דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
הדרך הקלה להרגיש פשוט נפלא:

הדרך הקלה להרגיש פשוט נפלא:

1 נוב 2021, 10:37

 

ריטואל טיפוח לגוף הוא כל מה שאתם צריכים כדי לפתוח או לסגור את היום.  

עור גוף חלק וזוהר בכל ימות השנה, ניחוח עדין ונקי, מדויק עבורכם, שנודף מכם רוב שעות היום ומעניק לכם את התחושה שבדיוק יצאתם מהמקלחת?

נכון זה נשמע נהדר? אז יש לנו משהו עוד יותר נהדר לספר לכם: זה ממש קל להשיג את זה ולאמץ את זה לחיים.

כל מה שצריך הוא 3 דקות ביום- שתיים מהן במסגרת המקלחת היומית ועוד דקה אחריה.

אם תאמצו ריטואל טיפוח גוף יומי, כאמור ההשקעה מסתכמת ב-3 דקות ליום אבל התמורה היא ממש גדולה. אתם תרגישו פשוט אחרת: רעננים יותר, מחודשים ואנרגטיים.

אפשר לבצע את הריטואל במקלחת הבוקר- ואז לקבל פרץ של אנרגיה שילווה אתכם לאורך כל היום, אפשר לבצע אותו בערב, לפני השינה ולזכות באפקט מרגיע שילווה אתכם אל השינה, אל תוך הלילה.

 

ריטואל טיפוח הגוף של SABON :

ניקוי: התחילו במקלחת עם ניקוי העור בסבון. חשוב מאוד לבחור בסבון המבוסס על חומרים טבעיים, ללא פראבנים.  ה-SHOWER OIL  שלנו, הוא סבון על בסיס שמנים, עשיר בוויטמינים, נוגדי חמצון ותמציות שמני זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. מזין את העור הלחות ומרכך אותו.

חידוש: המשיכו בקרצוף העור, ניקוי רעלים והסרת תאים מתים עם ה- BODY SCRUB, פילינג הגוף המבוסס על מלחי ים המלח, ארבעה סוגי שמנים טבעיים וויטמין E. יסייע בחידוש העור ויעניק לו רכות וניחוח שילווה אתכם לאורך כל היום.

הזנה: לאחר המקלחת, סיימו את הריטואל בהזנת לחות מפנקת לכל הגוף עם מוצר לחות לגוף מהמגוון שלנו- קרם, תחליב, שמן או ג’ל . מוזמנים לבחור מתוכו את המוצר המתאים לכם ביותר.

מגוון מוצרי ההזנה והלחות לגוף של SABON 

BEAUTY OIL-Hair & Body  - שמן לגוף ולשיער, קל משקל ונספג במהירות, המזין את העור והשיער באופן מיידי, מעניק להם אפקט זוהר והארה. מועשר בתערובת של 4 שמנים בוטניים משובחים מאזור אגן הים התיכון: ארגן, חוחובה, קמליה ומקדמיה, תרכובת המכילה חומצות שומן אשר מזינות ומרככות את העור.

Repair Body Cream –קרם קליל אך בעל נוסחה עשירה, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה מזינה, מגן על העור ומשקם עור יבש. בעל פעולה מיוחדת לשיקום עמוק, חידוש העור ושיפור גמישותו. מועשר בתמצית צמח ורד היריחו העשיר בלחות ושמני קנולה לתוספת חיונית של לחויות. 

Body Lotion - קרם הגוף המושלם לטיפוח יומיומי. פורמולה המועשרת ב-7 שמנים בוטניים, קוקטייל של הרכיבים המזינים ביותר בטבע: שמן זית, אבוקדו, בוראג’, נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה וחמאת שיאה. נספג בקלות, מתאים לעור רגיל עד יבש, מעניק לעור מראה מואר ותחושה קטיפתית.

 

Silky Body Milk - תחליב גוף קטיפתי- תחליב גוף קליל לתחושת עור קטיפתית, מעניק עור חלק ומרווה את העור בלחות, הזנה ורכות.  פורמולה מועשרת בשמן שקדים ובחלב שיבולת שועל. נספג בעור במהירות ומעניק לו פרץ של רכות וגמישות.

Body Gelee ג’ל לחות לגוף- תכשיר ג’ל המבוסס על מים המשלב תועלות לחות של קרם גוף עם טקסטורה של ג’ל, נספג בעור בשניות ספורות, בעל נוסחה המועשרת בשמן אבוקדו ותמצית אלו ורה.  מרגיש כמו לגימה ענקית של מים שמרווה את העור ומותירה אותו רך, חלק, רענן ובתחושה קרירה ומענגת.

 

כל מוצרי ההזנה שלנו מוצעים בכל מגוון הניחוחות האייקוני והאהוב שלנו. התאימו את הניחוח להרגשה שאתם רוצים שיעניק לכם הריטואל? רוצים לסיים אותו עם אנרגיות רעננות? בחרו בניחוח ג’ינג’ר תפוז עוקצני ותזזיתי, רוצים לסיים אותו מלאי חושניות? בחרו בניחוח היסמין מלא התשוקה או אולי אתם רק רוצים לסיים את היום ברוגע אבסולוטי? במקרה כזה בחרו בלבנדר, סגולותיו המרגיעות יעשו קסמים.

 

כמה דקות ביום לשינוי מופלא. אל תתפשרו על זה.

 

הדרך הקלה להרגיש פשוט נפלא:

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663