דילוג לתוכן
נגישות
ארץ הפלאות של החורף- אורות קסומים

ארץ הפלאות של החורף- אורות קסומים

3 דצמ 2020, 11:34

ארץ הפלאות של החורף- אורות קסומים

השנה, גם את חג החנוכה נחגוג במתכונת מצומצמת יותר וככל הנראה גם נמעיט בנסיעות החורף לחו"ל ולא נזכה להסתנוור מאורות החגים שם, אבל כל זה מהווה רק סיבה יותר טובה ליצור לעצמנו בביתנו את אווירת החורף שתמיד רצינו ואף פעם לא ממש יצא.

בהחלט אפשר לייצר אווירה חורפית שתזכיר לנו חופשות מוארות וקפואות באירופה, עם ניחוחות שמחממים את החלל, אורותיהם הרכים של הנרות המעניקים אווירה קסומה וכוס משקה חם ומתובל בתבליני חורף ריחניים.

כדי להעניק לחלל המגורים שלנו אווירה חורפית נתחיל אפוא בניחוח שימלא את החדר. עם בוא העונה הקרה מומלץ לבחור בניחוחות בעלי תכונות מחממות, טיפה יותר כבדים מהניחוחות שאיתם אנו בוחרים לבשם את חללי המגורים שלנו באביב ובקיץ.

 

את הניחוחות מומלץ לפזר בעזרת מפיצי הריח  המעוצבים של SABON, הידועים כבר שנים בניחוח עמיד לאורך זמן . הם מכילים תמציות ריח מובחרות והניחוח שלהם עמיד לתקופה שבין 3 ל-6 חודשים.

 

ניחוח ה-SUGAR PLUM אשר בעולם נבחר להוביל את קולקציית חגי החורף, הוא חורפי מתקתק ומתובל במידה ומוגש גם באריזה יפהפייה שנפלא להביא כמתנה, להדלקת נרות למשל.ניחוח מתובל אך מרענן בעת ובעונה אחת ניתן למצוא ב-Ginger Orange אשר משלב את הרעננות של פירות ההדר החורפיים עם הטוויסט העוקצני שבג’ינג’ר.

 

נמשיך בתאורה האולטימטיבית לימים הקצרים והקרירים: כשהערב יורד, כדי ליצור אווירה חורפית ומסתורית, מומלץ לא להדליק את כל האורות בבית, אלא להעשיר את האווירה עם נרות דולקים שגם מפיצים ריח נעים והלהבה שלהם מעניקה תחושת חימום. הנרות של SABON עשויים שעווה איכותית ובעלי זמן בעירה ממושך וניחוח לאורך זמן. מוגשים במכלי זכוכית מעוצבים או קופסאות פח טרנדיות שישדרגו כל חלל מגורים.

 

מקור ניחוחו של נר ה"אמבר", המוגש בכוס זכוכית שחורה ודרמטית, הוא במסתרי החשיכה – קסם אבני הענבר נוצר במעבה האדמה בשעת לילה. ניחוח האמבר העמוק מתובל בתבלינים מחממים כמו הוניל הטהור, הקינמון ופולי הקקאו.

 

הניחוחות החורפיים הם בדרך כלל עמוקים ומתובלים. אחד התבלינים האהובים ביותר למשקאות וקינוחים חורפיים, הוא הווניל, הידוע גם בתואר "התבלין היקר בעולם". הוא פרח ממשפחת הסחלבים, אשר לפירותיו מיוחסת השפעה על תשוקה, חוזק פיזי ורגיעה.

 

את נר הווניל של SABON אשר מוגש בקופסת פח מעוצבת, נוח ונעים להדליק בכל עת, וכשמסיימים פשוט מכבים ומכסים עם המכסה עד לפעם הבאה. האריזה החגיגית מתאימה גם כמתנה משמחת לב.

 

בתקופה זו של השנה, ערים רבות בעולם וגם כפרים קטנים נערכים לקראת החגים עם שווקי כריסמס ציוריים שהמשותף ביניהם הוא דוכנים של יין חם וריחני המתובל בפירות ובתבלינים.בכל מקום הוא נקרא אחרת: "ואן שו" בצרפת, "וינו קאליינטה" בספרד, גלו-ויין בגרמניה והולנד ו"גלוג" בסקנדינביה – אבל העיקרון הוא אחד וגם אתם יכולים בקלות להכין יין חם לערב חמים ומשמח של אירוח חברים, משפחה, הדלקת נר או כל אירוע אחר, עם המתכון הבא לסנגריה חמה ספרדית, המצרכים:

בקבוק יין אדום יבש

1/4 כוס יין מתובל (שרי או פורט) או ברנדי.

2 תפוחים ירוקים חתוכים לקוביות

1 אגס חתוך לחצאי טבעות דקות

גרידה ומיץ מלימון אחד

1 מקל או כפית תמצית וניל אמיתית איכותית

1 תפוז פרוס לטבעות עם הקליפה

1 כף תערובת כוכבי אניס, תרמילי הל, מקלות קינמון שבורים וציפורן (לא חובה אבל מאד מוסיף)

חצי כוס סוכר

1.5 כוס מים

  • אופן ההכנה:

יוצקים לסיר את היין, השרי / ברנדי ואת התבלינים. מכסים ומבשלים על אש (נמוכה בלבד!) במשך 30 דקות.
מוסיפים את הפירות ומבשלים כ-10 דקות נוספות.

מתקנים את התיבול אם צריך ומגישים מיד.

 

ארץ הפלאות של החורף- אורות קסומים

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663