דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
ארזת לבד: מוצרי טיפוח ורחצה לנסיעה

ארזת לבד: מוצרי טיפוח ורחצה לנסיעה

7 אוג 2018, 15:28

ארזת לבד: מוצרי טיפוח ורחצה לנסיעה

ארזת לבד: מוצרי טיפוח ורחצה לנסיעה

נוסעת לחו"ל ולא בטוחה אילו מוצרי טיפוח יחכו לך בחדר הרחצה במלון? או שבכלל לקחתם דירה להשכרה ואתם צריכים להביא הכל מהבית?

אז הנה כמה מוצרים שאנחנו חושבות שכדאי לך לשים בתיק רחצה בגודל קומפקטי ונוח לנסיעה. 

לניקוי הפנים – מיני סבון מקציף לפנים

את הפנים יש לנקות מדי בוקר וערב בכל יום, אבל כשאת בחופשה, וכל היום מסתובבת בחוץ, הפנים שלך זקוקות לניקוי קפדני במיוחד. מיכל קטן (100 מ"ל) של סבון מקציף יעשה את העבודה בשבילך לכל תקופת הנסיעה ורוב הסיכויים שאפילו יישאר לך סבון גם להמשיך ולנקות את הפנים בבית.

 

לטיפוח הגוף – מיני קרם לחות לגוף

הנה הפטנט שלנו בנסיעות לחו"ל לתחושה של בית ושל ניחוחות מקסימלית: כשיוצאים מהמקלחת כדאי למרוח קרם גוף עדין (60 מ"ל או 30 מ"ל), שיחזיר לגוף את הלחות הטבעית שלו וישאיר אותו רך למגע ובניחוח משגע. ובשביל שכל זה יקרה את לא צריכה לסחוב מיכל ענקי, אלא כמובן את גרסת המיני של קרם הגוף האהוב.

 

לשיער - מיני שמפו ומרכך

את אף פעם לא יודעת אילו סוגי שמפו ומרכך יחכו לך בחדר בית המלון ואם בכלל לקחתם דירת אייר בי אנד בי הם בכלל לא יהיו שם לשירותך. אז כדאי ללכת על בטוח ולהביא בקבוק מוקטן של השמפו והמרכך שאת אוהבת ושמטיבים עם השיער שלך.

 

לנסיעה קצרה ולפינוק הידיים והרגליים

אם את נוסעת לנסיעה קצרה ובעיקר אם את אוהבת שיש איתך בתיק את מוצרי הטיפוח הכי אהובים, קיט נסיעה הוא בדיוק מה שאת צריכה. הקיט כולל קרם ידיים וקרם גוף בניחוח פטשולי לבנדר וניל, וקרם רגליים. כל שפופרת מכילה 30 מ״ל, כך שביחד מדובר בפחות מ-100 מ"ל, שזו הכמות המקסימלית המותרת לנשיאה בתיק יד למטוס.

 

נסיעה טובה!

 

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663