דילוג לתוכן
נגישות
שגרת טיפוח לגבר- צפו במוצרים |SABON

רוצה להיות גבר אמיתי! תלמד לפרגן לעצמן

12 נוב 2020, 09:54

מה יותר גברי מלקחת אחריות על טיפוח הפנים והגוף? להיראות ולהרגיש טוב עם עצמך? אם אתה מתאמן שעות בחדר הכושר, מקפיד על תזונה בריאה ונכונה, מבלה זמן איכות שמזין את הנפש עם בת/ בן הזוג והמשפחה – זה אך טבעי לדאוג גם לעור הפנים, הגוף והשיער. זה מרגיש טוב ונראה הרבה יותר טוב.

אז גבר, אם אתה עושה צעדים ראשונים בעולם הטיפוח הגברי מה בעצם אתה צריך לדעת?

ריכזנו עבורך כמה טיפים פשוטים וחכמים שלא מצריכים הרבה מאמץ אבל ישפרו בהרבה את איכות החיים:

1.      חשוב לדעת לגבי העור הגברי: מרקם העור של הגברים יהיה לרוב מחוספס יותר מזה של הנשים, מפני שהשכבה החיצונית של העור הגברי לרוב עבה יותר מהעור הנשי ולכן גם מתייבשת פחות. העור הגברי מכיל לרוב גם יותר בלוטות חלב ולכן נוטה יותר להתפרצויות של פצעונים וקומודגנים ("שחורים"). תן לעור שלך מנה של פינוק פעם בשבוע עם קרצוף הגון בפילינג גוף, שמרכך את העור ומבצע גם מעין "ניקוי רעלים" בעור עצמו ע"י סילוק תאי עור מתים עם פילינג הגוף הגברי שלנו בניחוח "ג’נטלמן" המבוסס על מלח ים ושמנים טבעיים כמו שמן שקדים, שמן קיקיון, שמן בוראג’ ושמנים מיערות הגשם בברזיל העשירים בחומצות שומן אומגה חיוניות (3+6+9) ובויטמין E. העור שלך ירגיש אחר, חדש ותופתע לגלות שתופחתנה התפרצויות הפצעונים ואפילו השחורים המעצבנים...

 

 

2.      לא לנגב- לספוג. ניגוב הגוף אחרי מקלחת בתנועות גסות עלול לשרוט מעט את העור. הדרך הנכונה לנגב את עור הפנים והגוף אחרי מקלחת היא בתנועות ספיגה- פשוט לספוג את המים בתנועות דחיסה כנגד העור- וכך לשמר אותו במקום להזיק לו.

 

 

3.      עור פנים יפה הוא עור פנים נקי. חשוב מאד לשמור על ניקיון עור הפנים ולטהר את הנקבוביות (במיוחד בעור הגברי, בו הן נוטות להיסתם יותר בקלות) עם תכשיר ניקוי יומיומי ולנו יש אחד כזה שגם מנקה, גם מחליק את העור וגם מעניק תחושת מנטה אנרגטית שתענוג להתחיל איתה יום חדש- וזה הפילינג פנים. תכשיר ניקוי אולטימטיבי שמתאים לכל המינים והופך את הפעולה של ניקוי הפנים לקלילה (תוך כדי מקלחת) סופר אפקטיבית וגם מרעננת.

 

4.      ואחרי הניקוי? לחות. במיוחד עכשיו, כשמזג האויר מעט מתקרר, היובש החיצוני בהחלט מורגש ובינינו- גם פוגע בעור לטווח הרחוק? מה עושים? מורחים! קרם הלחות של SABON לאחר הגילוח מעולה גם כלחות וגם מזין ומרכך את העור לאחר הגילוח, במקום אפטרשייב שעלול לצרוב אותו. הוא מכיל תמציות תה לבן וחמאת שיאה המגנים על העור מפני יובש ואדמומיות, נספג בקלות ומתאים לשימוש יומיומי, בעיקר לאחר הגילוח.

 

5.      רסס וסע. חייב למהר לפגישה או לבילוי ישר מהמשרד ואין זמן להחליף חולצה? ריסוס קל של החולצה במבשם הטקסטיל של SABON בניחוח הגברי "ג’נטלמן" שלנו, יהפוך אותה לרעננה ברגע. ניתן להשיג את המבשם בבקבוקון מיני ולהקל על שליפה מהירה מהתיק או מהשולחן במשרד. אם מגיעים אורחים ולא הספקת לאוורר את הבית או להחליף מצעים- מבשם הטקסטיל בניחוח ג’נטלמן יעניק תמיד לבית, לחדר או למשרד –רעננות סקסית, חושנית וממכרת.

 

 

6.      ידי זהב. רבים סבורים (וסבורות) שבגוף הגבר, הידיים הן אחד האיברים הכי מושכים שנוטים להבחין בהן כבר בהתרשמות ראשונית, אז למה לא להגן עליהם ולשמור את העור שלהן רך ובעל ניחוח סקסי ונעים? יש לנו שתי מילים בשבילך: קרם ידיים. כן, כן. תתפלא. ועכשיו בדיוק זה הזמן המושלם להשתמש בו, כשהקור שמתחיל להציק בחוץ מייבש את העור וגורם לחספוס ולתחושה לא נעימה. קרם הידיים הגברי של SABON בניחוח "ג’נטלמן" מכיל חמאת שיאה ואלוורה המרגיעים את עור הידיים, ומספק לחות והגנה. ישמור לך על הידיים גבריות אבל רכות לאורך כל החורף וגם אחריו.

 

ואי אפשר בלי טיפ מנצח לסיום:

מחפשים את המתנה המושלמת לגבר שלכן או שלכם ליום הגבר הקרב ובא? שימו לב למארזים הגבריים המושלמים שלנו- שכל גבר ישמח לקבל, כמו מארז ה"ג’נטלמן" האולטימטיבי הכולל: ארבעה מוצרים בניחוח המנצח "ג’נטלמן" : סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח + כף עץ, קרם לאחר גילוח ומפיץ ניחוח דקורטיבי לחלל החדר.

המארז מוצע באתר SABON במהדורה מוגבלת ובמחיר מיוחד ליום הגבר הבינלאומי.

יום הגבר שמח לכל הגברים שלנו!

 

 

 

 

 

רוצה להיות גבר אמיתי! תלמד לפרגן לעצמן

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663