דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
10 דקות בשבוע – ואת מעניקה לעור שלך טיפול אולטימטיבי של טיהור ולחות

facial-treatment

15 אוק 2020, 09:37

10 דקות בשבוע – ואת מעניקה לעור שלך טיפול אולטימטיבי של טיהור ולחות

מלבד הלכלוך והזיהום שעור הפנים צובר במהלך היום חשוב להזכיר שגם הדברים שאנו חוות ביומיום ומה שאנו מכניסות לגוף הם בעלי השפעה על נראות העור. רבות דובר על החשיבות שבתזונה נכונה ושתיית מים אך גם סטרס הוא גורם שיכול להשפיע על העור. מצוקה נפשית ועייפות ניכרים בהחלט בעור ומלבד שאר ההשפעות שלהם על הגוף והנפש הם עלולים לסייע לעור לאבד מהזוהר, החיוניות והגמישות שלו. למרות שסטרס לא חסר לנו בימים אלו מסיבות מובנות, חשוב לנסות להפחית אותו. יצירת זמן איכות לעצמך, שבו את לוקחת לעצמך כמה דקות שקטות לטיפול במסיכה מרגיעה ומטהרת עם כוס תה ירוק וארומטי ליד (מכיל נוגדי חמצון החיוניים לעור) יכולות בהחלט לסייע בהפחתת סטרס, וזה חשוב מאד כשלעצמו.

הזמן הרב שאנו מבלות בבית בתקופה זו הוא הזדמנות מעולה כדי להכניס לשגרת הטיפוח השבועית שלך שני טיפולים, בני כמה דקות כל אחד, שיעזרו לך להשיג מראה עור זוהר וקורן  בקלות.

 

רשת SABON משיקה בימים אלו את סדרת הניקוי החדשה Fresh & Glow.

סדרת טיפוח המתמקדת בניקוי וחידוש עור הפנים. המטרה היא לגרום לעור שלך לחזור להיות נקי ורענן ולהעניק לו את המראה הזוהר. היא כוללת מוצרים המכילים אחוז גבוה מאד של מקורות טבעיים ומבוססת על נוסחת קסם של שלושה רכיבים:

תמצית צמח ורד היריחו- צמח משקם, המעניק לעור אפקט לחות הודות לקומפלקס הסוכרים שמכילה ליבת הצמח, וידוע ביכולתו לשמר לחות ולהגביר את קצב חידוש תאי העור.

מינרלים מים המלח-  להם יש את ההרכב העשיר ביותר של מינרלים טבעיים, המכיל ריכוזים גבוהים של מגנזיום, אשלגן, כלורידים של סידן וברומידים. גורמים להעברת חמצן, חידוש תאים, איזון נוזלים ויצירת פרוטאין. בנוסף, הם חיוניים למטבוליזם של העור. עם הגיל, רמת המינרלים בגופנו יורדת. הגוף האנושי לא מפיק בעצמו את כל המינרלים החיוניים, הם יכולים להגיע אך ורק ממקור חיצוני.

מי ורדים - מרגיעים, מטהרים, מרעננים ומגנים על העור.

הפינוק השבועי שלך

עם מוצרי סדרת Fresh & Glow תעניקי לעצמך שני טיפולים מושלמים, האחד מטהר והשני מעניק לחות אינטנסיבית. כל אחד מהם אורך לא יותר ממספר דקות.

אנו ממליצים לך להכין לעצמך כוס תה ירוק ולהתחיל את דקות הפינוק שלך ברוגע.

טיפול שבועי מס’ 1 : טיהור

טיפול זה מתבסס על מסכת ים המלח מסדרת Fresh & Glow. מסכה עוצמתית שמנקה את העור ביסודיות בלי לגרום לגירויים או לייבש אותו יתר על המידה, בעלת נוסחה ייחודית אשר מורכבת מ-92% מקורות טבעיים לחלוטין.

בוץ ים המלח הינו מרכיב בעל יתרונות טיפוליים משמעותיים הודות לעושר הייחודי שלו במלחים וב-21 מינרלים,  ביניהם: סודיום, פוטסיום, מגנזיום וקלציום. לכל רכיבי המינרלים הללו יש תכונות מטהרות ואת היכולת לספוח ולסלק לכלוך ושומן עודף. מרקם העור שנחשף לאחר השימוש במסכה הינו נקי, רענן ומאוזן.

במסגרת Fresh & Glow השיקו ב-SABON גם מברשת מסכות ייחודית, מעוצבת ורכה, שתשנה את כל מה שחשבת על שימוש במסכות פנים: הנחה קלה, אחידה ונקייה עם המברשת הופכת את הפעולה לכיפית ואסתטית.

התחילי את הטיפול בניקוי הפנים בעזרת הפילינג העדין Face Polisher 2 in 1 המעניק ניקוי יומיומי ופילינג טבעי ועדין במוצר אחד. המוסר יסיר תאי עור מתים ולכלוך בעזרת גרגרים טבעיים מצמח החוחובה, ומעבר לניקוי העור, הוא ממריץ ומטהר אותו, מעניק לו מרקם זוהר וקורן.

הרטיבי קלות את הפנים וטלי מעט מהפילינג העדין. עסי אותו בתנועות מעגליות על פנייך ושטפי במים חמימים. לאחר מכן יבשי את הפנים במגבת נקיה. אנו ממליצים לייבש את הפנים בתנועות של דחיסה, הסופגות את המים ולא תנועות ניגוב שעלולות לשרוט מעט.

לאחר ייבוש העור טבלי את המברשת  במסכת הבוץ. הניחי על פניך את המסכה בצורה אחידה בלי לגעת באזור העיניים והשפתיים). אם את בעלת עור יבש, דק ועדין, הנוטה לאדמומיות, הניחי את המסכה רק על אזור ה-T (מצח, אף וסנטר) השאירי את המסכה כ-5 עד 10 דקות ושטפי במים חמימים. אפשר ומומלץ לסיים את הטיפול והסרת המסכה עם מקלחת מפנקת ולהוסיף טיפול לגוף עם סבון על בסיס שמן או פילינג גוף בניחוחות האהובים עליך.

טיפול שבועי מס’ 2 – לחות אינטנסיבית

טיפול זה מתבסס על מסכת מסדרת Fresh & Glow : Floral Mask Gelee , מסכת ג’ל מוזהבת שצפות בה פיסות עלי כותרת חלומיות.

מסיכת הלחות המהירה הזו מבוססת על קומבינציה ייחודית של 3 תמציות ורדים: תמצית עלי כותרת אמיתיים, תמצית ורד יריחו המקורי ומי ורדים. הקומבינציה הייחודית מציפה את עור הפנים בלחות ומותירה אותו קורן רך וגמיש בזמן שהוא גם מחדש את מלאי הלחות שבו.

מי הוורדים ותמצית עלי כותרת הורד ידועים ביכולתם להעניק לחות וגמישות לעור, תמצית ורד היריחו המקורי מעניקה לחות מיידית לעור יבש ועוזרת להבהיר אותו. זוהי המסכה המושלמת ההופכת עור עייף לחיוני ומלא לחות בזמן קצר.

התחילי את הטיפול בניקוי הפנים בעזרת הפילינג העדין 2 in 1 Face Polisher כמו בטיפול המטהר. לאחר ייבוש הפנים עם מגבת נקיה כמו בטיפול הראשון, בעזרת מברשת המסיכות מהסדרה, טלי כמות נדיבה והניחי על כל שטח הפנים. בסיום עסי את פנייך בתנועות מעגליות והניחי למסכה לפעול במשך 5-10 דקות. אפקט הלחות יורגש מהר מאד ואת מוזמנת לשטוף את המסיכה במים, וגם פה ההמלצה היא לסיים את הטיפול במקלחת מפנקת ומרגיעה עם מוצרי הגוף האהובים עליך.

טיפ מנצח: אם תשמרי את מסכת ה- Floral Mask Gelee במקרר ותניחי אותה על פניך, תקבלי גם אפקט קירור שמרגיע ומסייע לכיווץ הנקבוביות.

10 דקות שבועיות לעצמך, זה כל מה שאת צריכה. וזה בהחלט מגיע לך. את התוצאות תראי בהקדם

 

10 דקות בשבוע – ואת מעניקה לעור שלך טיפול אולטימטיבי של טיהור ולחות

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663