דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
הניחוח האייקוני שכבש את העולם, פטשולי, לבנדר וניל|SABON

הניחוח האייקוני שכבש את העולם, 24 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי, לבנדר וניל

11 אפר 2021, 11:36

הניחוח האייקוני שכבש את העולם, 24 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי, לבנדר וניל

מרכיבי הניחוח- מהו סוד הקסם שלו?

פטשולי- צמח שמקורו בהודו, אך צומח כיום באזורים אקזוטיים רבים ברחבי העולם, כמו ברזיל והפיליפינים. ההודים האמינו מאז ומעולם כי יש בכוחה של הארומה המיוחדת שלו לזמן אהבה ושגשוג.

לבנדר- ניחוח לא רגיל, ששאיפה אחת ממנו אוצרת בתוכה מרבדים עצומים של פרחים סגולים וכחולים בחוות משפחתיות שמגדלות אותם בדרום צרפת בשיא עונת הקיץ. ללבנדר סגולות ידועות של הרגעה והתרוממות רוח.

וניל- הוניל הוא הפרי של זן הסחלב המטפס אשר התגלה במאה ה-16 במרכז אמריקה על ידי הספרדים והוא כובש את מלוא הצמח בארומה המתקתקה ומעוררת התיאבון שלו, שלא ניתן לטעות בה.

משילוב של שלושתם יצרנו את ה-PLV : ניחוח אגדי של פטשולי חושני, לבנדר רענן ווניל מתקתק. הוא נרקח בהשראת מסע בין ארמונות צרפת מלכותיים, דרך אחוזות קסומות שטופות נופים מרהיבים של שדות לבנדר ריחניים. טיול בעולם שלם של זיכרונות עתיקים, צלילה לחוויה קסומה ופסטורלית. רגע לפני יציאה לנשף, ריח פודרה ונילי מתקתק הנמהל באדי בשמים חושניים.

 

 

בחרנו לחגוג את ההצלחה של ניחוח הדגל פטשולי לבנדר וניל, יחד עם אחד המוצרים היותר אהובים שלנו, פילינג הגוף ובימים אלו אנו משיקים מהדורה מוגבלת של פילינג הגוף בניחוח ה-PLV המוקדשת לאוהבי הניחוח מכל רחבי הגלובוס.

***

עם 98% מקורות טבעיים, פילינג הגוף שלנו הוא תרכובת מושלמת של מלחי ים המלח על סגולותיו המרפאות ו-4 שמנים יוקרתיים.

המלח העשיר במינרלים של ים המלח הוא מקור ייחודי לחיוניות עבור עור הגוף.

מלחי ים המלח הינם בעלי השילוב העשיר ביותר של מינרלים, הכולל 21 מינרלים ועשיר במגנזיום ובסידן. הם מסירים בעדינות מהעור תאים מתים, ממרקים ומחליקים אותו, מסייעים למינרלים לחדור לנקבוביות ובכך להעניק מראה עור חיוני ומחודש.

מלחי פילינג הגוף טובלים בתרכובת של 4 שמנים טבעיים, ויוצרים יחד מרקם מענג שנמס אל תוך העור ברכות, מותיר אותו רך ממש כמו עור של תינוק.

חוחובה: הרכבו של שמן זה, הדומה לסבום הטבעי של העור, מסייע להזין את העור.

שקדים: עשיר בחומצות שומן וויטמינים, הוא מעניק לעור רכות ואפקט משיי.

אנדירובה: יעיל במיוחד עבור עור רגיש, בעל תועלות המרככות את העור.

אסאי: רכיב המוכר כמזון-על, מסייע להחייאת העור וחידושו.

***

צנצנת הפילינג, במהדורה המוגבלת המכילה כ-600 גרם היא המתנה המושלמת עבור כל אוהבי הניחוח. היא בעלת תווית המעוצבת במיוחד ב-Limited Edition, סרט סאטן חום קשור סביבה והיא מעוטרת במדליון קטנטן עם סמל SABON.

מחירה:  115 ₪ ל-600 גרם. (לינק לרכישה)

אם גם אתם ממעריצי הניחוח או מכירים כאלו אל תפספסו את ההזדמנות לפינוק האהוב באריזה חגיגית ומעוצבת

 

הניחוח האייקוני שכבש את העולם, 24 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי, לבנדר וניל

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663