דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
מעיין הנעורים: 7 דברים שיעניקו לך מראה עור צעיר יותר

מעיין הנעורים: 7 דברים שיעניקו לך מראה עור צעיר יותר

15 אוג 2018, 17:43

מעיין הנעורים: 7 דברים שיעניקו לך מראה עור צעיר יותר

מעיין הנעורים: 7 דברים שיעניקו לך מראה עור צעיר יותר

גילית קמטים ראשונים? רוצה לשמור על העור היפה שלך? רגע לפני שאת רצה לרכוש מוצרים בכסף רב, תני לנו לגלות לך מה הן הפעולות שיכולות לעשות לך טוב ולא עולות אפילו שקל אחד. ומה הם המוצרים שכדאי לך להצטייד בהם כדי לשמור על עור הפנים 365 ימים בשנה.

 

1. מים
מקור החיים ובדיוק מה שאת צריכה כדי להרוות את צמאונך ולשפר את מרקם העור. המלצות המומחים הן לשתות לפחות 2 ליטרים מים ביום (מים – כלומר, לא קפה או מיץ, אלא מים טריים ונקיים מתוספות). הפטנט שלנו לזכור לשתות הוא להצטייד בבקבוק מים עם ידית שניתן לשאת בקלות ממקום למקום ושמכיל לפחות חצי ליטר ושיהיה שקוף כדי שניתן יהיה לעקוב כמה שתינו ולהשלים את החוסרים בקלות.

2. הפחתת סטרס
לחץ גופני ונפשי משפיעים לרעה על מראה העור. אם את בתקופת סטרס ומרגישה שהעור שלך מאפיר ומתקמט, את לא מדמיינת. אלה הן תופעות הלוואי של הלחץ. כל אחת ואחד מאיתנו יודעים בדיוק מה נחוץ לו כדי להפחית לחץ – מדיטציה, מיינדפולנס, שיחת נפש עם חבר, סקס וכל מה שעושה לכן ולכם טוב.

3. תזונה מאוזנת
כשאנחנו מפריזים, בכל תחום בחיים אגב, הגוף שלנו מגיב אלינו והתגובה יכולה להיראות היטב על הפנים. לכן, אם אתן ואתם רוצים שהעור ייראה טוב כל הזמן, כדאי לקחת את עצמנו בידיים ולהקפיד על אורח חיים שמשלב תזונה עם הרבה סיבים תזונתיים, ירקות ופירות טריים ומינונים סבירים של מזון. . הימנעו מדיאטות כסאח ומכל פעולה קיצונית אחרת – כי גם הן עושות אפקט שלילי על עור הפנים.

4. ליל מנוחה

שינה טובה היא בריאות, לגוף ולנפש. ולא, זו לא קלישאה. כשאנחנו ישנים טוב, בשינה עמוקה ורגועה, אנחנו קמים עם עור פנים רגוע שנראה טוב יותר. נסו ותיהנו.

5. שגרת ניקוי – בוקר וערב
ניקוי הפנים  מדי בוקר ומדי ערב,  בתכשיר המתאים לסוג העור שלך ובעדינות הראויה לעור הפנים הדק והרגיש, תביא לתוצאות הרצויות בזמן קצר. חשוב להקפיד לנקות את הפנים באצבעות נקיות לגמרי. ההמלצה שלנו: סבון מקציף לניקוי הפנים שמתאים לכל סוגי העור והוא עשיר במרכיבים טבעיים שתורמים להוספת לחות טבעית ולמניעת התייבשות העור. בכדי לייבש את עור הפנים כדאי להשתמש במגבת עבה ורכה ולספוג את שאריות המים בטפיחות עדינות.

6. הזנת העור
כמו בנושא של ניקוי העור כך גם בנושא ההזנה שלו – בחרו קרם לחות שמתאים לסוג העור שלכם. בקיץ רצוי שזה יהיה קרם במרקם קל, בחורף עדיף קרם במרקם עשיר יותר. כשהעור מוזן בלחות היטב הוא רגוע יותר ונשמר טוב יותר. אם סימני הזמן כבר ניכרים על פניכם, כדאי מאוד לעבור להשתמש בקרם פנים ייעודי לאנטי אייג’ינג.

7. הגנה, הגנה, הגנה 

אנחנו מדברות על הגנת העור וזה בעצם השלב החשוב ביותר – בכל עונה, ובמיוחד בישראל בה קרני השמש מלהטות בכל ימות השנה כולל בחורף הדמיוני שלנו. מקדם הגנה יכול לבוא בתוך קרם הפנים, העיקר שתמרחו אותו לפני היציאה לשמש. אם יש צורך ואתם שוהים זמן ארוך בשמש, הקפידו לחדש את המריחה שלו.

 

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663