דילוג לתוכן
נגישות
מריחים את האביב עם קולקציית Floral Bloom החדשה של סבון

מריחים את האביב עם קולקציית Floral Bloom החדשה של סבון

1 מרץ 2020, 13:13

מריחים את האביב עם קולקציית Floral Bloom החדשה של סבון

הגיע זמן האביב!

בואו נתמזג עם הפרחים, עם נגיעות של לבלוב צבעוני ומהפנט.

תמונה חיה של התחלות חדשות.

תנו לפרחים למלא אתכם בפרץ חיוניות והרגישו יותר מחוברים לטבע.

צאו לטיול בין עלים ירוקים טריים ותנו לבריזה עדינה ללטף את פניכם.

הגיע הזמן לאמץ התחלות חדשות.

Don’t just live. Bloom!

 

זה מתחיל כמה שבועות לפני, שיטוט קצר בשדרה ליד הבית אופף אותנו בניחוח עמום של פריחה מתחדשת, עם הימים החולפים, המסמנים את סופו של החורף, מתגברים הניחוחות ומתפרצים בשיא עוצמתם לפריחה צבעונית ומשכרת חושים, שמעידה יותר מכל שהאביב – העונה הכי יפה בשנה – עושה את דרכו אלינו, ומביא איתו תחושת התחדשות מרגשת, חמימות מלטפת ופרחים מרהיבים שפותחים את עליהם בשלל צבעים.

אז רגע לפני בוא האביב, שמביא איתו גם את חג הפסח, SABON גאה להציג את הקולקציה החדשה"Floral Bloom” , המעניקה תחושת רעננות והתחדשות אביבית, ושואבת השראה מפרחים צבעוניים בשיא פריחתם.

הקולקצייה החדשה שואבת השראה יצירתית מגן אביבי קסום העוטף את כל החושים בניחוח של תמצית פרחים בשיא פריחתם, ומוגשת לכם כזר עשיר ומלבלב בצבעוניות עזה ומרגשת.

 

בקולקציית Floral Bloom תמצאו את מבחר מוצרי הטיפוח לבית ולגוף האהובים של SABON במהדורה מוגבלת ועם תווי ריח נפלאים ומשכרים שינסכו בכם תחושת לבלוב ופריחה: תו ריח עליון: ברגמונט, אגס ירוק, טפל ואפרסק; תו ריח אמצעי: עלי כותרת של ורד, אירוס, פריסיה ואדמונית; תו ריח תחתון: מאסק לבן, אלגום וסוכריה

  • סבון נוזלי על בסיס שמנים בעל מרקם עדין ורך, המועשר ב-4 שמנים בוטניים: זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה, המקנים עלור מראה רך כמשי ומגע מלטף (350 מ"ל | 72 ש"ח)

פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח ומועשר ב-4 שמנים בוטניים - שקדים, חוחובה, אקאי ואינדרובה, המעניקים טיפול ספא שלם במוצר אחד 320) גרם | 95 ש"ח)

חלב גוף המכיל קרם לחות עשיר, המשלב שמן שקדים, חלב שיבולת שועל ו-ויטמין E, משחזר את ההגנה הטבעית של העור, שומר על הלחות ומשאיר אותו רך כמשי ( 200מ"ל | 109 ש"ח)

קרם לחות לידיים, העשיר בחמאת שיאה ותמציות אלוורה, נספג בקלות, מגן על העור ומשאיר אותו רך להפליא. מגיע בשפופרת בגודל המושלם לנשיאה בתיק (30 מ"ל | 30 ש"ח)

EAU de SABON - מבשם לגוף בבקבוק אלגנטי שניתן לשימוש על בד או כמוצר משלים למוצרי גוף אחרים מקולקצייתFloral Bloom" " כנגיעת ריח סופית. מיוצר בנוסחה ייחודית המורכבת מריכוז נמוך יחסית של אלכוהול (69% בלבד) ויוצר נוכחות ריח קלילה ורעננה לאורך זמן ( 80מ"ל | 179 ש"ח )

ניחוח מהודר לחלל החדר, המפיץ ריח בעיצוב מפואר ויעטוף כל חדר בניחוח עוצמתי ועשיר של לבלוב ופריחה ( 500מ"ל | 169 ש"ח)

סבון מעוטר ומקסים בצורת פרח, המושלם לעיצוב הבית והמקלחת או לרחצה מפנקת. ארוז באלגנטיות באריזה מעוצבת בהשראת עלי כותרת (185 גרם | 49 ש"ח)

 

מריחים את האביב עם קולקציית Floral Bloom החדשה של סבון

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663