דילוג לתוכן
נגישות
הקסם של המאצ΄ה- צפו במוצרים |SABON

blissful-green

28 פבר 2021, 17:13

הקסם של המאצ΄ה

ירוק, לוהט ועשיר בסגולות בריאות- איך אפשר שלא להתאהב בתה המאצ’ה?

 

 

פירוש המילה "מאצ’ה" ביפנית הוא אבקה. אבקתו המשובחת של המאצ’ה מופקת מעלה תה שלם. כתוצאה מזה, התרכובת שלו עשירה יותר באנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים.

למרות שתה המאצ’ה קיים מזה למעלה מ-800 שנים, רק לאחרונה החלה הקהילה הרפואית להכיר בו כמזון-על שלמעשה עולה על כל מזון על אנטיאוקסידנטי אחר: זהו תה הדיטוקס האולטימטיבי. הודות לריכוז הגבוה של מינרלים, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים שבו, הוא עוזר לטהר את העור ולנקותו מרעלים, לסייע לחידוש התאים ולהעניק מראה עור בריא יותר.

הוא מכיל חומצת אמינו בשם "L תיאנין", בעלת השפעה מרגיעה ומשחררת סטרס ובמקביל מעניקה אנרגיה לגוף ולנפש. צריכת תה מאצ’ה מפחיתה את רמת הכולסטרול הרע בדם ומזרז חילוף חומרים.

אביב ב-SABON : קולקציית מוצרי Nature’s Bliss

לקראת האביב וחג הפסח, אנו ב-SABON משיקים קולקציית מוצרים בניחוח ייחודי הנקרא Blissful Green  במהדורה מוגבלת ובתוספת רכיבי המאצ’ה. במרכז הניחוח עומדים המאפיינים הרעננים והנקיים של המאצ’ה שאליו מצטרפים: הדרים, יסמין, ברגמוט, מאסק, פטל עסיסי ווניל.

הקולקציה כוללת מגוון מוצרים אהובים, שמככבים בכל רשימות המאסט של המותג. בראש ובראשונה מוצרי ריטואל הגוף שלנו, שהכי עושים חשק לאמץ אותם לריטואל אביבי חדש בסימן ניקוי רעלים וטיהור הגוף:

סבון הנוזלי המבוסס על 4 שמנים בוטניים ומכיל חומצות אומגה וויטמינים.

פילינג הגוף האייקוני שלנו, זריקת מרץ והזנה לעור יבש, עם מלח עשיר במינרלים מים המלח ו-4 שמנים בוטניים.

ולסיום, קרם לחות לגוף שנספג בעור בקלות המעניק לחות וטיפוח יומיומי ובו קוקטייל טבעי של השמנים הכי מזינים: שמן זית, שמן אבוקדו, בוראג’, נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה ושיאה.

מלבד מוצרי ריטואל הגוף אפשר למצוא בקולקציה קרם לחות לידיים, מלח לאמבט חם ומפנק, מפיץ ריח יוקרתי, בושם, מבשם טקסטיל ואת ה- פילינג פנים 2 ב- 1 : המוצר המושלם לניקוי הפנים ולריענון, שהושק בשנה האחרונה וכבר הספיק להפוך ללהיט ולחובה בכל חדר רחצה בשל יכולתו לנקות, לטהר ולהחליק את העור בעדינות הפעם בתוספת תמצית תה מאצ’ה העשירה באנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים.

קבלו את האביב עם רגעים קטנים ושלווים של ניקיון קצת אחר: ניקיון הגוף והנפש. טבלו באמבט חמים עשיר במלח ריחני ובתמצית מאצ’ה. העניקו לעור הגוף פינוק שהוא כה זקוק לו עם ריטואל הטיפוח המושלם של קולקציית Nature’s Bliss במהדורה מוגבלת ואל תשכחו את עור הפנים. לסיום, אתם מוזמנים להכין לכם כוס משקה מאצ’ה לאטה, המשקה שכבש את הרשת- ולחשוב על בוא החג האביב, על כך שזמנים טובים בפתח ועל כך שהחיים בסך הכול יפים...

 

מתכון למאצ’ה לאטה מפנק:

מרכיבים:

1.      חצי כפי אבקת מאצ’ה

2.      שליש כוס מים חמים – לא רותחים

3.      חצי כוס חלב שקדים מחומם – לא רותח

 

הוראות:

1.      לסנן לתוך מאג קטן או קערית קטנה את אבקת המאצ’ה.

2.      להוסיף מעט מים ולערבב בעזרת מטרפה קטנה למרקם אחיד

3.      להוסיף את שאר המים ולטרוף ליצירת הקצפה

4.      לסיים במזיגה איטית של החלב החם.

 

הקסם של המאצ΄ה

כל השדות הם חובה.

מוצרים קשורים
להזמנות בטלפון
03-3766663