דילוג לתוכן
נגישות

סוד הקסם של TOKYO

6 יונ 2021, 15:27

"Clear Dream" - הניחוח הייחודי של הקולקציה

Clear Dream  הוא ניחוח רענן ומודרני. הוא מייצג את השעה ביום בה האוויר טהור וצלול והשמש חזקה ומאירה. השימוש בתווי לימון ויסמין מייצג את העונה החמה בניחוח הרענן הקליל והחמקמק שהם מעניקים. תווי הבסיס, של מאסק ואמבר, מספקים את התחושה הטבעית ונשארים לאורך זמן.

התחושה שמעביר הניחוח היא של ימים שמשיים, טיול קיצי לצד סלעים כהים וצמחיה פראית, משב רוח בשיער המגלה מרבדי פרחים צבעוניים שמפליאים בפשטות שלהם.

תווי הניחוח:

    התו העליון: לימון, תווים ירקרקים

תו הלב: יסמין, פריחת התפוז

     תו הבסיס: עץ גואייק, מאסק ואמבר.

 

בקולקציה אפשר למצוא את המוצרים האהובים ביותר בניחוח Clear Dream  החדש לצד מוצרים ייחודים וחדשים יותר בעלי אוריינטציה קייצית כמו תרסיס לחות מרענן לשיער ולחות בג’ל קליל לגוף בנוסחה המותאמת במיוחד לקיץ.

על מוצרי הקולקציה: 

Shower oil

סבון על בסיס שמנים המחיה את השומן הטבעי של העור, בעודו מגן עליו ומזין אותו, לניקוי ופינוק אמיתיים. מועשר ב- 4 שמנים בוטניים; זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה, חומצות אומגה 3, 6, 7 ו-9 וויטמינים A & D, מטפח את העור ומותיר אותו רך וקטיפתי.

300 מ’’ל| ₪ 59 

Body scrub

פילינג הגוף האייקוני שלנו פותח במיוחד כדי להזין עור יבש ולהמריץ אותו. מועשר במלחי ים המלח העשירים במינרלים חיוניים וב- 4 שמנים בוטניים; שקדים, חוחובה, אנדירובה ואסאי. מסיר בעדינות תאי עור מתים ומחיה את העור, מותיר אותו משיי וחלק.

320 גרם | ₪ 95 

Body Gelée

ג’ל לחות מרענן, חלק וקליל לעור הגוף. נוסחה הנספגת בקלות מועשרת בשמן אבוקדו עשיר בלחות ותמצית אלוורה המעניקה תחושת קירור רעננה.

200 מ"ל | ₪ 92 

Hand Cream

קרם הידיים שלנו מלא בחמאת שיאה המעניקה לחות ותמצית אלוורה. מגן על העור העדין של הידיים, מעניק לחות ורכות באופן מיידי. נספג בקלות ומותיר את הידיים רכות ונעימות.

30 מ"ל | ₪ 25

Hair Mist

 לחות קלילה עם ניחוח לשיער בנוסחה מיוחדת השומרת על בריאות השיער, בעלת אחוז אלכוהול נמוך ומועשרת בתמצית חוחובה מזינה. ה- Hair Mist  שלSABON  מגן על שיערך מנזקי הסביבה, מונע התייבשות וממזער מראה מקורזל וקצוות מפוצלים- תוך כדי בישום השיער בניחוח מרענן ועמיד לאורך זמן. גודל הנשיאה של הבקבוק (30 מ"ל) מאפשר לך לקחת אותו לכל מקום ולשמור על ניחוח רענן לשיער בכל עת.

30 מ"ל | ₪ 69 

EAU De SABON

בושם ייחודי אשר ניתן להתבשם בו בפני עצמו או כטאץ’ ניחוח סופי מעל מוצרי קולקציית הניחוח Clear Dream ובכך להעניק לניחוח עמידות ועומק. מכיל 69% אלכוהול- עמיד יותר מתרסיס גוף מבושם אך פחות מרוכז מבשמים מסורתיים- מה שמעניק לו רעננות, קלילות עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. הבושם האידיאלי לקיץ, מוגש בבקבוקון קלאסי וארוז במעטפת בד רך 100% כותנה.

80 מ"ל | ₪169 

Aroma

AROMA – מפיץ ריח בניחוח Clear Dream  שיעניק לכל חלל נבחר את ניחוחו הקליל והמרענן. מוגש בבקבוק דפיוזר בעיצוב יוקרתי

250 מ"ל | ₪ 105 

Fabric Mist 

מבשם טקסטיל - הפיצו את האווירה של טוקיו לכל עבר, עם הניחוח המעודן של המהדורה המוגבלת שלנו Clear Dream ובשמו את המצעים, הכריות, הוילונות, המגבות וכל פריטי הטקסטיל שמסביבכם.

350 מ"ל | ₪ 69 

מזמינים אתכם לצאת למסע קסום של ניחוחות עם TOKYO

 

 

סוד הקסם של TOKYO

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663