דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח

כל הטיפים לפינוק בן/בת הזוג - בלי לצאת מהבית!

4 אוג 2019, 09:24

כל הטיפים לפינוק בן/בת הזוג - בלי לצאת מהבית!

פנקו את הפנים והגוף

 

עשו אחד לשניה טיפול זוגי – פנים וגוף. אם את קוראת את זה וחושבת שהגבר שלך לא יזרום, תנסי אותו. אחרי הכל, אין סיבה .למבוכה, גם גברים רוצים להיראות טוב ולהיות מטופחים

גוף – אם יש לכם אמבטיה זה מושלם, תתחילו באמבטיית קצף ו/או מלחים ואחר כך תקרצפו זה את גופה של זו בפילינג טוב. את הטיפול משלימים בעיסוי נעים בשמנים שיעשירו את הגוף בלחות שהוא כל כך זקוק לה, במיוחד עכשיו, בקיץ שמייבש את הגוף.

פנים – מתחילים בניקוי טוב של הפנים בסבון ופילינג, אחר כך מורחים אחד לשני מסכות עשירות ולבסוף מורחים סרום וקרם פנים. 

 

 

פנקו את הבית

 

המקום בו שניכם נמצאים זמן רב וגם אם אתם סופר עסוקים, השקעה מינימלית יכולה לעשות את כל ההבדל בו. אמצו רעיונות קטנים שלוקחים אפס זמן ועושים את כל ההבדל, למשל: שפריץ של מבשם טקסטיל על הספות, הווילונות, המשקופים ודלתות הבית תפיץ ריח חלומי כאילו זה הרגע העוזרת סיימה את העבודה בבית. נרות ריחניים או מפיצי ריח בבקבוקים מעוצבים יכולים לעשות שינוי אדיר בתחושה. שמן רחצה וסבונים מפנקים בחדר האמבטיה ייתן לכם הרגשה של ספא ביתי כל ימות השנה.

 

פנקו את הרכב

 

אתם מבלים בו זמן לא מועט, בנסיעות הלוך ושוב, אז תשקיעו בו: שטיפה טובה, ניקוי מבחוץ ומבפנים ואז תפתיעו את אהוביכם בעץ ריח בניחוח " Green Rose", ריח מטריף שיפיץ ריח של ורדים פורחים. הבונוס: בכל פעם שבן / בת הזוג ייכנסו לרכב הם ייזכרו מי אחראי לריח המהמם – אתם!

 

 

מה תקני לו / תקנה לה השנה?

 

לכל מי שאין להם זמן, אנחנו מכירות אתכם כל כך טוב הרי, אז הכנו לכם קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת לחג האהבה הכי מתוק של השנה. כל מתנה ומתנה בקולקציה היא סמל לשמחה, אושר ואהבה, בצבעים מגוונים לפי בחירתכם. אל תדלגו על שלב כרטיס הברכה – רצוי בכתב יד שלכם, כי בעידן הסלולר והוואטספים פתאום לקבל ברכה בכתב יד על כרטיס מנייר זה משהו באמת ייחודי.

 

ובאיזה מארז לבחור?

True Love  שמכיל שמן גוף 50 מ"ל, קרם לחות לידיים 30 מ"ל וקרם לחות לרגליים 30 מ"ל ועולה רק 49 שקלים (במקום 83),  3 Shades of Love שמכיל פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח 200 גר’, קרם לחות לגוף 140 מ"ל וכף עץ ועולה 75 שקלים (במקום 107),  Colorful Essence  המכיל ג’ל לחות לגוף 130 מ"ל, סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל וקרם חמאתי לידיים 75 מ"ל ועולה רק 99 שקלים (במקום 155), Jasmine Palette  שמגיע בתיק מעוצב המכיל: פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח 200 גר’, קרם לחות לגוף 140 מ"ל, סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל וכף עץ ועולה 129 במקום 197 שקלים,  The Color of Love שמגיע במארז מהמם וצבעוני ומכיל: סבון חלב 300 מ"ל, קרם לחות לרגליים 50 מ"ל, קרם לחות לגוף 200 מ"ל, ניחוח לחלל החדר 100 מ"ל וסבון לב מעוצב ויעלה רק 149 שקל במקום 254.

 

כל הטיפים לפינוק בן/בת הזוג - בלי לצאת מהבית!

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663