דילוג לתוכן
נגישות
פילינג לפנים – למראה עור חלק וזוהר- SABON

פילינג לפנים – למראה עור חלק וזוהר

7 מרץ 2023, 17:07

הפנים הן כרטיס הביקור הראשוני של כל אדם. כאשר העור קורן ומטופח, הפנים מפיצות אור ושמחה ואי אפשר לעמוד בפני הקסם שלהן. לעומת זאת, כאשר לא מקפידים על טיפוח עור הפנים ישנן השפעות בריאותיות ואסתטיות כאחד.

כיום, ישנן דרכים שונות לטיפוח עור הפנים, כאשר אחת מהן היא פילינג. כעת, אתם ודאי תוהים מהו פילינג ומה תפקידו? אם כך, פילינג הוא קרם קטיפתי עם גרגירים, אשר תפקידו הוא להסיר תאים מתים. כאשר מוסרת השכבה העליונה, מתחדשת שכבת עור חדשה, חלקה ובריאה יותר. כלומר, הפילינג תורם בשיפור המראה והמרקם של העור.

הפעולה פשוטה – יש למרוח את הפילינג על עור הפנים והצוואר, ללא מגע בעיניים. הסיבות לכך שאנשים משתמשים בפילינג כחלק משגרת הטיפוח שלהם הן: קמטים וקמטוטים, נזקי שמש, צלקות אקנה, היפרפיגמנטציה, צלקות, גוון עור לא אחיד או אדמומיות. בנוסף, לאחר שימוש בפילינג, טיפולים קוסמטיים שונים ייספגו בעור ביתר קלות, יהיו אפקטיביים יותר ויעניקו לעור הפנים מראה מחודש, מלוטש וקורן מאי פעם. יש לומר כי בדיוק כפי שאתם מקפידים להשתמש במוצרים אחרים, כמו קרם לחות או סרום, כך גם הפילינג אמור להיות חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלכם. אם אתם מחפשים פילינג לפנים מומלץ – הגעתם למקום הנכון.

מוצרי פילינג מבית SABON מעניקים מראה עור רענן וזוהר באמצעות הסרה של תאי עור מתים משכבת העור החיצונית. מוצרי הפילינג שלנו הם בעלי נוסחה קרמית ולא מייבשת. בנוסף, מדובר במוצרים טבעוניים, כאשר 90% מהרכיבים מגיעים ממקורות טבעיים. הפילינג נטול פראבנים, סולפטים, שמן מינרלי וסיליקון. סבון פילינג לפנים מועשר במינרלים, אשר פועלים בהרמוניה על מנת להגן, לטהר את העור. בנוסף, המוצרים מעניקים לעור לחות לאחר השימוש בהם. חשוב לומר כי ניחוח הוא עניין של טעם. לכן, יצרנו עבורכם מגוון של ניחוחות, כך שתוכלו להתפנק עם הריח המועדף עליכם. תוכלו לבחור בין מנטה, לבנדר ועוד. זאת ועוד, ניתן לבחור פילינג המכיל 200 מ"ל או 60 מ"ל בהתאם לצורך שלכם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות. אז, למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום.  

 

פילינג לפנים – למראה עור חלק וזוהר

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663