דילוג לתוכן
נגישות
סוד הקסם של הורד- צפו במוצרים |SABON

festive-roses

31 ינו 2021, 12:32

סוד הקסם של הורד

SABON משיקה במהדורה מוגבלת ניחוח וורדים חדש, White Rose, המצטרף לשני ניחוחות הוורדים הקיימים- כל אחד מהם שונה ומיוחד בפני עצמו.

הניחוח החדש הוא חלק מקולקציית של 3 ניחוחות ורדים הנקראת Les Petit Jardin De Roses ברשת העניקו את ניחוחות הוורדים של הקולקציה למגוון ממוצרי טיפוח הגוף,האמבט ובישום הבית ביניהם: פילינג הגוף, ה-Shower Oil (הסבון הנוזלי המבוסס על שמנים), חלב הגוף, הבושם הקליל Eau De SABON, קרם הידיםכדור המינרלים לאמבט ומפיץ ריח.

קולקציית Les Petit Jardin De Roses נוצרה בהשראת אהבתה של מארי אנטואנט לוורדים. הנסיכה האגדית אשר נודעה באישיותה הרבגונית שהיו בה שהיו בה זוהר, נשיות, קסם ואקספיזם, היא זו אשר עיצבה את גן הוורדים האגדי של ורסאי.

 

סגולות הריפוי של הוורדים

כמו להרבה מרכיבים בטבע, גם לוורדים סגולות ריפוי וכדאי לדעת ולהכיר אותם.

פקעות הוורדים, הנחשבות לפירות של פרחים אלו, עשירות בויטמין C ובעלות ארומה ייחודית, ולכן נוטים לשלבן בהכנת מאכלים, משקאות וקינוחים רבים כגון ריבות, מרמלדות, מרקים וחליטות תה.

צמחי הורד מכילים תרכובות פנוליות הידועות כנוגדות חמצון, נוגדות דיכאון, אנטי דלקתיות ועוד. בנוסף הן פועלות כלוכדות רדיקליים חופשיים (מזהמים שיש באוויר).

בנוסף צמחי הורד מכילים את הויטמינים: E,D,C, A ו-B3 .

השמן המופק מפרחי הורד הוא אנטי בקטריאלי ומשמש ברפואה לטיפול בבחילות, כיבים, זיהומים למיניהם ודלקות.

 מעבר למראה הכובש ולניחוח המשכר לוורדים יש כוח ריפוי. אנחנו מזמינים אתכם לקחת לעצמכם כמה דקות קצרות ביום העמוס, לפנק את גופכם בריטואל שכולו ורדים: להתחיל במקלחת או אמבט בניחוח ורדים, תוך כדי המקלחת להעניק לעצמנו פילינג מרגיע המחליק ומרכך את העור ולסיום: תחליב גוף קטיפתי לסיום נפלא.

נסו את זה במשך כמה ימים ותיווכחו בהבדל. אנחנו ממליצים גם, בימי החורף החמים, להכין כוס חליטה טבעית וריחנית (נסו את פקעות הוורדים!) ולהתמסר לטיפול ולכוח הריפוי של הוורד.

 

סוד הקסם של הורד

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663