דילוג לתוכן
נגישות
אביב של מתנות- צפו במוצרים |SABON

אביב של מתנות

15 מרץ 2021, 15:53

אביב של מתנות

האביב הזה, פסח הקרוב, הוא ההזדמנות שלנו להעניק ולהנות מהנתינה עבור האהובים שלנו, ומה יותר כיף מלהעניק להם את אותם רגעים איכותיים שעושים לנו כל כך טוב? מתנות מרגשות של מוצרי טיפוח משובחים לגוף (ולנפש) שנרקחו ונוצרו במלאכת מחשבת וכל מטרתם היא להסב עונג והנאה למי שמקבל אותם.

SABON  משיקה לקראת חג הפסח 2021 קולקציה של מתנות בעיצוב ששואב את השראתו מפלאי הטבע. בכל אחד מהמארזים שלנו הושקעה מחשבה של אהבה ונתינה וניתן למצוא בהם את מוצרי קולקציית האביב שלSABON  במהדורה מוגבלת בניחוח Blissful Green עם תוספת תה המאצ’ה, כמו גם מוצרים אהובים וותיקים נוספים.

הכנו עבורכם מספר רעיונות מבריקים למתנות לאהובים:

מתנות לאורחים:

מארחים את ארוחת החג אחרי שנאלצתם לוותר עליה בשנה שעברה? הפתיעו כל אחד מהאורחים האהובים שלכם עם מארז Perfect Harmony : צמד קרם לחות לידיים ולגוף בגודל מיוחד בניחוח רענן של ניקיון והתחדשות- עכשיו גם להם יהיו רגעים קסומים בזכותכם.

 

מתנה למורה / גננת :

הידד! אחרי תקופה שהרגישה נצח, בפעם השלישית השנה, הילדים חזרו ללימודים והחג הקרוב הוא הזדמנות להגיד את התודה לגננת/ המורה/ המדריכה שלא שכחה ובמשך כל התקופה בשלומם של הגוזלים התעניינה ויצאה מגדרה להעניק להם חווית למידה פוריה מרחוק. מארז Naturally SABON בניחוח הקולקציה החדשה, הכולל שלושה מוצרים הוא דרך נפלאה לומר חג שמח ותודה

 

למארחים הטורחים:

מתארחים בחג? יש לנו מארז שממש ישמח את המארחים שלכם שכל כך טרחו בשביל שיהיה לכם ערב חגיגי ומלא בטוב: מארז מלא בכל טוב! מארז The luxury gift המכיל שישה ממוצרי הקולקציה, לבית וגם לגוף, בגודל מלא ובאריזה יפהפייה.

 

לחצי שלך:

הוא הכיל, הוא פינק, הזמין טייק אווי כשרצית, הוריד ממך עומס והיה כתף תומכת לאורך כל התקופה ומארז המתנה שלנו Charming gentleman הוא הפינוק המושלם בשבילו, עם ארבעה מוצרים בניחוח "ג’נטלמן" הנחשק שלנו.

 

לאחת והיחידה:

בת זוג ? אמא? אחות? חברה טובה?  היא תמיד שם בשבילכם והיא כל עולמכם. מלווה אתכם בכל רגע ונדמה שכל מה שהיא עושה הוא רק עבורכם. לא יודעים איפה להתחיל כדי להעניק לה על כל נתינתה בחזרה? מארז Spring Awakening הוא בהחלט התחלה טובה ומכיל את כל המוצרים האהובים בקופסת ענק מעוצבת קשורה בסרט.

 

בברכת חג שמח ואביב של פריחות

שלכם תמיד

SABON

 

אביב של מתנות

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663