דילוג לתוכן
נגישות
BODY SCRUB

קחו רגע קטן לעצמכם

9 מרץ 2022, 10:03

 

קחו צעד או שניים אל תוך הגן הקסום שדמיינתם בילדותכם:  גן עדן פרטי עוצר נשימה, בו השמיים תמיד כחולים והשמש תמיד במרכזם. פריחת לימון מעודנת מפיצה את ניחוחה הכובש אל אויר האביב המרענן, כשאתם חולמים בהקיץ ומתערסלים על נדנדת הפרחים שלכם, בצילו של עץ המנדרינות.

 

SABON חוגגת את ההנאה הטהורה של הקיץ עם קולקציית Citrus Blossom, קולקציה שטופת שמש בהשראת ניחוחות הדרים, עם הצבעוניות העשירה והניחוחות המוארים של האביבים הבלתי נשכחים- בעבר, בהווה ובעתיד.

במשך הזמן, תאי עור מתים מצטברים על העור ועלולים לסתום נקבוביות, מה שיכול להוביל למראה עור אפרפר ועייף. ומה אם נגיד שיש דרך גם לשמור על עור נקי ומטופח במינימום זמן?

פילינג הגוף שלכם- קחו רגע קטן לעצמכם

פילינג הוא הדרך להיפטר מהתאים הללו ולהעניק לעור ניקיון, זוהר וברק. פילינג עוזר לעור לחדש את עצמו ע"י ניקוי השכבות העליונות של העור וחשיפת שכבות חדשות עם תאי עור מחודשים הפתוחים לקבל הזנה ולחות שיחדרו טוב יותר אל תוך העור.

מלחי ים המלח מכילים בתוכם 21 מינרלים ועשירים במגנזיום ובסידן.  הם מסירים בעדינות מהעור תאים מתים, ממרקים ומחליקים אותו, מסייעים למינרלים לחדור לנקבוביות ובכך להעניק מראה עור חיוני ומחודש. מלחי פילינג הגוף טובלים בתרכובת של 4 שמנים בוטניים, ויוצרים יחד מרקם מענג שנמס אל תוך העור ברכות, שמותיר אותו רך ממש כמו עור של תינוק.

חוחובה: הרכבו של שמן זה, הדומה לסבון הטבעי של העור, מסייע להזין את העור.

שקדים: עשיר בחומצות שומן וויטמינים, הוא מעניק לעור רכות ואפקט משיי.

אנדירובה: יעיל במיוחד עבור עור רגיש, בעל תועלות המרככות את העור.

אסאי: רכיב המוכר כמזון-על, מסייע להחייאת העור וחידושו.

קולקציית Citrus Blossom מזמינה אתכם לגלות את הרגעים הנדירים הללו של מנוחה, טיפוח בשילוב עם איכות חיים.

אמצו גם אתם את הווייתו שטופת השמש עם האביב האינסופי של SABON.

לקולקציה >>

 

קחו רגע קטן לעצמכם

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663