דילוג לתוכן
נגישות
ניחוח של חג Golden Delights

ניחוח של חג

1 אוג 2021, 10:23

בכל שנה עם בוא הסתיו, משהו קסום קורה. צבע. צחוק. שירה. אורות. הימים מתקצרים ומשב של רוח חדשה נישא באוויר. תפילות לשנה הבאה עלינו לטובה. חג ברחובות ובלבבות.

שנות ה-60 העליזות, האופטימיות ופורצות הגבולות מהוות השנה את ההשראה לקולקציית מוצרי ומתנות החג שלנו. תקופה אייקונית בה רוח הכיף והחופש ריחפה באוויר. קולקציית ראש השנה 2021 נותנת תחושה שהכול אפשרי.

 

 

ניחוח החג: Golden Delights  והסיפור מאחוריו...

התערובת ההרמונית של ניחוח החג שלנו משלבת קלמנטינות רעננות ועוקצניות, לכבוד עונת ההדרים המתקרבת, עם מתיקות עשירה של שוקולד בתחושה שהכול אפשרי.

תווים עליונים ועזים של הדרים המאוזנים באופן מושלם עם לב שוקולדי עשיר המתובל ביסמין חושני ושקד, עם טוויסט מעודן וקטיפתי של וניל, המעניק סיום חם ומנחם לחוויית העונג האולטימטיבית.

תווים עליונים: ליים, ג’ינג’ר, קלמנטינות | תווי הלב: שקד, יסמין, קרמל ושוקולד|

תו הבסיס: וניל בורבון.

 

 

 

קולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת

לרגל ראש השנה אנו ב-SABON משיקים קולקציה במהדורה מוגבלת של המוצרים האהובים ביותר שלנו בניחוח החג Golden Delights ובעיצוב חגיגי ייחודי.

פילינג גוף

הכינו את העור שלכם לשנה החדשה עם פילינג הגוף האייקוני שלנו שפותח במיוחד על מנת לעורר ולהזין עור יבש. מועשר במלח מים המלח העשיר במינרלים, 4 שמנים בוטניים;  שקדים, חוחובה, אנדירובה ואסאי, כמו כן מכיל ויטמין E . פילינג גוף שמסיר בעדינות תאי עור מתים ומחייה את העור, מותיר אותו חלק ומשיי.

95 ₪ | 320 גר’

 

סבון נוזלי מבוסס על שמנים

להחיות את השומן הטבעי של העור עם ה-Shower Oil הידוע של SABON, לטיפוח וניקוי אמיתי של העור. מועשר ב-4 שמנים בוטניים; שמן זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. כמו כן הוא מכיל גם חומצות אומגה 3,6,7 ו-9 וויטמינים A ו-D.

ה-Shower Oil  שלנו מפנק את העור ומותיר אותו רך ומשיי.

מחיר: 82 ₪ | 450 מ"ל

 

קרם גוף

קרם הגוף שלנו הוא הטיפוח היומיומי המושלם לעור המעניק שכבה של לחות עמידה לאורך זמן. הנוסחה הרכה שלו מועשרת ב-7 שמנים בוטניים, קוקטייל טבעי של השמנים הכי מזינים: שמן זית, אבוקדו, בוראג’, נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה ושיאה. נספג בקלות בעור ומתאים לעור רגיל עד יבש, מעניק לו מראה אחיד וזוהר ומגע קטיפתי.

מחיר: 82 ₪ | 150 מ"ל

 

קרם ידיים חמאתי

מהדורת חג מהודרת של קרם הידיים החמאתי האהוב שלנו. פורמולה עשירה המכילה שמן פסיפלורה וויטמין C המעניקים לחות והגנה, מחליקים ומרככים את עורן העדין של כפות הידיים.

מחיר: 59 ₪ |75 מ"ל

 

סבון נוזלי לידיים

לדאוג לטיפוח כפות הידיים בכל פעם ששוטפים אותן עם סבון הידיים הנוזלי המזין שלנו. מועשר בתמציות אצה וערברבה המחליקות, מנקות ומרעננות את כפות הידיים ומותירות אותן רכות ועם ניחוח עדין.

מחיר: 45  ₪ | 200 מ"ל

 

in 1 Face Polisher 2 פילינג פנים בניחוח Uplifting Orange

עור נקי הוא המפתח לעור יפה ובריא. המוצר האולטימטיבי שלנו לניקוי הפנים, פילינג הפנים העדין, מוצע כעת במהדורה מוגבלת בניחוח תפוז מלא חיים. הפילינג 2 in 1  שלנו מנקה, מטהר ומחליק בעדינות את עור הפנים ומותיר אותו רך ומאוזן.

הנוסחה הקרמית, הלא מייבשת שלו, היא טבעונית ומורכבת מ-89% מקורות טבעיים, נטולת פאראבנים, סולפטים וללא שמן מינרלי או סיליקון. מועשרת במינרלים מים המלח ותמצית צמח ורד היריחו אשר פועלים בהרמוניה כדי להגן, לטהר ולהעניק לעור לחות שנשארת לאורך זמן.

המוצר מבצע בעור פילינג עדין של הסרת תאים מתים בעזרת חלקיקים גרוסים טבעיים של צמח החוחובה ומעניק עור מואר וזוהר.

ה-2 in 1 Face Polisher מוגש במהדורה מוגבלת שאסור לפספס, בניחוח עדין עם שמן תפוז מתקתק המעורר את החושים, מעניק תחושה מרוממת לניקוי הפנים היומיומי. חוויה חדשה לעור הפנים.

מחיר:129 ₪ | 200 מ"ל

 

בושם EAU de SABON

בושם ייחודי, אשר ניתן להשתמש בו בפני עצמו או כתוספת למוצרי ניחוח אחרים מסדרת Golden Delights, כחתימת בושם סופית ועמידה.

מכיל כ-69% אלכוהול- מרוכז יותר מתרסיס גוף אך פחות ממה שמקובל בבשמים ולכן מציע קלילות ורעננות אך יחד עם זאת עמידות יחסית. מוגש בבקבוקון זכוכית אלגנטי הנתון בנרתיק מהודר עשוי 100% כותנה.

מחיר: 169 ₪ | 80 מ"ל

 

 

כדור מינרלים לאמבט

הניחו את כדור המינרלים שלנו באמבט החמים, הישענו אחורה והירגעו, בזמן שהכדור מתמוסס לאט וממלא את האמבט במינרלים חיוניים ים המלח וניחוח חלומי של Golden Delights.

מחיר: 19 ₪ | 160 גר’.

 

ניחוח לחלל החדר

בשמו את ביתכם, את המשרד או כל חלל שתרצו עם מפיץ הריח המעוצב במהדורה מוגבלת ומוגש בבקבוק הזכוכית היפהפה, בניחוח החדש Golden Delights שנרקח במיוחד עבור קולקציית החג.

מחיר: 169 ₪ | 450 מ"ל

        45 ₪ |100 מ"ל

 

נר ריחני

מוצר בלעדי במהדורה מוגבלת בקולקציית ראש השנה 2021

הנר הריחני שלנו יאיר כל חלל שתבחרו, יעלה לכם חיוך על הפנים ויפזר אווירה שלווה מסביב. אווירה חגיגית מושלמת המוגשת בכוס זכוכית דקורטיבית.

הנר עשוי שעוות קוקוס טבעית וידידותית לסביבה.

זמן בעירה: 50 שעות (משוער).

מחיר: 79 ₪ | 240 גר’

 

 

בושם מרענן לבית

מוצר בלעדי במהדורה מוגבלת בקולקציית ראש השנה 2021

מרענן את הבית בשניות עם התזה מהירה של ניחוח ומעניק אווירה קסומה.

מחיר: 69 ₪ | 100 מ"ל

 

 

 

את המארזים והערכות ניתן יהיה להשיג בחנויות SABON ובאתר SABON.CO.IL

 

 

ניחוח של חג

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663