דילוג לתוכן
נגישות
הדבר הכי חשוב שאת צריכה לדעת הוא איך לנקות את עור הפנים

face-cleaning-ritual

15 אוק 2020, 10:25

ניקוי הפנים היא פעולה נחוצה לכולם- ללא קשר לגיל, מין, סוג העור ושימוש או שימוש באיפור. עור שלא מנקים על בסיס יומי צובר עודפי תאים מתים, פסולת, זיהום ולכלוך. פעולת הניקוי מסייעת לעור לנקז את הרעלים וגם לספוג בצורה אפקטיבית יותר רכיבי לחות.

אם את נוהגת להתאפר באופן יומיומי (גם מעט קונסילר או קרם BB נקראים "איפור" כי מכילים בתוכם פיגמנטים), כדי לשמור את העור יפה, מבהיק ורענן ולשמור עליו מפני נזקים לטווח הרחוק יש לנקות אותו מדי יום בצורה יסודית.

אפשר להשפיע על מצב העור גם מבפנים, ע"י הקפדה על תזונה נכונה - לאכול מזונות שעשירים בויטמין K (ירקות ירוקים) ויטמין  A (ירקות כתומים ושומנים טבעיים מן החי) ונוגדי חמצון (תה ירוק לדוגמא) וכמובן- הרבה הרבה מים.

SABON משיקה בימים אלו את סדרת הניקוי החדשה Fresh & Glow. סדרת טיפוח המתמקדת בניקוי וחידוש עור הפנים. המטרה היא לגרום לעור שלך לחזור להיות נקי ורענן ולהעניק לו את המראה הזוהר.

אם לא עשית זאת עד היום, אמצי לעצמך שגרת ניקוי מנצחת ב-3 צעדים פשוטים וכבר בערב הראשון תרגישי שהעור שלך נקי יותר.

ניקוי יומיומי מושלם ב-3 צעדים ו-3 מוצרים מנצחים:

1.      שמן הניקוי Cleansing Oil

ה-Cleansing Oil  החדש של SABON, הוא שמן ניקוי קסום, טבעי (99% ממקורות טבעיים) ממוסס את הלכלוך והאיפור (גם העמיד ביותר) ומותיר את העור נקי ורך. ניקוי הפנים בעזרתו שומר על הלחות הטבעית של העור, הוא מנקה ביסודיות, אך גם בעדינות, גם את העור הדקיק והרגיש ביותר. הוא מכיל שמן זית המועשר בחומצות אולאיות המגינות על העור מסכנת יובש מוגבר וגם את תמצית צמח ורד היריחו, אשר מעניקה אפקט לחות ומסייעת בחידוש תאי העור.

בימים אלו, כאשר כל יציאה החוצה מלווה במסכה על הפנים, חובבות הליפסטיק שבינינו אימצו את הליפסטיקים העמידים, אלו שלא יזוזו מהשפתיים עם כל הזזה של המסיכה. יש בשוק כיום שפתונים עמידים נהדרים, כמעט בלתי מורגשים, אך כדי להסירם יש להשתמש במוצר יעיל אשר יסיר את השפתון בקלות בלי לפגוע בעור השפתיים העדין. שמן הניקוי מושלם למשימה זו.

איך משתמשים בו?

טלי מבקבוק השמן לחיצה אחת או שתיים (תלוי בכמות האיפור שעל פניך) ועסי עם השמן את פנייך, היבשות עדיין, בתנועות מעגליות. השמן כבר מתחיל למוסס את האיפור והלכלוך ומתחיל בניקוי. לאחר מכן הרטיבי את ידיך במים חמימים או פושרים וחזרי על פעולת העיסוי. שימי לב שבשלב זה הופך השמן הפלאי לתחליב קטיפתי המסיר ביעילות את כל האיפור. בסיום הפעולה יש לשטוף את הפנים במים.

 

2.      סבון הניקוי העשיר Rich Face Soap

סבון מוצק, עשיר בלחויות ובעל ניחוח ממכר. את תחושי בריח שלו גם הרבה אחרי השטיפה, ריח נקי, יוקרתי, עם רמז לזר ורדים רענן. גם הוא טבעי כמעט לחלוטין (96.6%) וכולל שמן ארגן המזין את העור ומגן עליו מפני יובש. כמו כן הוא מכיל גם מינרלים מים המלח בעלי אפקטים מזינים לעור ומי ורדים מרגיעים.

 

איך משתמשים בו?

הרטיבי את הסבון במים ובעזרת הידיים צרי קצף עשיר וקטיפתי. עסי את פנייך עם הקצף (הניחוח והתחושה הרכה יגרמו לך לרצות לעשות את זה לנצח) ואז שטפי במים חמימים. כבר בשטיפה תחושי כמה נקי עורך. לתוצאה אפקטיבית ומושלמת, וגם חווייתית, אנחנו מזמינים אותך לנסות את הניקוי בסבון עם מברשת הניקוי החדשה שלנו. מברשת רכה ונעימה (טוב, היא גם ממש יפה) בעלת מבנה ייחודי הגורם גם לנקבוביות הסוררות ביותר להתנקות. טיפ חשוב: לא לשכוח את הצוואר, בדרך כלל אנחנו מאפרות גם את העור הצוואר (במיוחד באיפור מייקאפ וברונזר) וחשוב מאד להתייחס גם אליו.

 

3.      ניקוי ופילינג עדין Face Polisher 2 in 1   

מוצר הדגל של סדרת Fresh & Glow , המעניק ניקוי יומיומי ופילינג טבעי ועדין במוצר אחד. המוצר (90% ממקור טבעי) הינו קרם אוורירי וקליל הכולל בתוכו גרגרים עדינים ודקיקים ביותר העשויים מצמח החוחובה. הם כל כך רכים שגם המילה "גרגרים" גדולה עליהם. זהו מוצר אולטימטיבי שגם מנקה וגם מחליק את העור, מותיר אותו נקי, רך, גמיש ומאוזן.  יש לו נוסחה קרמית ולא מייבשת ואילו הפילינג העדין מסיר תאי עור מתים ולכלוך בעזרת גרגרים טבעיים מצמח החוחובה, ומעבר לניקוי העור, הוא ממריץ ומטהר אותו, מעניק לו מרקם זוהר וקורן.

 

מלבד צמח החוחובה כולל המוצר גם מינרלים מים המלח ואת תמצית צמח ורד היריחו שתפקידם לשמור על הלחות הטבעית של העור ולהגן עליו מפני יובש. המוצר מגיע בשתי גרסאות:  מנטה – המכילה גבישי מנטה מרעננים ואנרגטיים המומלצים יותר לשימוש בבוקר ולבנדר-ארומת הלבנדר ידועה בסגולות המרגיעות שלה ולכן מומלץ להשתמש בה אם הניקוי נערך בערב, בשעות שלפני השינה.

 

איך משתמשים בו?

לאחר ניקוי הפנים עם שמן הניקוי והסבון העשיר, טלי כמות קטנה של הפילינג העדין ועסי מעט את הפנים בתנועות מעגליות. אפשר ומומלץ כבר לעשות את זה בזמן מקלחת הערב שלך. ניחוח הלבנדר המרגיע שימלא את האוויר יעניק תחושה נעימה וטבעית.

 

 

אם ביצעת את שלושת הצעדים (זה נראה הרבה אבל לא אורך יותר מ-5 דקות בטוטאל) את כבר מרגישה שהעור נקי יותר, טהור ונושם. זה בדיוק הזמן להזין אותו בלחות מפנקת לפני השינה והוא במצב האופטימלי לקלוט אותה.

הזיני את פנייך בקרם הלחות האהוב עלייך, ואנחנו ממליצים על עוד מוצר מסדרת Fresh & Glow:  מסכת הלחות Floral Mask Gelee , מסיכת הלחות מהירה המבוססת על קומבינציה ייחודית של 3 תמציות ורדים: תמצית עלי כותרת אמיתיים, תמצית ורד יריחו המקורי ומי ורדים. הקומבינציה הייחודית מציפה את עור הפנים בלחות ומותירה אותו קורן רך וגמיש בזמן שהוא גם מחדש את מלאי הלחות שבו. מומלץ להשתמש בה כקרם לילה אינטנסיבי, להניח על העור לפני השינה ולקום בבוקר עם עור נקי ומחודש.

עם הפעולות הפשוטות והיומיומיות הללו כמעט תוכלי לשמוע את העור שלך אומר לך "תודה" .

 

הדבר הכי חשוב שאת צריכה לדעת הוא איך לנקות את עור הפנים

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663