דילוג לתוכן
נגישות

פילינג גוף הדרך הבטוחה לעור מושלם

4 מרץ 2019, 16:21

פילינג גוף הדרך הבטוחה לעור מושלם

פילינג: הדרך הבטוחה לעור מושלם

 

 

כל מה שרצית לדעת על הפילינג: מתי כדאי להשתמש, ביום או בלילה, האם פילינג גוף מתאים לפנים ומה הכי חשוב לעשות אחרי שמסירים את התכשיר. ויש עוד

 

החורף הוא עונה מושלמת לפילינג. מצד אחד אנחנו יותר בבית כך שיש לנו יותר זמן לטפל ולהשקיע בעצמנו. מצד שני, העובדה שיש פחות שמש בחוץ מאפשרת לנסות טיפולי פנים וגוף שפחות מומלצים כשהשמש יוקדת באוגוסט. אז אם את עומדת מול המדף ותוהה באיזה תכשיר לבחור, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לעשות לך סדר ולהמליץ על התכשירים הכי מתאימים עבורך.

למגוון הפילינגים>

 

אז מה זה בעצם פילינג?

 

הפילינג הוא תכשיר ניקוי שמשמו ניתן להבין שהוא מקלף את העור. כאשר אנחנו משתמשים בפילינג אנחנו יוצרים פעולת ניקוי עמוק של השכבה העליונה של העור וחושפים את העור החדש והבריא שמתחתיה. כלומר, הפילינג גם מנקה היטב את העור ומסיר שומנים מיותרים וגם חושף את העור החלק שבלי פעולת הניקוי מסתתר מאחורי שכבת תאים מתים. בנוסף, ככל שמתמידים בפעולת הפילינג, לפחות פעם בשבוע אך לא יותר מפעמיים בשבוע, כך אנו עוזרים לעור להבריא ולהיראות חלק ואחיד יותר לאורך זמן.

 

?איך בוחרים פילינג

 

ישנם כמה פרמטרים שאנחנו צריכים להתייחס אלינו בבואנו לבחור את תכשיר הפילינג האידיאלי עבורנו. ראשית, סוג העור שלנו. לא כל תכשיר מתאים לכל סוג עור ובמיוחד אם יש לך עור רגיש, אז יש חשיבות עליונה לבחור תכשיר מדויק לעור. שנית, יש לבחור את הפילינג בהתאם לתוצאה שאנחנו רוצים. ככל שמצב העור טוב יותר – כך נבחר פילינג קליל יותר. אך אם העור שלנו עתיר כתמים, קמטים ובעל גוון בלתי אחיד בעליל, נרצה פילינג אינטנסיבי יותר שיחדור לעומק העור. אם יש לך עור יבש במיוחד, כדאי לבחור בפילינג שמכיל מינרלים שמוסיפים לעור לחות כמו פילינג ים המלח בפורמולה עדינה עם שמנים שמרגיעים את העור ומסייעים לו להיות חיוני, גמיש ורך למגע.

 

כמה פעמים כדאי להשתמש בפילינג?

אז כאמור פילינג כדאי לעשות פעם-פעמיים בשבוע באופן קבוע, אבל לא יותר מכך. פעולות קוסמטיות ככלל יש לעשות במינון סביר אבל כשמדובר בפעולה אינטנסיבית כמו פילינג יש לנהוג יותר ממשנה זהירות כדי לא לגרום נזק. חשוב מאוד גם לעקוב אחרי הוראות היצרן במדויק: לא לשפשף בחוזקה רבה ולא להשאיר על העור יותר מהזמן המצוין על האריזה.

 

פילינג גוף וההבדל בינו לבין פילינג פנים

 

פילינג גוף ופילינג פנים הם שני מוצרים שונים לגמרי. אמנם, כמו שעור הפנים זקוק לניקוי אינטנסיבי אחת לשבוע כך גם עור הגוף אבל עור הפנים הוא עור עדין מאוד בעוד עור הגוף הוא עור פחות רגיש ולכן מוצרי הפילינג מגיעים בתרכובות שונים. פילינג גוף מורכב בדרך כלל מחלקיקים גדולים, עבים וגסים פי כמה מהחלקיקים של פילינג הפנים.

 

איך שומרים על העור בעת שימוש בפילינג?

בוחרים בתכשיר פילינג עדין יחסית אבל גם לוקחים אחריות ולא משפשפים חזק מדי כדי לא לגרות את העור. אם חלילה נגרם נזק כמו גירוי או אדמומיות, כדאי להשתמש בקרם מרגיע או במשחה כמו ביאפין.

 

 

טיפ למשתמשים בפילינג

 

אחרי שסיימנו את פעולת הניקוי יש להסיר את הפילינג היטב במים זורמים ולהקפיד שלא יישאר אף גרגיר. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר – מייד לאחר ניגוב העור, יש למרוח קרם גוף עשיר בלחות, מזין ומרגיע.

לכל קרמי הגוף>

 

ההמלצה שלנו לחורף היא לבחור בקרם גוף על בסיס שמן זית בכבישה קרה ותמציות המופקות מעלי זית ועשירות באנטי אוקסידנטים ושמן חוחובה, שמגיע במרקם חלק, נספג בקלילות, מרגיע את העור ותורם לגמישות נפלאה.

קרם גוף על בסיס שמן זית

 

פילינג גוף הדרך הבטוחה לעור מושלם

כל השדות הם חובה.

להזמנות בטלפון
03-3766663