה ומענגת, כל שצריך לעשות הוא לצייד את חדר האמבטיה בכמה מוצרי אמבט מפנקים מבית SABON על בסיס מינרלים ומלחים טבעיים, והופ - יש לכם חוויית ספא מושלמת וקסומה במרחק נגיעה.

 

הוספת מלח אמבט בניחוח לבנדר, למשל, היא דרך נהדרת לשדרג את חווית הרחצה שלכם לכדי עונג שמימי, שכמוהו סביר להניח כי חוויתם עד היום רק בספא מקצועי. הודות לתערובת המלחים והמינרלים הגרוסים במוצר, תוכלו ליהנות מתחושת רגיעה והרפייה אמיתית של השרירים בגופכם, והרגשת ריחוף נפלאה.


מסגולות השימוש במלחי האמבט, תוכלו ליהנות גם על ידי פיזור של כף גדושה מאבקת מינרלים ריחנית באמבטיה שלכם או באמצעות הנחת כדור מינרלים במים - שהיא תוספת נפלאה לחובבי קצף אמבטיה, ריחות מענגים (מי אמר פטשולי לבנדר וניל?!) ומקלחות ארוכות ומפנקות במיוחד.

 

כך תשלבו בחוויית הרחצה שלכם גם את שגרת הטיפוח האישית
שכשוך באמבטיה ריחנית, מרגיעה ומפנקת, לא רק מחיה את הנפש. מדובר גם על הזדמנות מעולה לטיפוח של עור גופנו. לדוגמא, שימוש בפילינג הגוף המפורסם שלנו, המגיע במגוון ניחוחות מדהימים (יסמין, לבנדר תפוח, פריחת התפוז, תה לבן, מנגו קיווי, גרין רוז, מאסק, תפוז גינג’ר ורוז תה) הוא דרך נפלאה ומפנקת במיוחד להמריץ ולהחיות עור יבש ולהזין אותו במלחים, מינרלים ובלחות שהוא כה זקוק לה.

שימוש קבוע בפילינג הוא חיוני מאוד גם להסרת תאי עור מתים והחייאה של העור, ומקנה לו מרקם קטיפתי ונעים למגע. מוצרי הפילינג שלנו מועשרים במלחים מינרליים שמקורם במים המלח, בויטמין E ובארבעה סוגי שמנים בוטניים: שמן שקדים, שמן חוחובה, שמן אנדירובה ושמן אסאי. אלו יותירו את עורכם משיי, נעים ורענן במיוחד לאחר האמבטיה ואתכם - בתחושה נפלאה שאין שנייה לה.

 

רגעי הרחצה הם הזדמנות מצוינת גם ל"דיטוקס" לעור שלנו והעשרתו בנוגדי חמצון חיוניים. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש במלח אמבט ריחני המכיל מלחים טהורים שמקורם במים המלח ומינרלים טבעיים כדוגמת מגנזיום וסידן, לצד תמצית תה מאצ’ה הכוללת ויטמינים המסייעים בניקוי רעלים והגעה לתחושת רגיעה יוצאת דופן.

 

בשורה התחתונה
אם קראתם עד כאן, אתם בטח משתוקקים כבר למלא לעצמכם אמבטיה במים חמימים, להדליק נרות, להשמיע מוסיקה מרגיעה ולהיכנס לטבילה מפנקת עם מיטב מוצרי הספא הביתיים שלנו.
אז למה אתם מחכים? כל הטוב הזה נמצא במרחק של כמה קליקים בלבד מכם! בקרו בקטלוג מוצרי האמבט והרחצה המלא שלנו ותוכלו לצייד גם את חדר האמבטיה שלכם בתכשירי מלחים ומינרלים מעולים שיהפכו כל מקלחת לחוויה בלתי נשכחת. להזמנת אושר שמימי עד הבית - לחצו כאן.

 

מלח ומינרלים - המתכון לאמבטיה מפנקת ומרגיעה

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663