דילוג לתוכן
נגישות
סיפור לפני השינה- למה את חייבת שגרת טיפוח ללילה?

night_face_care

15 אוק 2020, 10:38

כדי לקום רעננות ועם עור פנים קורן ומאיר יש הרבה דברים שבאפשרותנו לעשות ולא לעשות:

1.      לנסות מאד לא ללכת לישון כשמסך הסמארטפון דולק ודבוק לפנים ואף להשתדל לא לבהות בו כ-30 דקות לפני זמן השינה. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות כבר הוכיחו שהאור הכחול הנובע מהמסכים גורם להזדקנות מוקדמת של העור.

2.      לנסות לקדם שינה רגועה ונטולת הפרעות עם כוס משקה חם ומרגיע, רצוי חליטה צמחית ללא קפאין. בימי הקיץ החמים מומלץ על חליטה קרה (מים קרים ובהם ג’ינג’ר טרי, מלפפונים, עלי נענע ופרוסות לימון – משקה דיטוקס שמומלץ לאורך כל היום ולא רק לפני השינה)

3.      לא לאכול ארוחות גדולות וכבדות לפני השינה- העיכול עלול "לעבוד שעות נוספות" בעקבותיהן ולהפריע למהלך השינה (יודעת כל מי שאכלה פעם ארוחת המבורגר עם צ’יפס בשעות הקטנות).

4.      כדאי לדעת שביצוע פעילות גופנית במהלך היום (לא לפני השינה) משחרר מהגוף שלנו הורמוני לחץ שמפריעים בשעת שינה ולכן היא מומלצת.

5.      מומלץ מאד לסגל לעצמנו שגרת טיפוח קצרה ומפנקת שתעזור לנו ללכת לישון רגועות, עם עור נקי, מוזן בלחות – ולקום בבוקר עם פנים קורנות וזוהרות, ובעיקר- מבהיקות מנקיון.

 

Fresh & Glow  , סדרת הניקוי והטיפוח החדשה לעור הפנים מבית SABON  כוללת מוצרי ניקוי, מסכות ואביזרים המושלמים ליצירת שגרת טיפוח חדשה לשעות הלילה ואם יש כבר שגרת טיפוח כזו (כל הכבוד על זה!) לשלב אותם בה.

אם עדיין לא סיגלתן לעצמכן שגרת טיפוח, התקופה הנוכחית של הימים הארוכים שאנו מבלות בבית היא הזדמנות נפלאה להתחיל. ומדובר רק בכמה שלבים ממש פשוטים כן? אז בואי נתחיל.

 

שלב הניקוי

על ניקוי העור מבוסס מראה עור בריא ויפה. חובה לדעת את זה וחובה להקפיד על זה ואין יוצא מהכלל, גם לא כשחוזרים עייפים מבילוי סוער בבר (להיפך! הרעלים שמצטברים על ובתוך העור עקב שהייה בסביבת עשן סיגריות, מאכלים שונים ושתיית אלכוהול -דורשים דיטוקס). נקבוביות העור צוברות בתוכן לכלוך ופסולת ועלינו לנקות אותן היטב ואז להזין אותם בלחות, אותה יספוג ויקלוט העור במהלך שעות השינה שלכן. לכן קוראים לה גם "שנת יופי" .

נתחיל את הניקוי הראשוני עם אחת השיטות המומלצות לניקוי והסרה של השנים האחרונות והיא הניקוי בשמן.

מה?

שמן הניקוי Cleansing Oil

את האיפור, הזיעה, השומן והלכלוך מומלץ להתחיל לנקות עם שמן הניקוי, ה-Cleansing Oil  שמן להסרת איפור עיניים ופנים, המבוסס על שמן זית, במרקם ייחודי של שמן ההופך לתחליב במגע עם מים. הוא 99% טבעי ומועשר בשמן זית בוטני טבעי העשיר בחומצות אשר מגנות, מזינות ומונעות יובש בעור ותמצית צמח ורד יריחו המקורי המלחחת את העור. מסיר איפור עדין אך יעיל, אשר מסיר את איפור העיניים ובו בזמן מזין את עור העפעפיים העדין בלחות. הוא מותיר את העור נקי, רענן, רך ומלא לחות ללא תחושה שומנית.

שמן הניקוי הזה ימוסס שומן עודף אשר מופרש מעור הפנים, יזין את העור ויאזן אותו.

איך?

מומלץ ליטול שתי לחיצות של שמן מהבקבוק ולעסות על עור יבש עם עיניים עצומות בקצות האצבעות ובתנועות מעגליות כלפי מעלה, בעדינות. לאחר מכן להרטיב מעט את הידיים במים ולעסות שוב. פעולה זו הופכת את השמן לתמיסה חלבית. לסיים בשטיפת הפנים במים חמימים.

שלב שני של הניקוי: סבון פנים עשיר בניקוי עם מברשת.

מה?

סבון עשיר לניקוי Rich Face Soap + מברשת הניקוי

העולם חוזר להשתמש בסבון מוצק ומבין את יתרונות השימוש בו. מעבר לעובדה שהוא ידידותי לסביבה (בייצורו נמנעים מבזבוז חומרי אריזה ופלסטיק שאחרי השימוש עלולים לקחת חלק בזיהום הכדור) הוא מעניק תחושה של ניקיון אמיתי.

הסבון היוקרתי והעדין, יוצר, במגע עם מים, קצף עשיר וקטיפתי המנקה את העור היטב בלי לייבש אותו. הוא מותיר את העור חלק, רך ורענן.

הוא מכיל שמן ארגן המזין את העור ומגן עליו מפני יובש. כמו כן מכילה הנוסחה גם מינרלים מים המלח בעלי אפקטים מזינים לעור ומי ורדים מרגיעים המעניקים לו ניחוח ממכר שנשאר הרבה זמן אחרי על הפנים, בחדר הרחצה ופשוט לא תרצי שיתנדף לעולם.

איך?

את הסבון יש להרטיב מעט במים חמימים ואז ליצור איתו בעזרת הידיים קצף עשיר וקרמי. את מברשת הניקוי החדשה של SABON  חובה לנסות איתו: היא סופר מעוצבת, בעלת סיבים רכים כמשי ומבנה מיוחד שמנקה היטב את העור הכי עדין בלי לפגוע בו. מומלץ לעסות עם הקצף בעדינות עם המברשת (לא לשכוח את הצוואר! ) ולשטוף בפנים.

את שלב הניקוי מומלץ לחתום בפילינג עדין ומרגיע.

מה?

פילינג וניקוי עדין Face polisher 2 in 1 בניחוח לבנדר לשינה רגועה ומתוקה

להסרת תאי עור מתים, החלקת העור ושחרור סטרס ומתחים מומלץ לעבור עכשיו למוצר הדגל של סדרת Fresh & Glow  - קרם הניקוי עם פילינג עדין בניחוח לבנדר (הלבנדר, בעל הסגולות המרגיעות מומלץ לשעות הערב ויש גם מוצר כזה עם תוספת שמן מנטה קריסטלי לבוסט אנרגיה, שמומלץ לשעות הבוקר)

לקרם הניקוי נוסחה קרמית ולא מייבשת, טבעונית, 90% ממנה מגיע ממקורות טבעיים לחלוטין והיא נטולת פראבנים, סולפטים, שמן מינרלי וסיליקון. המוצר מועשר במינרלים מים המלח ותמצית ורד יריחו המקורי, אשר פועלים בהרמוניה על מנת להגן, לטהר וללחח את העור בזמן שנשמר האיזון הטבעי שלו. הפילינג העדין מסיר תאי עור מתים ולכלוך בעזרת גרגרים טבעיים וממש עדינים מצמח החוחובה.

איך?

לעסות בעדינות את ה- Face polisher על עור רטוב בתנועות מעגליות. על מנת להעצים את אפקט ההחלקה, יש להשאיר על העור במשך דקה או שתיים ללא עיסוי ולהימנע משימוש באזור העיניים. לשטוף היטב.

שלב הלחות

זוכרת שאמרנו שכשאת ישנה העור שלך ממשיך לעבוד בשבילך? אז לאחר שניקינו היטב את העור ואין עליו זכר לפסולת ולכלוך זה הזמן להזין אותו בלחות נפלאה שתפעל לאורך שעות הלילה, בעזרת מסכת הלחות שלנו שיכולה גם לשמש כקרם לילה אינטנסיבי.

מה?

מסכת הלחות של הסדרה, Floral Mask Gelee

מסיכת הלחות המהירה הזו היא למעשה ג’ל שקוף וקריר עם פיסות עלי כותרת אמיתיות שצפות בו. היא מבוססת על קומבינציה ייחודית של 3 תמציות ורדים: תמצית עלי כותרת אמיתיים, תמצית ורד יריחו המקורי ומי ורדים. הקומבינציה הייחודית מציפה את עור הפנים בלחות ומותירה אותו קורן רך וגמיש בזמן שהוא גם מחדש את מלאי הלחות שבו.

מי הוורדים ותמצית עלי כותרת הורד ידועים ביכולתם להעניק לחות וגמישות לעור, תמצית ורד היריחו המקורי מעניקה לחות מיידית לעור יבש ועוזרת להבהיר אותו. זוהי המסכה המושלמת ההופכת עור עייף לחיוני ומלא לחות בזמן קצר.

איך?

בסיום הניקוי ולאחר שהפנים יבשות, בעזרת מברשת המסכה של הסדרה מניחים על שטח הפנים כמות נדיבה של המסכה, מעסים בתנועות מעגילות, מחכים 5-10 דקות ומסירים .

עוד אופציה היא להניח כמות קטנה יותר, לעסות אותה על הפנים עד היא נספגת בעור וללכת כך לישון, כאשר היא מתפקדת כקרם לילה אינטנסיבי .

טיפ לפעם בשבוע 

פעם אחת בשבוע מומלץ להעצים את פעולת טיהור העור ולהחליף את שלב הסבון והפילינג בטיפול מטהר לעור עם מסיכת הבוץ מים המלח, גם היא מסדרת Fresh & Glow .

בוץ ים המלח הינו מרכיב בעל יתרונות טיפוליים משמעותיים הודות לעושר הייחודי שלו במלחים וב-21 מינרלים,  ביניהם: סודיום, פוטסיום, מגנזיום וקלציום. לכל רכיבי המינרלים הללו יש תכונות מטהרות ואת היכולת לספוח ולסלק לכלוך ושומן עודף. מרקם העור שנחשף לאחר השימוש במסכה הינו נקי, רענן ומאוזן.

המסכה העוצמתית מנקה את העור ביסודיות בלי לגרום לגירויים או לייבש אותו יתר על המידה.

פעם בשבוע, לאחר ניקוי הפנים בשמן, יש להניח, בעזרת מברשת המסיכה את מסיכת הבוץ על פנים יבשות בשכבה אחידה, להמתין כ-5 עד 10 דקות, לשטוף היטב ולייבש. לאחר מכן לעבור לשלב הלחות

במידה ומדובר בעור יבש או רגיש מומלץ לבצע רק על איזור ה-T (מצח, אף , סנטר).

 

עכשיו גם את יודעת איך ליצור את שגרת הטיפוח המושלמת ללילה, אז עשי זאת ותני לעור לעבוד בשבילך כשאת שוקעת בשינה עמוקה וזכרי את הכלל החשוב ביותר:

עור נקי למשעי + לחות בערב  = עור קורן ויפהפה בבוקר

לילה טוב וחלומות פז

 

סיפור לפני השינה- למה את חייבת שגרת טיפוח ללילה?

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663