דילוג לתוכן
נגישות
מארז לגננת - רעיונות למתנה לגננת |SABON

המתנה המושלמת מ-SABON באהבה

18 יונ 2019, 08:44

ב-SABON תמצאו את המתנה המושלמת אשר תתאים לכל מי שרק תבחרו לפנק! אספנו לך כמה רעיונות נהדרים להחזיר אהבה לקרובים עליכם.. 

 

מתנות למורות וגננות-

כל יום בשנה הן אחראיות על הילדים שלנו, הן מקשיבות להם, מטפלות בהם, משחקות  אפילו מאכילות – המטפלות והגננות של הילדים שלנו. גם כשהילדים גדלים, הם עוברים לידיהן המסורות של המורות שמלמדות אותם לכתוב ולקרוא, חשבון, גיאוגרפיה ותחומים רבים נוספים.

אז סוף השנה הוא הזדמנות להגיד להן פשוט – תודה.

 

DIY: יחס אישי ואוהב הוא האלמנט הכי מרגש בסיטואציה של סוף השנה. אז הקליטו בווידאו את הילד/ה שלכם אומרים תודה ורגע לפני מסיבת הסיום שלחו את הסרטון לגננת או למורה. אגב, אם מדובר בתינוק אז הסתפקו במחווה כמו חיוך או נשיקה, זה כבר ירגש את המטפלת או הגננת ויעשה את העבודה. אפשר גם ללכת על ברכה קצרה בכרטיס ואם הילד קטן מדי תהיו אתם השופר שלהם, כתבו את מה שהילד רוצה להגיד ותנו לו לשרבט "חתימה" בעצמו.

 

אם רוצים לקנות משהו: הכנו לכם קולקציית מתנות מגוונת שכל אחד ואחת ימצאו בה את המארז מושלם עבור הדמות החינוכית החביבה עליכם.

אפשר ללכת על מארזים לסייעות ולגננות בשווי 30-79 שקלים שיש בהם סבון, קרם לחות לידיים, קרם לחות רגליים ומבשם טקסטיל.

 

אפשר להתאחד עם הורים נוספים ולרכוש מארזים מפוארים ב 89 עד 249 שקלים שיש בהם מבחר רחב של מוצרי טיפוח לגוף ולפנים, כי באמת שמגיע למורה ולגננת האהובות פינוק אמיתי ואות להערכה מאיתנו ההורים.
מעבר לכל המארזים>

 

-מתנות למסיבת רווקות

חתונה של חברה היא תמיד אירוע מרגש אבל כשחברה ממש טובה מתחתנת- את רוצה להשקיע לקראת היום שאמור להיות הכי מאושר בחייה.

יש לנו כמה רעיונות שיכולים לעזור לך

DIY: בטח הצטלמתן כבר מיליון פעמים בסלפי’ז כאלה ואחרים, אבל הכל באינסטגרם מן הסתם. אז מה דעתך לפתח תמונה או קולאז’ של תמונות שלכן ביחד ולשים במסגרת יפה? זו מזכרת מהממת שתישאר לנצח!

מסגרת לתמונה>

 

ואם רוצים לקנות משהו: מארז שי סופר מפנק הוא מתנה מאוד מתאימה כי הכלה לעתיד תוכל להשתמש בה לפני החתונה, בירח הדבש וברחצה בחדר האמבטיה של הזוג המאושר. בחרי מארז עם הניחוחות שאת יודעת שהכלה המיועדת אוהבת במיוחד, עם המוצרים שהיא לא זזה בלעדיהם וכדומה, מי כמוך יודעת מה מתאים לה!

 

מתנות לו ולה – יום נישואין 

בחיבור ישיר לכך שמדובר בעונת החתונות, סיכוי סביר ורב שגם אתם התחתנתם בעונה החמה ותחגגו בחודשים הקרובים את יום הנישואים שלכם, נכון? אז אם זה המצב, יש להתארגן בזריזות על מתנה מתאימה. קבלו:

אהבה DIY: ארוחת ערב הום מייד לאור נרות היא הקטע שלכם? אולי הפתעה בצורת אמבטיית קצף מפנקת? ואם ממש רוצים להשקיע, אז תודיעי לבוס/ית של האהוב/ה שלכם שהוא ביום חופש וקחו אותם ליום של הרפתקאות, הכל הולך.

 

ואם רוצים לקנות משהו: מארז מוכן או מארז שתרכיבו בעצמכם בהתאמה אישית לאהוב/ה שלכם. אצלנו אגב לא מדובר רק במארזים בניחוחות מטריפים שמיועדים לנשים, ממש לא: יש לנו קולקציה מפוארת ממש לגברים שמתוכה תוכלו לבחור מארז או מוצרים ספציפיים

מעבר לכל המוצרים לגבר>

 

מתנות לחוגגות 

ומה איתכן, החוגגות? אם את מארגנת מסיבת רווקות או אירוע הפרשת חלה שלפני החתונה, את בטח כבר שוברת את הראש לגבי המתנה לחוגגות במסיבה. אז יש לנו רעיון: הכיני קיט מפנק לאורחות עם שלל מוצרים בגודל מוקטן שתוכלי למצוא באתר, וכך תיצרי את ערכת החלומות לך ולחברותייך.

הרעיון הוא לקנות תיק איפור או תיק כלי רחצה ולשים בתוכו מוצרי מיני שהם לא רק קטנים בגודל – אלא גם במחיר.

למשל, מיני קרם לחות לגוף או חלב גוף, מיני סבון נוזלי בניחוח גרין רוז, ג’ל חיטוי הגייני לידיים בריח פינק קוטון, פילינג גוף בניחוח פטצ’ולי לבנדר וניל, מיני שמפו לשיער בניחוח יסמין. אפשר להוסיף גם מגבת ידיים לבנה ורכה.

 

המתנה המושלמת מ-SABON באהבה

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663