דילוג לתוכן
נגישות
נעים להכיר: הניחוח החדש שלנו Ginger Orange

נעים להכיר: הניחוח החדש שלנו Ginger Orange

22 אוק 2019, 10:26

ניחוח החורף החדש שלנו מורכב מג’ינג’ר ותפוז, שניים מסמליה המובהקים של העונה הקרה. תתכוננו להתאהב

זה הזמן להיפרד מהפירות המתוקים של הקיץ: ביי ביי מנגו, אבטיח ומלון

וקבלו את פירות החורף, למשל התפוז ושורש הג’ינג’ר, שכל כך מזוהים עם העונה הקרה.

בקיצור ממש נמרץ: התפוז שייך למשפחת פירות ההדר שזו עונתה היפה. פירות ההדר נקטפים בפרדסים בדיוק עכשו ומגיעים לשווקים טריים ומזמינים. מה יותר מתאים מלסחוט מיץ תפוזים טרי ומרווה וליהנות מהמון ויטמין C, לשלב פלחי תפוז בתה חמים ועוד?

הג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לכל תחלואי החורף ובמיוחד עוזר במצבי התקררות. טעמו חריף במידה מסוימת (אם חולטים אותו, אז הרבה פחות) ומנקה את הגוף מבפנים. 

יש משהו בניחוח של התפוז והג’ינג’ר ועוד יותר מכך בשילוב ביניהם שהוא כל כך fresh. מרענן ונקי כאחד. כמו הגשם שאחרי החום, שמנקה את הכל ומשאיר ניחוח חד פעמי של התחדשות נפלאה.

ועוד מילה על הצבעוניות העזה של התפוז והג’ינג’ר, הכתום-הלוהט שיוצר אסוציאציה של נשיקת שמש. אז לכל חובבי העונה החמה – הניחוח יכול להיות עבורכם דרישת שלום מהעונה הלוהטת שזה עתה הסתיימה (אך אל חשש, מהר מאוד היא כאן בחזרה...).

ניחוח שמתאים לכל שלב טיפוח

כשחושבים על זה, שילוב של תפוז וג’ינג’ר מתאים לכל שעה ביום: בבוקר כשמתכוננים לצאת ליום עבודה, כיף לצאת עם ניחוח רענן ומלא מרץ ובערב כשמתקלחים ומתארגנים לשהות בבית וכמובן לשינה, כיף להיכנס לאווירה רגועה עם ניחוח מרגיע ונעים.

לכן, בנינו קולקציה שלמה של מוצרים עם הניחוח החדש שכוללת גם את שיטת שלושת השלבים של סבון (קישור לכתבה רלבנטית) כך שתוכלו ליהנות ממנו בכל שעה של היום.

אפשר, כמובן, לגוון. למשל, להשתמש במוצר אחד או שניים או יותר מהקולקציה בשילוב הניחוחות החביבים עליכם, אלה שאתם לא זזים בלעדיהם אף פעם! זכות הבחירה בידיכם, תעשו מה שאתם אוהבים.

בין המוצרים בקולקציה: להכניס כאן רשימת מוצרים כאשר כל מוצר יהיה מקודד עם לינק לרכישה, למשל סבון נוזלי, קרם ידיים, פילינג גוף, קרם לחות לגוף, חמאת ידיים, חלב גוף, מפיץ ריח....

 

נעים להכיר: הניחוח החדש שלנו Ginger Orange

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663