דילוג לתוכן
נגישות
משלוח חינם! ברכישה מעל 99 ש“ח
מניעת קמטים: תרגילים לשרירי הפנים

מניעת קמטים: תרגילים לשרירי הפנים

6 מאי 2018, 17:44

מניעת קמטים: תרגילים לשרירי הפנים

מניעת קמטים: תרגילים לשרירי הפנים

במקום להזריק בוטוקס ובכדי להימנע מסכין המנתחים: תרגילי התעמלות לאימון שרירי הפנים יעניקו לכן מראה צעיר

האם ידעתן שבפנים קיים ריכוז השרירים הרב ביותר בגוף האדם? כן, כן. דווקא בפנים שלנו, יש מספר עצום של שרירים שאחראים, בין השאר, להבעות פנים שונות ומגוונות. לכן, הפנים הם גם האיבר הראשון בגוף שמתחילים להופיע עליו קמטים, קמטי אורך ורוחב כאחד – בהתאם לתזוזות השרירים בפנים המשקפות את הרגשות שלנו.

לתחום הזה נכנס הכושר הגופני. ככל שנפעיל באופן מבוקר ומושכל את השרירים, כך נצליח לשמור על הפנים שלנו גמישים, חיוניים, מוצקים ואפילו חלקים יותר לאורך זמן. אגב, לא במקרה לרקדנים יש לרוב פנים מוצקות ובמראה צעיר – הסוד הוא בכך שהם שומרים על השרירים ומאמנים אותם היטב, והתוצאה היא עור פנים יפה גם בגיל מבוגר יחסית.

איך זה עובד?

כשאנחנו מפעילות שוב ושוב את שרירי ההבעה אנחנו גורמות בטווח הארוך להידלדלות השריר ובהתאמה מופיעים קמטים על איזורי השרירים המופעלים – קמטי אורך בין הגבות ובצדי העיניים, קמטי רוחב על המצח ועוד. ההיחלשות של השרירים עם השנים גורמת לכך שמסגרת הפנים מתרופפת, נסוגה וצונחת כלפי מטה. אם נלמד להרפות את השרירים הקטנים באיזורים אלה, לאמן אותם ולשלוט בהם, נוכל לעכב את הופעת הקמטים ולעודד את מיצוק העור.

כדאי להתחיל לאמן את שרירי הפנים בגיל צעיר ככל האפשר, בסוף שנות העשרים למשל ולחזק אותם באופן קבוע. את התרגילים אפשר לבצע בכל מקום ובכל שעה, אפילו בזמן הנהיגה בפקקי הבוקר או כשאתן צופות בטלוויזיה, משלמות חשבונות או מבשלות. אז בואו ונכיר כמה תרגילים:

הרמת הלחיים

בתרגילים להרמת הלחיים יש להתמקד במתיחות השרירים הנמצאים באיזור תפוחי הלחיים ועצמות הלחיים באמצעות נשימות עמוקות והעברת האוויר המצטבר מלחי ללחי צפו בהדגמה

החלקת ומניעת קמטים בצדי העיניים

בתרגילים שמיועדים למיצוק והרמת איזור צדי העיניים יש להתמקד בלחיצות קלילות על האיזורים הרצויים באמצעות כריות האצבעות, ואימון שרירי האיזור על ידי מצמוצים. צפו בסרטון הדגמה

מיצוק הצוואר

בכדי למצק וליצור אשליה של צוואר מוארך יש לעבוד על איזור הסנטר התחתון כאשר דוחפים אותו כלפי חוץ, כפי שניתן לראות בסרטון ההדגמה

 

אימון שרירי הפנים הופך לשגרה עבור המוני אנשים מסביב לעולם, ולכן תוכלו למצוא בקלות סרטוני הדרכה נוספים ברחבי הרשת, ועבור האיזורים הספציפיים שהייתן רוצות לחזק ולמצק. בהצלחה!

 

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663