דילוג לתוכן
נגישות
הכירו את הקולקציה: ים המלח

הכירו את הקולקציה: ים המלח

30 יול 2018, 12:12

הכירו את הקולקציה: ים המלח

הכירו את הקולקציה: ים המלח

לים המלח יש יכולות טיפוח ובריאות מוכחות, בין היתר בזכות מעיינות המינרלים שלחופיו, אליהם מגיעים תיירים מכל רחבי העולם בכל ימות השנה. המינרלים ידועים כבעלי סגולות מרפא מוכחות, שאם נוסיף אליהם את משאבי הטבע באיזור ים המלח כמו הבוץ העשיר וכמובן תכולת המלח הגבוהה במי הים – נקבל את האתר המושלם לחופשה, מרגוע ומרפא.

העונה האולטימטיבית לבקר בים המלח היא כמובן הקיץ. אפשר להגיע לאחד החופים, אפילו ליום אחד, להתמרח בבוץ, לטבול בים וגם ללון באחד מבתי המלון שמציעים שירותי ספא ויופי המבוססים על משאבי הטבע של האיזור.

אבל אם אין לכם אפשרות להגיע לאחד החופים, מה דעתכם שאנחנו נביא את ים המלח אליכם. איך? בזכות קולקציית ים המלח הנפלאה שמביאה את אוצר הטבע הקסום, פלא הבריאה, לכל אחד ואחת מאיתנו במכלים וצנצנות מעוצבים. ברגע שתשתמשו באחד המוצרים מובטחת לכם חוויה יוצאת דופן. אמנם לא תגיעו למקום הנמוך ביותר בעולם, אבל השקט והנוף המדבריים ישתלטו על כל תא בגופכם ומדובר בתענוג שאין שני לו.

 

המומלצים: 3 מוצרים מהקולקציה שכל אחת חייבת

מסכה משולבת בפילינג – יש הרבה מסכות, אבל אין עוד אחת כזאת, באחריות. . המסכה משלבת שלוש פעולות בו זמנית: היא מסירה את התאים המתים, היא מלטשת ומטפחת אותם ולסיום היא מעניקה להם זריקת לחות משמעותית ונדיבה שגורמת לעור להיראות זוהר וחלק.

פילינג גוף – לא הצלחתם להגיע לים המלח וליהנות מהמלחים במים שעושים פעולת פילינג טבעי לעור הגוף? אין בעיה, פילינג גוף מקולקציית ים המלח, יעשה בשבילכן את העבודה. הפילינג מכיל מלח לליטוש העור, שמן תמר מדברי ותערובת מלחי ים העשירים במגנזיום להרגעת העור. בנוסף לכל הטוב הזה, הפילינג מכיל גם תערובת ייחודית של שמן חוחובה ושמן בורג’שהוא טבעי לגמרי – ללא מרכיבי PEG, SLS, פראבנים, שמנים ומרכיבים פטרוכימיים.

קרם גוף מינרלי – אחרי הפילינג כדאי להחזיר לגוף את הלחות שגורמת לו להיות חיוני וגמיש ואת זאת נעשה עם תחליב גוף עדין המועשר במינרלים מים המלח לריכוך, החלקה ושמירה על העור מפני מצבי יובש. התחליב שנספג בקלילות מבוסס על פורמולה חדשנית המועשרת בשמן אנדירובה ומקדמיה שמקורם ביערות הגשם בברזיל ותערובת שמנים טבעיים: חוחובה, שיאה, זית ואבוקדו להזנת העור.

 

לכן רק נשאר לפתוח את המוצר - ולתת לגוף שלכן לצאת לחופשה מפנקת במיוחד.

 

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663