דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
הדרכים הטובות ביותר להשגת Good Hair Day - “יום שיער טוב“ בכל ימות השנה

הדרכים הטובות ביותר להשגת Good Hair Day - “יום שיער טוב“ בכל ימות השנה

13 אוק 2021, 13:05

האם אי פעם ניסית לתכנן "יום שיער טוב"? האם היית צריכה שהשיער שלך יהיה כל כך מושלם בשביל סיבה כלשהי? אולי דייט חשוב? או פרזנטציה? ארוחה חגיגית?

האם חיכית או דחית את חפיפת השיער כדי שיתאים ליום מסוים?

איך שלא תסובבי את זה ומה שלא תעשי, "יום שיער טוב" יכול לגרום לך להרגיש שאת הולכת לכבוש את העולם ???? לעומת זאת יום שיער רע יכול לבאס ממש ...כולנו יודעות זאת...

קחי מאיתנו כמה המלצות או, אם תרצי, "כללי ברזל" לחיים קלים בתחום השיער:

 

1. הכירי את שיערך

הוא יבש? שומני? דק? עבה? נוקשה? הכרות קרובה עם שיערך עושה את כל ההבדל ! מה שעובד לאחת, לא יעבוד לאחרת- זה כמו להכיר את סוג העור שלך... ברגע שהבנת מהו סוג השיער שלך, יהיה קל יותר להשיג כלים וחומרים לעבודה ראויה איתו. הרי, אם ראשך מעוטר בקבוקי תלתלים לא תברישי אותו ביסודיות לפני שתצאי מהבית, נכון? כי אז סביר להניח שהוא ייראה מחושמל, לכל היותר תעשי זאת לפני שאת נכנסת לחפוף.

 

2. כבדי את שורשייך

עליך להעניק לעור הקרקפת שלך, את אותו יחס שאת מעניקה לעור הפנים והגוף. לא משנה איך נראה שיערך, זה מאסט לדאוג לניקיון הקרקפת שלך ולטיפוחה. מדי מספר חפיפות, מומלץ לפנק את הקרקפת עם תכשיר ייעודי כמו פילינג הקרקפת שלנו Sculpt Scrub , שמסיר תאים מתים ומנקה רעלים, ממריץ את זקיקי השיער ומזרים אליהן חמצן, מועשר ב-3 שמנים בוטניים להזנה וטיפוח ומעניק תחושה קרירה ומרעננת בתום השימוש.

 

3. לחפוף נכון

האם את יודעת מהי חפיפה נכונה? ראשית כל את צריכה לדעת שלא מומלץ לחפוף את השיער מידי יום, כיון שזה פוגם בלחות ובשומניות הטבעית של השיער. את צריכה לכוון לפעמיים – שלוש בשבוע, לא יותר, וכאשר את עושה זאת, עלייך להניח את השמפו בו את חופפת על שורשי השיער בלבד ולא לכל אורכו ושכאת עושה זאת, עסי איתו את הקרקפת שלך. מומלץ לחפוף עם שמפו בעל אחוז גבוה של מרכיבים טבעיים ושאינו מכיל סולפטים, כמו ה-Low Shampoo  או ה-Essential Shampoo שלנו.

 

4. פנקי אותו

בפעם הבאה שאת מתכננת לעצמך איזה ערב מסיכות כיפי לפינוק העור, אל תשכחי את השיער! הזיני אותו במסיכה עשירה ואיכותית. הכי כיף זה אחרי מקלחת חמה ומפנקת זה פשוט להניח מסכה על השיער, להמשיך לקרוא את הספר המרתק או את הסדרה הממכרת שהתחלת, לשכוח ששמת משהו ולקום בבוקר עם שיער מושלם וקל לעיצוב... את מאמינה שיש מוצר שהוא בדיוק כזה? כן! Overnight Hair Milk  החדש הוא טיפוח הלילה האולטימטיבי לשיער, מועשר בשמן חוחובה שמזין את השיער, משקם אותו ומעניק לו לחות ועמידות בעת הקימה בבוקר השיער רך וקל יותר לעיצוב – חלום! 

 

 

מחכים שתיישמי! ובהצלחה!

 

כיתבי לנו מה אהבת, האם זה עבד לך ובעיקר ... האם נפטרת סוף סוף ולתמיד מימי השיער הרע?

 

הדרכים הטובות ביותר להשגת Good Hair Day - “יום שיער טוב“ בכל ימות השנה

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663