דילוג לתוכן
נגישות
“כמו כוס מים צוננת לעור“ | SABON IL

“כמו כוס מים צוננת לעור“ - כי גם את שגרת טיפוח הפנים צריך לרענן לקראת הקיץ

10 מאי 2022, 16:56

מצב האוויר היבש המאפיין את החורף, מתחלף באחוזי לחות גבוהים. את הקרמים העשירים ששימשו אותנו נאמנה בימי הקור נאפסן (במקום קריר ומוצל!) ונעבור למוצרים קלילים יותר, מבוססי מים, שלא יכבידו על העור.

החום והזיעה גורמים לרובנו לשטוף את הפנים יותר פעמים ביום, בפרט לאלו שמתאמנים או שוהים בשמש – אבל עודף שטיפות עלול לפגוע בלחות של העור.

מוצר אחד, שאין לנו דרך אחרת להגדיר אותו חוץ מ-Must Have  לקיץ, מושק בימים אלו ב-SABON:

Botanical Water

מים רעננים ונקיים מן הטבע המהולים בתמציות טהורות המזוקקות מצמחים מורכבים מ- 99% מקורות טבעיים, רובם מצמחים הגדלים בחוות אורגניות. המים הארומטיים, לוכדים בתוכם את הרעננות הנפלאה של עולם הצומח.

הניחוח הנפלא שלהם מגיע רק מהטבע. אין בהם מרכיבי בישום כלל. הם טבעים וטבעוניים. השימוש בהם מרגיש כמו כוס מים צוננת שמוגשת לעור שלכם בשיאו של יום חם.

למים הבוטניים מספר שימושים אשר כל אחד ואחד מהם מושלם לימי הקיץ:

1. ניתן ואף מומלץ להוסיפם כעוד שלב בניקוי- שלב ה"טונר" – בילוי הקיץ מעמיסים עלינו יותר זיעה ולחות, השהייה בחוץ חושפת את העור ליותר לכלוך ולכן זה סופר מומלץ להספיג את מים בפד נקי ולהעביר על הפנים אחרי הניקוי הראשוני (בכל מוצר ניקוי שתרצו). לאחר השימוש כטונר העור יהיה נקי והנקבוביות פתוחות לקלוט את מוצרי הלחות שלכם (הסרום והקרם)

2. הוסיפו זוהר, עמידות ורעננות למראה האיפור שלכם ע"י ריסוס הפנים במים הבוטניים לפני האיפור וגם מעליו.

3.     במשך הקיץ, מומלץ לאחסן את המים הבוטניים בקירור ולהתרענן בהם ביום קיץ חם ומהביל. הפעולה מומלצת גם במצבי לחץ ומתח, בעיקר עם המים הבוטניים המכילים לבנדר, הידוע בסגולת הריפוי המרגיעות שלו.

Botanical Water  מושקים בשני ניחוחות טבעיים המוכרים היטב ואף הפכו לאהובים ומבוקשים בעולם טיפוח הפנים של SABON : המנטה והלבנדר.

·  ניחוח המנטה- מרענן את העור, אנרגטי וממריץ, המחייה את החושים ומעודד תחושה חיובית.

·  ניחוח הלבנדר- בעל סגולות להרגעת העור, משרה אווירת שלווה והרמוניה.

כאשר הושק 2 in 1 Face Polisher  - ניקוי ופילינג לפנים במוצר אחד לא ידענו עד כמה מהר הוא יהפוך לאחד המובילים שלנו. גם הוא מוצע בניחוחות מנטה ולבנדר המעניקים מסגולותיהם לשגרת הטיפוח.

שני הניחוחות מושלמים- המנטה מומלץ לשגרת הטיפוח של הבוקר ואילו הלבנדר לשעות הערב, בסופו של יום.

המים הבוטניים הותאמו במיוחד כדי להשלים את השימוש ב-Face Polisher ולהוסיף עוד שלב בניקוי וריענון המכין את העור ללחות וטיפוח.

 

שיהיה לנו קיץ מהנה ומרענן!

 

 

“כמו כוס מים צוננת לעור“ - כי גם את שגרת טיפוח הפנים צריך לרענן לקראת הקיץ

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663