דילוג לתוכן
נגישות
הניחוח האייקוני שכבש את העולם! 25 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי לבנדר וניל

הניחוח האייקוני שכבש את העולם! 25 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי לבנדר וניל

5 ינו 2022, 13:25

 

מדובר כמובן על פטשולי לבנדר וניל או כמו שאנחנו קוראים לו בקיצור, ה-PLV.

 

מרכיבי הניחוח- מהו סוד הקסם שלו?

 

פטשולי לבנדר וניל הוא ניחוח הדגל של המותג SABON אשר הגדיר וליווה את המותג מראשית דרכו לפני כ-25 שנה. כבר כאשר נוצר, ב-1997, הוא זוהה מיד כפורץ דרך בתחום הניחוחות- מקורי, כובש עם ניחוח מתמשך ומתפתח ששאב השראה ממסע קסום בין פלאי הטבע.

"עבורי, יצירת בושם היא כמו לספר סיפור ולעורר רגשות דרך ניחוחות. אני אוהבת את "פטשולי, לבנדר וניל" כי הוא ניחוח שכובש אותך בהפתעה. הוא מורכב משלושה ניחוחות סמליים בעולם הבישום ושלושת המרכיבים המעצימים הללו יוצרים יחד ניחוח קסום שיש בו גם פשטות אך גם מורכבות ואותנטיות. להתבשם בו מרגיש כמו לענוד תכשיט יקר ערך, אקססורי נשי אולטימטיבי"

לורנס ליאון, יוצרת הניחוח פטשולי, לבנדר וניל.  גראס, צרפת.

פטשולי לבנדר וניל הינו חסר תקדים מהרבה מבחינות. הוא לא רק משלב יחד שלושה מרכיבים משובחים משלוש עולמות ריח שונים לחלוטין, מה שלגמרי לא היה מקובל בתקופה בה נוצר, אלא גם שובר את מבנה פירמידת הניחוח המקובל אז וגם היום בבשמים רבים. הוא משלב את שלושה המרכיבים בהרמוניה כזו שאין ביניהם חלוקה לבסיס, לב וראש.

הפטשולי מגלם את מהות הניחוח- אלגנטי, מתוחכם  ומייצג את נוכחות הטבע.

הלבנדר מעניק רעננות, אור טבעי, טוהר ופרחוניות נשית.

הווניל מעורר חושניות, אמבר אוריינטלי ומושק מתקתק יוצרים תחושה של חיוניות.

לכן, זה לא מפתיע מאד שפטשולי לבנדר וניל גם היום עדיין מצליח לחמוק מהגדרה קבועה. עבור חלק מהאנשים הוא מתובל, עבור אחרים הוא מתקתק. הוא מתאים את עצמו ללובש ולסיטואציה אבל עם זאת מביא עימו את הזהות המובהקת שלו. יותר מכל, זהו ניחוח בעל אישיות ורגש מתפרץ, שמגלם החוויה ההוליסטית של SABON. אפילו היום, 25 שנה אחרי, פטשולי לבנדר וניל עדיין מפתיע ומרהיב, מחמם לב ומלא בהשראה.

הגן המסתורי של SABON – מהדורה מוגבלת לאספנים של פטשולי, לבנדר וניל

בגן המסתורי רבים הפלאים, עולם הטבע ועולם הדמיון מתאחדים, דרך שילובים של מרכיבים, טקסטורות ומתנות. כאן, אין גבולות ומעצורים. מה שבפנים יוצא החוצה וזכרונות מעצבים את העתיד. זהו מקום של תענוגות בלתי צפויים ואינסוף פלאים...

לרגל חגיגות 25 שנה ל-SABON אנו מתרגשים להשיק שיתוף פעולה בלעדי עם אמנית ישראלית צעירה, המעניקה אינטרפרטציה עיצובית חדשה ומרעננת לפטשולי לבנדר וניל האייקוני, ניחוח הדגל של SABON  מאז 1997.

גבריאלה ברוך היא מעצבת ומאיירת זוכת פרסים. עיצוביה מלאי הרגש משקפים את הפרשנות הייחודית שלה לעולם של פטשולי לבנדר וניל, ובמרכזו, יצירתה עוצרת הנשימה, "הגן המסתורי", עם  שידת רוקחות עתיקה כשבכל מגירה בה מסתתרת הפתעה מרגשת אחרת, המספרת סיפור על פלאי היקום. בדיוק כמו הניחוח פטשולי לבנדר וניל, המהווה שילוב מפתיע ובלתי צפוי של מרכיבים, ששואב השראה ממסע קסום בין נפלאות הטבע גם "הגן המסתורי" מעודד אותו לחקור מקומות בהם הדמיון והטבע מתאחדים, הפנימי מתמזג עם החיצוני והעולם נמלא בדימויים יפהפיים שלא נראו מעולם.

מהדורת האספנים של פטשולי לבנדר וניל  מציגה עיצובים חדשים ואקלקטיים למוצרים אהובים של SABON וכמו כן גם מארזי מתנה חדשים ומוצרי משלימים לחוויה של פטשולי לבנדר וניל. ב-2022 אתם מוזמנים לפתוח איתנו את שער הגן המסתורי ולהתחיל את המסע שלכם לרגעים קסומים ומלאי הפתעות שלא נגמרות.

 

לקולקציית "הגן המסתורי" במהדורה מוגבלת

 

הניחוח האייקוני שכבש את העולם! 25 שנים שאנחנו אוהבים את פטשולי לבנדר וניל

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663