דילוג לתוכן
נגישות
מפיצי ריח למשרדים - איזה מפיץ ריח מומלץ למשרד?  |SABON

איך להרגיש בבית גם מהמשרד

30 ינו 2018, 15:00

המשרד שלנו או חלל העבודה הוא המקום בוא אנחנונ מבלים בערך את מחצית היום (חלקנו יותר, חלקנו פחות) לכן ריכזנו לכם כמה טיפים, שיהפכו את המשרד שלכם לכזה שיעניק לכם שלווה ותחושה נעימה מהרגע שתיכנסו אליו ואולי אפילו לא תרצו לצאת.. 

 

ארגון המשרד –משרד מאורגן היטב ונקי ככל שאפשר, יהיה חלל שנעים יותר להגיע אליו . עשו שימוש בסלסלאות אחסון, שגם יהפכו את החלל לנקי מפריטים וחפצים, וגם ישמשו כחפצי נוי המזכיר לנו אווירת ספא, או לפחות ייתן לנו תחושה של בית. 

 

אוויר, ניחוח, טמפרטורה – שלושת כללי הזהב לאנרגיות חיוביות הם שהחדר יהיה מאוורר היטב ונקי כמובן, שהטמפרטורה תהיה נעימה לכם (לא קר מדי ולא חם מדי) ושהניחוח יהיה אהוב עליכם. את הניחוח ניתן להשיג בין השאר באמצעות מפיצי ריח. מפיץ ריח ישבה את כל מי שיכנס לחלל וגם אתכם, יציף את החלל בשלל ריחות נפלאים ובאווירה נעימה ומושכת.

 

 

צבעים – השתדלו למלא את החלל בצבעים נעימים, בחירת הצבעים היא אומנות. משרדים בדרך כלל צבועים בלבן ומייצרים תחושת קרות נסו למלא אותם בתמונות ובכמה שיותר אלמנטים שמלאים בצבע.  צבעי פסטל רכים ונעימים יתרמו לאווירה רגועה. כדאי לבחור בגוונים עדינים כמו מוקה, שמנת, אפור חם, סגול, תכלת, ורוד עתיק.

 

הכניסו את הבית פנימה- יש לכם פריטי טקסטיל מיותרים או כאלו שאתם רוצים לזרוק, אל תתביישו להעביר אותם למשרד, לפעמים שפריט שלנו משנה מיקום הוא מרגיש לגמרי חדש, שטיח, וילון או אפילו מעמד לעטים יכול לשדרג כל משרד "רגיל" למקום שכיף להכנס אליו. 

 

יש לכם עוד טיפים לגרום למשרד להשתדרג? ספרו לנו בתגובות.. 

 

 

חדר שינה מפנק כמו בחופשה

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663